na innym portalu napisałem, komuś kto jak Ty pytał:
PINKO ( firma modowa - odważne i cholernie drogie projekty ) vs Mocherowe berety z jakimiś "halkami" na przedramieniu ( nie śmieje się z tych Pań pokazuje kontrast)
wiek Pań vs reklama MetLife Ampliko
światło dobrze zestawione - zachodzące....
no i ulica SOLIDARNOŚCI ...
ktoś coś jeszcze widzi ?
w nawiązaniu do analiy Bubera.
Widzę jeszcze pochylone z pokory dla czasu, plecy,
dostrzegam starość idącą być może na z(ż)ebry i jeszcze pojemnik do zbiórki czegoś tam dla recyklingu, a przecież ludzi się nie odnawia, ale to dobrze.
Widzę także wiek dojrzały za młodością podążający, a czy nie powinno być odwrotnie?
PINKO ( firma modowa - odważne i cholernie drogie projekty ) vs Mocherowe berety z jakimiś "halkami" na przedramieniu ( nie śmieje się z tych Pań pokazuje kontrast)
wiek Pań vs reklama MetLife Ampliko
światło dobrze zestawione - zachodzące....
no i ulica SOLIDARNOŚCI ...
ktoś coś jeszcze widzi ?
Widzę jeszcze pochylone z pokory dla czasu, plecy,
dostrzegam starość idącą być może na z(ż)ebry i jeszcze pojemnik do zbiórki czegoś tam dla recyklingu, a przecież ludzi się nie odnawia, ale to dobrze.
Widzę także wiek dojrzały za młodością podążający, a czy nie powinno być odwrotnie?