zapimpek - pierwsze schody małżeńskie.... . Zdjęcie 23951


Bezprawne wykorzystanie Fotografii jest naruszeniem praw autorskich do niej przysługujących egzekwowanym na drodze sądowej.
zapimpek - pierwsze schody małżeńskie.... . Zdjęcie 23951
Statystyki zdjęcia
Data publikacji:2011-04-17
Odsłon: 4596
Komentarzy: 20
Ocena: -
Liczba ferii:0
Analiz: 3
Ulubionych: 0
Kontra: 0
Publikacja w FB: TAK
 
Technika wykonania zdjęcia -
Format zdjęcia -
avatar_1357
zapimpek

pierwsze schody małżeńskie...


Kategoria zdjęcia: DOC:Człowiek






 
avatar_929
2011-04-17 01:53:46
kamilo

11 poleceń
1 nie polecam

Analiza jest kuriozalna - zakłada, że autor robił na zamówienie zdjęcie do albumu ślubnego i doradza, że młodzi powinni pozować, patrzeć w obiektyw, uśmiechać się i wyglądać na szczęśliwych. Tymczasem to kategoria "człowiek". Scenka wygląda na drobną sprzeczkę, pani młoda sprawia wrażenie jakby wyrażała jakieś niezadowolenie, pan młody idzie przodem nie wdając się w dyskusję. Jest zgrabna dwuznaczność tytułu nawiązującego z jednej strony do miejsca zdarzenia a z drugiej do sytuacji. Dobry kadr i niezły moment oraz dowcipny tytuł. Publikuj

avatar_929
2011-04-17 15:33:18
kamilo
Komentarz edytowany przez użytkownika

3 poleceń
1 nie polecam

Panie Piotrze, spróbuję odpowiedzieć.
Po pierwsze - jakość zdjęcia i jakość analizy to dwie różne sprawy. Z negatywnych ocen swojej analizy niech Pan nie wyciąga wniosku, że wszystkim podoba się bardzo to zdjęcie. Ja też napisałem swoją analizę sprowokowany raczej Pana analizą niż zachwytem nad zdjęciem. Dlaczego - bo została przez Pana napisana z pozycji mentora i wyroczni a jednocześnie skupia się na poradach jak zrobić zupełnie innego rodzju zdjęcie. A jedyne zarzuty merytoryczne do zdjęcia w Pana analizie to że:
1) "panna młoda nie wygląda jakby TĘTNIŁA radością",
2) że pan młody niesie futerko.
Takie zarzuty są nieporozumieniem.
Dalej to już są tylko porady, jak się powinno robić zdjęcia ślubne czyli o czymś zgoła innym. Tak więc naprawdę, nie jest to analiza tego zdjęcia.

Tak naprawdę proszę też nie wyrokować o losach zdjęcia bo jeszcze może być różnie. Ale nawet jeśli trafi do ciemni nie poprawi to w żadnym stopniu jakości Pana analizy. Będzie po prostu oznaczało, że zdjęcie podoba się mniejszej ilości osób.

Nie napisałem też nigdzie, że zdjęcie jest bardzo dobre więc proszę mi takich słów nie przypisywać. Ale owszem, podtrzymuję, że jest dobre w swojej kategorii i zasługuje na GN. A jeśli przeważy ocena iż nie zasługuje to też niczego nie zmieni, zwłaszcza oceny chybionej analizy.

Na koniec, proponuję zacząć poprawianie jakości komentowania na portalu od siebie. To dobry zwyczaj i lepsze od zarzucania ogółowi obniżania jakości.

avatar_452
2011-04-17 21:23:57
piotr_duda

0 poleceń
3 nie polecam

"""Nie napisałem też nigdzie, że zdjęcie jest bardzo dobre więc proszę mi takich słów nie przypisywać. Ale owszem, podtrzymuję, że jest dobre w swojej kategorii i zasługuje na GN. A jeśli przeważy ocena iż nie zasługuje to też niczego nie zmieni, zwłaszcza oceny chybionej analizy.""" NIE NO BOKI ZRYWAĆ (musiałem to napisać, bo tak się działo jak to przeczytałem , niby nie , a jednak hahaha)

Panie Kamilo umiesz przestać , czy to taki Pana charakter wciskania ludziom kitu.

Jeśli Pan Kamilo chciał być widzialny to i wpisuje w analizę coś co teraz nie jest warte analizy , więc i ja ten wątek wpisuję w analizę .

Panie Kamilo, proszę mi nie przypisywać negowania ty też jak to Pan książkowo wypisuje , że ja o zdjęciu tak a nie inaczej, nie podoba mi się i tyle , ale Pan musiał kręcić dziurę, a przypisywać to mnie.
Jeśli tak Panu zależy to już mnie nie ma i niech pan się tu rządzi swoimi prawami, aaa i niech Pan zacznie czytać wiele książek o Fotografii lub idzie do szkoły, a jeśli już Pan to robi , to niech Pan rozmawia na żywo z ludźmi którzy się zajmują fotografią profesjonalnie (Proszę nie pisać nic już do mnie, bo już nie odpiszę).

A tak nawiasem, Pan jest jasnowidzem że wie Pan co się na tym ujęciu działo wcześniej i później.

Pozdrawiam serdecznie i proszę nie kręcić dziury więcej ponieważ nerwowość jest tu nie wskazana.

ps.Praca jednak jest w Ciemni , czyli tylko się podoba , ale nie jest na tyle dobra by była w GN.

avatar_452
2011-04-17 01:03:33
piotr_duda
Zgloś do moderacji
Jestem na nie. Mimika Panny młodej nie wygląda jak by tentniała radością z danej chwili, jak i Pan młody działa tu jako pomagier do noszenia futerka, nie jest to wcale dobra fotografia, powinieneś/aś ustawić Parę młodą , by przynajmniej spoglądała w stronę obiektywu i się np przytuliła do siebie, a tak to wygląda jak byś/aś ukradł jakąś chwilę innemu fotografowi który był wynajęty by im wykonał sesję plenerową. Przed wykonaniem kolejnej sesji w plenerze, stwórz sobie jakąś własną wizję dzień wcześniej , jak i będziesz fotografował, i sprawdź miejsca i padające światło w podobnych godzinach , o których będziesz je wykonywał...

avatar_925
2011-04-17 01:07:09
polanski
Zgloś do moderacji
zgadzam się z analizom

avatar_615
2011-04-17 01:14:48
zieliwo
Zgloś do moderacji
też się zgadzam z analizĄ :)

avatar_925
2011-04-17 01:27:46
polanski
Zgloś do moderacji
analizą:)

avatar_615
2011-04-17 01:28:30
zieliwo
Zgloś do moderacji
rozumiem, już późno :D

avatar_1357
2011-04-17 01:31:47
zapimpek
Zgloś do moderacji
Ale to właśnie jest taka "skradziona" sesja, która odbywała się w miejscu publicznym o takiej a nie innej porze dnia :) Głównego fotografa nigdzie nie dostrzegłem poza kilkoma "partyzantami" takich jak ja i nawet do końca nie jestem pewien co to za przedstawienie było. Zrobiłem im kilka fotek w różnych spontanicznie wyreżyserowanych sytuacjach, ale upubliczniłem tylko tę jedyną i mam nadzieję, że zbrodni nie popełniłem ;) W tym ujęciu dostrzegłem pewien kontekst, który zawarłem w tytule...

avatar_755
2011-04-17 07:02:49
borregaard
Zgloś do moderacji
Poprę Kamilo...:)
TAK.

avatar_20
2011-04-17 09:43:02
maggie
Zgloś do moderacji
a co to za trud przechadzać sie wzdłuż schodów??
kiepski to ślubniak beż pomysłu, a tytuł nijak nie komponuje się z obrazem... nie publikuj

avatar_929
2011-04-17 10:21:02
kamilo
Zgloś do moderacji
Ale Maggie, kto powiedział, że to ślubniak? To nie kategoria reportaż (ślubny) ani portret tylko człowiek (w domyśle street) a więc podpatrzona scenka pokazująca, że nie wszystko jest takie piękne i różowe jak w albumach - występują też zgrzyty lub jak kto woli schody.

avatar_452
2011-04-17 10:46:44
piotr_duda
Zgloś do moderacji
Jeżeli Pan Kamilo mówi że to dobra kategoria to ja już się nie odezwę , bo w moim przypadku , bym to w ostateczności wstawił do kategorii Reportaż , jeżeli tak jak Pan Kamilo pisze jest tam jakaś sprzeczka, no ale oczywiście wszystko można wytłumaczyć.

avatar_452
2011-04-17 12:27:30
piotr_duda
Zgloś do moderacji
Mam takie małe pytanie , jeżeli z moją analizą się Państwo nie zgadza (rozumieć że naciśnięcie jej na nie, było nie ze złości z waszej strony) to dla czego ta fotografia idzie powoli do CIEMNI ??? :)

avatar_452
2011-04-17 14:53:07
piotr_duda
Zgloś do moderacji
Może mi ktoś wytłumaczyć, polecanie analizy Pana Kamilo który pisze w analizie że zdjęcie jest bardzo dobre, które polecane zostało na tą chwilę aż 9 razy, a sama fotografia spada co ciemni ???

Błagam i proszę, nie po to zarejestrowałem się na tym portalu by widzieć jak spada jakość komentowania Prac Fotograficznych, gdyż wcześniej był tu wysoki poziom i dlatego w ten czas się tu zarejestrowałem.

avatar_929
2011-04-17 15:34:18
kamilo
Zgloś do moderacji
Spróbowałem odpowiedzieć na pytania Pana Piotra_duda ale ponieważ wyszło dużo dałem w analizie.

avatar_423
2011-04-17 21:45:22
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
praca się ogółowi nie podoba ale Twoja analiza Piotrze - jeszcze mniej - patrząc po ilości głosowań na NIE POLECAM

ja też nie poleciłem

durne to takie przerzucanie się, kto co komu oka w rosole nie wykole

avatar_916
2011-04-17 21:45:46
wibednar
Zgloś do moderacji
Mnie się zdjęcie bardzo podoba, ale to nie znaczy, że musi się podobać wszystkim. Piotr podszedł do zdjęcia jako fotograf profesjonalny w tym znaczeniu, że z tego chyba żyje i z konieczności musi robić zdjęcia bądź bardzo dobre, bądź pod klienta, inaczej nie przeżyłby. Kamilo popatrzył się na zdjęcie okiem odbiorcy niekomercyjnego.
Piotrze mam nadzieję, że nie podniosłem Ci ciśnienia, rozumiem Ciebie, mnie tez nie wolno się denerwować! ;)

avatar_452
2011-04-17 22:10:30
piotr_duda
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Panie Wibednar , mam tu minimum 3 osoby, a nawet 4 (a każde wykonuje inny rodzaj fotografii) które nie opiszę jak oceniły tą fotografię bo Moderatorzy by ten wpis wykasowali, to ja to łagodnie opisałem.
Każdy ma inny odbiór , i szanuję Pana odbiór, lecz mnie się nie podoba z wielu względów które opisałem.

avatar_916
2011-04-17 22:35:26
wibednar
Zgloś do moderacji
Z tego co wiem na portalu mówimy sobie po imieniu, czyżby jakaś inna moda?
Powracając do tematu. Wołam cały czas o tolerancję dla innych poglądów i na inne prace fotograficzne. Odróżniam jednak pojęcia akceptacji od pojęcia tolerancji. Szkoda, że tych kilku Twoich znajomych nie posiada chyba daru tolerancji. Tolerancja dla innych poglądów nie oznacza ich akceptacji, mogą się zdjęcia nie podobać. Można takich zdjęć nie akceptować, nie można jednak tych którym zdjęcia się podobają i je rozumieją uważać za ludzi, delikatnie mówiąc, nie znających się na fotografii itp.
Cieszę się, że moje uwagi o braku tolerancji nie dotyczą Twojej osoby.
pozdrowionka!!

avatar_916
2011-04-17 22:39:38
wibednar
Zgloś do moderacji
Jeszcze jedno, portal ten mi się podoba ze względu na to, że nie ma tu wzajemnego kadzenia i często wybuchają sprzeczki, oby tylko były to sprzeczki merytoryczne a nie wzajemne obrażanie.

avatar_452
2011-04-17 23:16:56
piotr_duda
Zgloś do moderacji
Napiszę krótko, pisownia jest zawsze inaczej rozumiana, jak spotkanie i komentowanie na żywo, dla tego tylko pozostaje mi raz jeszcze pozdrowić.

avatar_1357
2011-04-18 03:36:22
zapimpek
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Kamilo - Dziękuję! Zgadzam się z Twoim tokiem myślenia zaprezentowanym we wpisach i analizach. Dostrzegłeś tu w pełni związek tytułu z obrazem, oraz że to tylko street foto, a nie ustawiona przeze mnie para nowożeńców. Ja tu tylko nacisnąłem spust w odpowiednim momencie. Była też scenka z oświadczynami... ale tę niech zainteresowani schowają sobie w rodzinnym albumie ;)


This page was created in 0.33004403114319 seconds