Warning: Undefined array key "image_list_ss" in /www/wwwroot/dev.fotoferia.pl/modules/Tworczosc/lista.php on line 94
Fotoferia.pl: Ciemnia - zdjęcie 73254, Smolarze
Ciemnia

grakot - Smolarze. . Zdjęcie 73254


Bezprawne wykorzystanie Fotografii jest naruszeniem praw autorskich do niej przysługujących egzekwowanym na drodze sądowej.
grakot - Smolarze. . Zdjęcie 73254
Statystyki zdjęcia
Data publikacji:2012-10-31
Odsłon: 531
Komentarzy: 23
Ocena: -
Liczba ferii:0
Analiz: 0
Ulubionych: 0
Kontra: 0
Publikacja w FB: NIE
 
Technika wykonania zdjęcia -
Format zdjęcia -
avatar_1140
grakot

Smolarze


Kategoria zdjęcia: DOC:Natura






 

avatar_2668
2012-10-31 20:51:17
keramodnor
Zgloś do moderacji
Mamy za sobą duże ilości naprawdę dobrych zdjęć z takich miejsc. Ten kadr nie zapowiada niczego dobrego fotograficznie. Na razie to jakiś słaby dokument.

avatar_1040
2012-10-31 21:37:35
barbarszcz
Komentarz edytowany przez moderatora 2012-11-02 00:46:25
Zgloś do moderacji
Dla mnie to zdjęcie przedstawia.....przyszłość, przeszłość i rzeczywistość.
Jest prawidłowo skomponowane, nie ma braków w oświetleniu. Może, rzeczywiście nie nadawać się do galerii niskiej, ale na pewno nie zasługuje na słowa, któe padły powyżej.

avatar_1481
2012-10-31 22:42:07
mirekvampirek
Zgloś do moderacji
ja to kupuję

avatar_3150
2012-10-31 22:49:16
ader
Zgloś do moderacji
I ja:)

avatar_2668
2012-10-31 23:07:58
keramodnor
Zgloś do moderacji
Rozumiem, że urzekły Was cyfrowo-mydlane nieostrości, które pozornie zanikają w lesie - obstawiam, że to słaby kit i słaba cyfra. ;-)

avatar_868
2012-10-31 23:23:32
pawels9
Zgloś do moderacji
...aha, im lepszy sprzęt tym lepiej?:):):)
publikuj.

avatar_868
2012-10-31 23:23:32
pawels9
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
...aha, im lepszy sprzęt tym lepiej?:):):)
publikuj.

avatar_1481
2012-10-31 23:45:33
mirekvampirek
Zgloś do moderacji
kearamodnor, nie rozumiesz :)
zdjęcia odbieram intuicyjnie i jako całośc i nie wnikam, czy zrobione zostało rowerem, czapka z daszkiem, czy pudełkiem od zapałek

avatar_2668
2012-10-31 23:51:08
keramodnor
Zgloś do moderacji
Oczywiście, że im lepszy sprzęt, tym lepiej. Po powyższym zdjęciu sadzę, że to najgorszy sprzęt do fotografowania czegokolwiek. O 10 klas lepszy by był w tym konkretnym przypadku pinhole za 5 zł. Holga za 120 zł. Lubitiel za 60 zł. Natomiast Canon z liczbą jedno lub dwucyfrową i stałką też może być. Osobiście używam aparatów analogowych z przedziału cenowego od 20 do 350 zł.

Lepszy nie znaczy nowszy, czy droższy. A sprzęt, który robił powyższe zdjęcie może być super do zdjęć na Allegro, np. - pinholka do wykonań na Allegro nie polecam. Natomiast tu jest galeria internetowa fotograficzna, a nie giełda sprzętu robiącego foty na potrzeby amatorskiej sprzedaży przez Allegro.

---
Kadr - cięcie kamienia na niby pierwszym planie (tu pierwszego planu w zasadzie nie ma), wielkie nic w LG, worek dotyka lewej bandy, banalno-turystyczny punkt widzenia.

avatar_3150
2012-10-31 23:58:53
ader
Zgloś do moderacji
keramodnor. Jedziesz dzisiaj po wszystkich fotach jak walec drogowy. Daj już spokój i pozwól się fotce bronić. Pozdr:)

avatar_1481
2012-11-01 00:02:51
mirekvampirek
Zgloś do moderacji
oczywiście masz rację co do niedociągnięć tego zdjęcia, posiada ono jednak coś co spowodowało pozytywne opinie wielu osób, patrząc po głosowaniu i tego czegoś od zdjęć oczekuje, oczywiście wypada trzymać sie reguł, typu ciąć, nie ciąć, ale nie można dac sie zwariowac i choćby ludzie pomyśleli, że jestem nie normalny, bo mi sie to zdjęcie podoba, to i tak podtrzymuje swoją opinie, bo jest to moja opinią, a i ciebie nie przekonuje, żebyś porzucił swoją.

avatar_1481
2012-11-01 00:06:18
mirekvampirek
Zgloś do moderacji
a co do sprzętu to powiem krótko abstrachujac od powyższego zdjęcia ( za co przepraszam autora )
najgorszy sprzed w odpowiednich rękach zdziała więcej, niż najlepszy w nieodpowiednich, ale nie odkrywam tu ameryki, prawda ?

avatar_2668
2012-11-01 00:17:34
keramodnor
Zgloś do moderacji
2012-10-31 23:45:33
mirekvampirek,

Intuicyjnie, czyli szybko? Bo nie przypuszczam, byś w fotografii intuicję mylił z nieuzasadnionym przeczuciem - nie ma czego przeczuwać.

Skoro tak, to prawidłowo. Jednak jest to pierwszy krok podczas oglądania fotografii. Zachęcam do następnych. Drugi krok, to specyfika wodzenia wzrokiem po fotografii.

avatar_1481
2012-11-01 00:23:05
mirekvampirek
Zgloś do moderacji
ech widzę, że temat rzeka z wieloma odnogami nam sie tu kroi, ja jednak wyskakuje z tej wody i idę na zasłużony spoczynek, a i ciebie do tego zachęcam, moze jutro będzie lepszy dzien ;)
dobranoc

avatar_2668
2012-11-01 00:26:48
keramodnor
Zgloś do moderacji
2012-11-01 00:06:18
mirekvampirek

No zobacz, ja nic nie pisałem o lepszych i gorszych fotografach - nie ten etap rozmowy. Natomiast w Twoim zdaniu jest sporo mowy o tym, że jest na świecie sprzęt gorszy i lepszy. Przy czym ja poruszam temat "do czego", a Ty "kto go trzyma w ręku". Inna bajka. Tu mamy jedno zdjęcie i jednego Autora.
Przyznasz, że pozostając przy tym Autorze i tym zdjęciu nie można sobie wyobrazić gorszego sprzętu do tej foty niż ten, który został użyty?

avatar_2668
2012-11-01 00:30:58
keramodnor
Zgloś do moderacji
2012-10-31 23:58:53
ader

Nie znasz się na portalach fotograficznych, ja swoja postawą par excellence "pozwalam się fotce bronić".

:-)))

avatar_3379
2012-11-01 00:59:28
jerzy
Zgloś do moderacji
..Autorze ,jesli ta fotografia przejdzie do GN to mozesz zawdzieczac to tylko Keramodnor .:))

avatar_4943
2012-11-01 06:52:47
robin74r
Zgloś do moderacji
i ja doorze głos na plus :-)

avatar_1140
2012-11-01 15:57:55
grakot
Zgloś do moderacji
Bardzo cenię sobie konstruktywną krytykę....na niej bowiem /jak to w życiu/nauczyć się można wiele....Oczywiście jak się wyciąga wnioski.

avatar_2295
2012-11-01 16:06:57
pouln
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
No foto trzeba ucziwie przyznać że słabe kadrowo, wszystko tak ciasno upakowane jak te drzewce, pada wcześniej stwierdzenie że cyt. "nie ma braków w oświetleniu", nie zgadzam się jest jeden poważny brak - brak światła, coś tam niemrawo przebija ale ogólnie jest mdło i nieciekawie, a przecież światło + dym to większe pole do popisu.
avatar_1140
2012-11-01 16:43:16
grakot
Zgloś do moderacji
Czy kolega był kiedyś u Smolarzy? Gdyby nie to światło to by był dopiero DYM. A o kadrze decyduje autor w oparciu o zastaną sytuację.Owszem pewnie byłoby lepiej, gdyby usunąć część miejsca pracy i zwolnić zatrudnionych tam ludzi.


This page was created in 0.23744702339172 seconds