![]() |
2011-06-16 23:27:52
Autor
|
Drogi Pawle - wyluzuj! Gruczoły jadowe mam wycięte :) Nie wiem na prawdę gdzie ty ten jad widziałeś. Masz prawo do krytyki, ja mam prawo bronić, choćby w miarę konstruktywnie swoją pracę. Nie musimy wcale dojść do konsensusu. Kontrowersje są wpisane w dziedzinę fotografii. Nie zgadzam się z Tobą dalej w kwestii ostrości - prędkość poruszenia jest tu dominująca. Co do światła to od razu widziałem że opierałeś się na Gregorianach, czując że to Twoja praca. Niestety, gdybyś widział moją fotkę w kolorze, to zmienił byś zdanie, gdyż u Ciebie jest ładne niebieskie światło, a u mnie brzydkie częściowe, punkowe zafarby. Stad też jedyna decyzja o B/W.
|
![]() |
No tak, tyle że ten kadr jest tak niezrównoważony, że nie oddaje tego co powinien. Jest ciasno i skok gitarzysty w tym momencie jest jakby podrywem na wąskim balkonie, nie podoba mi się to
|
|
![]() |
2011-06-18 11:54:39
archon
|
Zgadzam się, że GO jest prawidłowe. Wystarczy popatrzeć na sprzęt, który stoi daleko za saksofonistą, no i nie widzę tych nieostrych przedmiotów w tej samej linii co gitarzysta ;) I zgadzam się z tym, że sprzęt szanować trzeba. Byłem na tych koncertach, wiem co tam się działo i sam robiłem młyn zwłaszcza na Jelonku. Gwarantuję, że wejście pod scenę skutkuje całkowitym rozwaleniem wszystkiego (chyba że jest się pudzianem i ludzie się od ciebie odbijają :D). Pozdrawiam ;)
|
Copyright © 2025 fotoferia.pl
1. Gitarzysta jest poza głębią ostrości, co widać chociażby po nieostrym efekcie leżącym w tej samej odległości od obiektywu. A może on też jest poruszony? ;)
2. Niebieskie światło potrafi dać świetny efekt, pod warunkiem, że potrafi się je opanować.
3. Ja wiem, że pod sceną w tłumie trudno jest kadrować idealnie. Ba, nawet z fosy czasami jest to niemożliwe. Ale nie zapominaj, że to Ty wybierasz jakie zdjęcia, jakie kadry publikujesz.