Galeria niska

Z pamiętnika ciotki Eleonory. Elementy pobrane z https://pngtree.com/, tło własne,obróbka w PS.. Zdjęcie 233869


Bezprawne wykorzystanie Fotografii jest naruszeniem praw autorskich do niej przysługujących egzekwowanym na drodze sądowej.
Z pamiętnika ciotki Eleonory. Elementy pobrane z https://pngtree.com/, tło własne,obróbka w PS.. Zdjęcie 233869
Statystyki zdjęcia
Data publikacji:2018-11-22
Odsłon: 3101
Komentarzy: 79
Ocena: -
Liczba ferii:6
Analiz: 0
Ulubionych: 0
Kontra: 0
Publikacja w FB: NIE
 
Technika wykonania zdjęcia -
Format zdjęcia -
Z pamiętnika ciotki Eleonory


Kategoria zdjęcia: FAB:Nastrój/Mood



Elementy pobrane z https://pngtree.com/, tło własne,obróbka w PS.


 


























avatar_21549
2018-11-22 13:03:00
elisha
Zgloś do moderacji
ja na tak , choć wołałabym inną ramkę niż ta co jest

2018-11-22 13:10:41
Zgloś do moderacji
PE proszę :) może będzie lepiej.

avatar_4943
2018-11-22 13:08:56
robin74r
Zgloś do moderacji
autor ale jakosc ??? mysle ,ze warto powtorzyc :-))) pozdrawiam :-)))

2018-11-22 13:11:20
Zgloś do moderacji
Robin jak z pamiętnika ciotki,zabieg celowy ;) buxiaki :))

avatar_4943
2018-11-22 13:46:14
robin74r
Zgloś do moderacji
aberracja chromatyczna i piksele to mialem na mysli piszac o jakosci i dlatego widze poprawke bo praca G OO D :-)))

buziaki :-)***

:-)))

2018-11-22 13:53:24
Zgloś do moderacji
odpowiedź poniżej :))


2018-11-22 13:52:43
Autor
Zgloś do moderacji
Dwa słowa (może będzie to odpowiedź na niezadane pytania) Robin napisał "ale jakość" . A przecież nikt nie jest ślepy ja też nie :) Tworzę pewna historię, opartą na starych dziejach, bo zawsze najpierw wymyślam historię, tytuł itp. potem próbuję dopasować do tego to co mam w "szufladzie" . Do tego tytuł zawsze musi współgrać z pracą ,no bo po co dawać tytuł "z pamiętnika ciotki Eleonory" i do tego wstawić piękne jakościowo zdjęcie. W ogóle nie widze pod tym tytylem pięknej jakościowo pracy. cała górna część fotografii jest w postprodukcji celowo zniszczona, ktoś zapyta po co? a no po to że po pierwsze taka wizja :) kojarzyła mi się ze starymi fotografiami, i ze starym pamiętnikiem. Czasem właśnie pod wieloma fotografiami tego typu zastanawiam się co autor chciał pokazać a nie co ja chcę zobaczyć. Pozdrawiam.


2018-11-22 14:09:20
Autor
Zgloś do moderacji
Jeszcze słów kilka , ja jestem taki niepokorny duch ,lubię czasem robić na przekór i to przede wszystkim sobie :) Zazwyczaj po pierwszym obejrzeniu pracy (no chyba ,że jest mz doskonała) nie oddaje głosu ,zawsze wracam i nigdy najpierw nie czytam komentarzy, najpierw głos potem komentarze. Czemu? bo bardzo wiele osób nie patrzy właśnie na swoje odczucia a sugeruje się odczuciami innych. Wystarczy jeden niepochlebny komentarz a głosy po lewo sypią sie lawiną :) Jak nie mam czasu nie głosuję na szybko bo jaki to ma sens. Mam czas siadam i wtedy na spokojnie moge wrócić do pracy chocby i pięć razy, przemysleć wtedy wiem ze głos oddaję uczciwie. Tutaj na razie remis :))

avatar_19239
2018-11-22 15:33:52
panthomas
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Próbuję do przedmiotowego pamiętnika dopasować widoczną na PE ramkę i w żaden sposób to się nie udaje. Sądzę, że te dwa elementy można by podać oddzielnie, bez specjalnej szkody dla żadnego z nich. Proponuję tytuł dla ramki: "Szykowna ramka", zaś dla obecnej zawartości tejże zachowałbym dotychczasowy. :)

avatar_180
2018-11-22 16:53:47
adamix
Zgloś do moderacji
nie podoba mi się ta ramka ale też jej nie oceniam . Moje tak dla pracy

2018-11-22 18:56:49
Zgloś do moderacji
No i brawo Ty :) tak jest ramka do kosza w końcu liczy się praca dzieki Adam

avatar_21972
2018-11-22 18:50:11
damianski
Zgloś do moderacji
Tytuł tej pracy raczej szkodzi niż pomaga. Jeżeli na być "na starszą ciocię" to masa nowoczesnych elementów burzy ten zamysł i ramki z obróbką tu nic nie pomogą. Postanowiłem więc wbrew woli autora pominąć tytuł przy podejmowaniu decyzji i ocenić samą pracę - na prawo.

2018-11-22 18:58:09
Zgloś do moderacji
O i bardzo podoba mi się Twój tok myślenia :) w końcu każdy ma wybór jak i co chce ocenić. Dzięki i pozdrawiam :)

avatar_8450
2018-11-22 20:33:56
slicar
Zgloś do moderacji
Bardzo mi się podoba kompozycyjnie, ale w tym wydaniu, nawet przez pryzmat pamiętnika na nie. Jakość i ta plama koło głowy... nie mogłeś dać gdzieś indziej tej plamy?

2018-11-22 20:40:58
Zgloś do moderacji
No cóż wyszło jak wyszło ważne ,że kompozycja się podoba ,a głos na lewo,no cóż najważniejsze,że podoba się większości takie jakie jest,dzięki i pozdrawiam :)


2018-11-24 09:38:32
Autor
Zgloś do moderacji
Dziękuję wszystkim za tę miłą dyskusje oraz głosy a także za wszystkie oceny. Pozdrawiam i fajnej soboty Wam życzę :)

avatar_4943
2018-11-24 09:49:05
robin74r
Zgloś do moderacji
dobrej soboty :-))) Ja na kawe uciekam :-))) (Costa ) ;-)))

2018-11-24 14:49:08
Zgloś do moderacji
:))

avatar_155
2018-11-24 10:47:17
fotoferia
Zgloś do moderacji
Pytanie:
Czy praca wykorzystuje elementy innych autorów (fotografie lub obiekty nabyte)?

2018-11-24 14:44:48
Zgloś do moderacji
Innych autorów nie, przy realizacji pracy wykorzystano własne tło oraz niektóre elementy pobrane ze strony:https://pl.pngtree.com/, pozdrawiam.

avatar_10059
2018-11-24 15:26:10
sebastianplonka
Zgloś do moderacji
Ktoś już Autorce to tło podwędził. W internecie nic nie jest bezpieczne :(

https://upload-images.jianshu.io/upload_images/3935726-1d5c18da784b02d9.jpg?imageMogr2/auto-orient/
http://www.87612345.com/index.php?m=Article&a=show&id=602

Wujek googiel ujawnia więcej dowodów działania tego zuchwalca, ale szczęśliwie wygląda na to, że tej szykownej ramki łobuz nie skopiował! Pozdrawiam :)

2018-11-24 15:39:55
Zgloś do moderacji
Powiem tak: to ,że ludzie kradną cudzą własność to już wiem, na FB odczułam to kilka razy, ktoś na bezczela kradł całe moje fotki i wstawiał sobie na grupy fotograficzne. Ale miło ,że znalazłeś czas na szukanie, ja już się w to nie bawię. Wiem czym grozi taka kradzież ( 10 lat pracy w Sądzie) ale pozywanie takich ludzi i sądzenie się z nimi trwa latami ,poza tym trzeba znać dane takiej osoby i np. co mam sobie szukać kogoś w Chinach albo na Kostaryce :) Rozumiem ,że Twoja wypowiedź , jest ironiczna , no cóż nie zamierzam nikomu nic udawadniać na siłę. Każdy element tej pracy posiadam , jak napisałam w odpowiedzi do administracji, Tło jest moje własne , niektóre elementy pobrane z pngtree. Pozdrawiam.

avatar_4943
2018-11-24 16:00:43
robin74r
Zgloś do moderacji
fota gdzie robiona ? w Kaliszu ?

2018-11-24 16:01:38
Zgloś do moderacji
dokładnie :)

avatar_4943
2018-11-24 16:06:16
robin74r
Zgloś do moderacji
tak wlasnie poznalem :-)))

2018-11-24 16:07:06
Zgloś do moderacji
Wow , brawo Ty :) okolice dworca :))


2018-11-24 16:42:38
Autor
Zgloś do moderacji
@sebastianpłonka mam pytanie , teraz każdą moją pracę będziesz sprawdzał i donosił do administracji. Czuję sie przez Ciebie Inwigilowana, a w końcu właściwie nie wiem o co Ci tak naprawdę chodzi. Czy o to że kolejna fotografia znalazła się w GN czy może o coś innego?

avatar_155
2018-11-24 16:49:27
fotoferia
Zgloś do moderacji
Autorko,

Dobry obyczaj każe informować, jeżeli zdjęcie jest składanką zawierającą elementy cudzej twórczości. Najlepiej podać źródła, nie tylko serwis, ale pełen link.

Dodatkowo pozwoli to na uniknięcie komentarzy i podejrzeń, a oceniającym ułatwi pracę.

2018-11-24 17:01:27
Zgloś do moderacji
Dobrze na drugi raz w opisie umieszczę stosowny opis,ale nie rozumiem co znaczy elementy cudzej twórczości?, owszem są pobrane ze strony ale zgodnie z regulaminem FF, dostępnej strony dla wszystkich. Wiele osób korzysta z takich stron , również te na tym portalu. Więc nie uważam ,żebym uzyła elementów cudzej pracy. Poza tym linki podajemy po 24h do zdjęc o ile mnie pamięć nie myli. W komentarzu podałam link do strony z której zostały pobrane elementy jest to https://pngtree.com/. I szanowna administracja wybaczy ale ja nie zapisuje każdego dokładnego linku , gdzie pokazane jest co pobrałam bo to po prostu jest niemozliwe. Mam w folderach tysiące pobranych elementów z których korzystam ,to nie jest tak ,że coś tworzę i własnie szukam elementów. Owszem tak było jak zaczynałam taką pracę, a teraz wykorzystuje to co posiadam ,rzadko już szukam czegoś nowego. Stąd powtarzam jestem w stanie podac linki do stron z których elementy pobieram płatnie lub nie, ale nie dokładne linki z danymi elementami, bo to fizycznie jest niemozliwe.
Jeśli administracja uważa ,że ta praca nie powinna sie tu znaleźć proszę o usunięcie.Pozdrawiam.

avatar_155
2018-11-24 17:43:17
fotoferia
Zgloś do moderacji
Autorko, jeżeli zamieszczasz elementy, które nie są Twojego autorstwa, to wybacz truizm, ale są to elementy cudzego autorstwa (to, że zamieszczasz je zgodnie z majątkowym prawem autorskim, nie zmienia faktu, że nie jesteś ich autorem).

Niezamieszczenie stosownej informacji sprawia, iż oceniający patrzą na przedstawioną pracę i oceniają tak, jakby była fotografią Twojego autorstwa, co jest świadomym, bądź nieświadomym wprowadzaniem widza w błąd.

Nie pisałbym tego, gdyby nie fakt, że zaledwie kilka dni temu opublikowałaś pracę będącą plagiatem artystycznym. Proponuję, aby powstrzymać się od publikowania takich prac na Fotoferii.

Natomiast w przypadku prac wykorzystujących elementy autorstwa innych osób, podawanie linków do źródeł (wybacz, ale Twoje tłumaczenia dotyczące braku stosownej informacji uważam za bezzasadne).

avatar_10059
2018-11-24 17:46:37
sebastianplonka
Zgloś do moderacji
Autorko,
Zapewniam, że nikomu nie donosiłem. Po komentarzu @fotoferia, pałając niedowierzaniem, że można tak kogoś o nieuczciwość względem odbiorców podejrzewać, z ciekawości zagłębiłem się w odmęty internetów i po 3 kliknięciach myszką musiałem podrapać się z konfuzją po głowie. Ale teraz już wiem, że byłem w błędzie, cóż nigdy nie odwiedziłem Kalisza i nie rozpoznałem wykonanej tam fotki.

Przepraszam zatem, obiecuję nic więcej pod zdjęciami Autorki nie pisać i nie przeszkadzać jej w zbieraniu słusznie zapracowanych laurów.

W ramach przeprosin pomogę Autorce przestawić dokładne źródło elementów bazowych, o które pyta @fotoferia: http://pavbca.com/walldb/original/c/d/a/184269.jpg

Buziaki.


2018-11-24 18:04:03
Autor
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Proszę o usunięcie pracy z GN.

avatar_155
2018-11-24 18:13:07
fotoferia
Zgloś do moderacji
Przed usunięciem proszę o informację, kto jest autorem powyższej pracy.

2018-11-24 18:17:22
Zgloś do moderacji
Autorem pracy jestem ja.

avatar_155
2018-11-24 18:20:12
fotoferia
Zgloś do moderacji
Czy mogę poprosić o informację, gdzie dokładnie w Kaliszu praca została wykonana?

2018-11-24 18:40:57
Zgloś do moderacji
Proszę podać na jaki adres mail mam przyslac elementy wykonania tej pracy. Wysle wszystkie.

avatar_155
2018-11-24 18:35:34
fotoferia
Zgloś do moderacji
Poza adresem miejsca wykonania, poproszę jeszcze o informację, w którym roku została wykonana powyższa fotografia.

avatar_155
2018-11-24 18:43:14
fotoferia
Zgloś do moderacji
Na początek raz jeszcze uprzejmie poproszę o odpowiedzi na powyżej zadane pytania.

2018-11-24 18:57:31
Zgloś do moderacji
Cała praca nie została wykonana w Kaliszu. Już tłumaczyłam,że pobierałam elementy , ale oczywiście czerpalam ze swoich fotografii i odpowiadam na pytania: Fotografie pochodzą z kaliskiego dworca a zrobione były dokładnie 6 lipca tego roku. Acrux napisał ,że wyszukiwarka dała mu 507 wyników podobnych obrazków i zgadzam się z tym bo jeśli wykorzystałam wklejkę , którą wykorzystało wiele osób to tyle wyników sie pojawi. Jeśli daje się wklejkę której się nie obcina i nie kombinuje ma prawo dać tyle wyników.

avatar_18
2018-11-24 18:49:14
acrux aff
Zgloś do moderacji
W wyszukiwarce zdjęć, to zdjęcie dało mi 507 wyników podobnych obrazków na różnych stronach

http://img.51ztzj.com/upload/image/20140710/sj201407101018_279x419.jpg

avatar_155
2018-11-24 19:05:01
fotoferia
Zgloś do moderacji
Autorko, napisałaś powyżej, że to okolice dworca w Kaliszu. Proszę o informację, o który dworzec chodzi, i które z elementów fotografii zostały tam przez Ciebie wykonane.

2018-11-24 19:16:59
Zgloś do moderacji
Dworzec główny w Kaliszu, mam wykonane fotografie na peronach, dworzec znajduje się przy ulicy Dworcowej Wykorzystałam z tych fotografii elementy torów oraz pobocza. Element idącej panienki oraz budynków po boku to są dwie oddzielne wklejki, wykorzystałam także wklejkę imitującą mgłę którą nakładłam kilka razy. Wykorzystałam też teksturę z programu Pixlr, resztę obróbki wykonałam w PS, rozmazywanie, postarzanie itp. czynności. Swoje zdjęcia z których pobierałam elementy zostały poddane obróbce w PS.Ramka została dodana w Photoscapie oraz druga z programu Pixlir. Tyle moge napisać na ten temat i ewentualnie ale to uz nie dziś ,moge przesłać wszystko na maila.A teraz administracja wybaczy idę odpocząć bo to wszystko nie na moje nerwy.

avatar_155
2018-11-24 19:25:21
fotoferia
Zgloś do moderacji
Poproszę o wysłanie fotografii wykonanej na Dworcu Głównym w Kaliszu, w lipcu tego roku, na adres emailowy: adm.fotoferia.pl@gmail.com

Dziękuję.

avatar_9339
2018-11-24 23:38:14
nadtlenek02
Zgloś do moderacji
OMG:(

avatar_155
2018-11-25 00:44:47
fotoferia
Zgloś do moderacji
Autorko, czy poniżej cytowane prace są również Twojego autorstwa?
- http://pavbca.com/walldb/original/c/d/a/184269.jpg
- https://dunyalilar.org/wp-content/uploads/2016/12/alone1.jpg
- http://www.ucatx.cat/wallpic/full/88/884782/journey-wallpaper-hd.jpg

2018-11-25 05:07:54
Zgloś do moderacji
Szanowna Administracjo, nie ,powyżej pokazane obrazki nie są mojego autorstwa. Przesłałam mailem Administracji wklejki z których korzystałam przy realizacji tej pracy, oraz zdjecia z których korzystałam .Nie wiem czyje to prace, ja do swojej wykorzystałam dwie wklejki, które mam w folderze od dawna,i teraz żałuje ,że w ogóle podkusiło mnie żeby je wykorzystać.
Poprosilam o usunięcie z GN, nie dlatego ,że cokolwiek komuś ukradłam bez zezwolenia, bo jak już pisałam wklejki pobrałam z dozwolonej strony, ale dlatego żeby oszczędzić sobie nerwów. Nauczyłam się dzięki temu portalowi wielu rzeczy, m.in.korzystania z PS który bardzo ułatwia robienie podobnych prac. Nauczyłam się innego spojrzenia na fotografię, doceniania pięknych krajobrazowych fotografii, oraz pewnego rodzaju pokory. W nocy miałam koszmary,i obudziłam się przed chwilą a nie mogłam zasnąc więc postanowiłam zobaczyć czy coś administracja odpisała. I owszem znalazłam wpis więc postanowiłam odpisać.
Chciałam przeprosić wszystkich którzy być może wzięli tę pracę za typową fotografię, bo jest to fotomanipulacja. Jednocześnie chciałam podkreślić,że w momencie wstawiania tej pracy do Inferii,zaznaczyłam użycie - edycji kreatywnej- praca jest w kategorii fabularnej, moją winą jest iż informacji o użyciu edycji kreatywnej nie podałam w opisie.Być może zasugerowałam się faktem, iż wiele osób wstawiając podobne prace też takiej informacji nie podaje w opisie, a wstawia je w kategorii fabularnej i również zaznacza użycie "edycji kreatywnej". Mozna było po prostu zmienić kategorię na kreatywną i wtedy już nikt nie miałby wątpliwości ale mnie akurat podkusiło wstawić w tej a nie innej kategorii. Jeszcze raz powtórzę,że nie chciałam nikogo wprowadzać w błąd,po prostu taką kategorię wybrałam na swoje nieszczęście. Jest mi bardzo przykro z tytułu całego zamieszania.Staram się przestrzegać regulaminu jeśli chodzi o fotografie. Dlatego po pytaniach szanownej Administracji,postanowiłam kolejny raz zajrzec do Vademecm do działu kategorii. W punkcie "Dlaczego kategorie i ich wykorzystanie są ważne" jest punkt 4: Pozwalają Autorowi na ustosunkowanie się do spraw regulaminowych (np. fotomontaż TAK/NIE, itd), więc nie uchybiłam temu punktowi ,gdyż od początku ta kreacja była zaznaczona ( widzą to też wszyscy Ci którzy mają skórkę nowoczesną a także korzystają z aplikacji mobilnej) Jest zdanie również w owym Vademecum ,iż w kategorii fabularnej nie obowiązują żadne ograniczenia edycyjne. Wybrałam również kategorię fabularną "Nastrój-Mod" ktora w opisie Vademecum brzmi: Fotografia przedstawiająca lub kreująca stany emocjonalne i/lub uczucia. Fotografia Mood wykorzystuje ludzi lub sceny lub przedmioty do zbudowania nastroju, podczas gdy owi ludzie, sceny, przedmioty de facto nie są tematem zdjęcia, a jedynie artystycznym środkiem wyrazu. Dlatego użyłam tej kategorii. Jest również informacja pt:Ważne:WAŻNE: W przypadku nieprawidłowego wyboru kategorii oraz innych informacji o pracy, Administracja Portalu zastrzega sobie prawo do przeniesienia pracy do Ciemni z powodów regulaminowych, bez wysyłania uprzednich ostrzeżeń. I w tym momencie trochę się zdziwiłam, bo skoro były takie wątpliwości jak powyżej można było spokojnie tę pracę na etapie Inferii przenieść do Ciemni i całej tej nieprzyjemnej afery ,która naprawdę kosztuje mnie sporo mojego słabego zdrowia, by nie było.
Na koniec po raz chyba trzeci bardzo wszystkich przepraszam, gdyż naprawdę nie o wprowadzanie nikogo w błąd mi chodziło, ani o to ,żeby ta praca znalazla się w GN, ale o podzielenie się obrazkiem który stworzyłam pod wpływem emocji,oraz na tym ,że można było sobie miło pod pracą pogawędzić. No niestety skończyło się już nie tak miło, czego kompletnie się nie spodziewałam.
Po raz kolejny bardzo proszę Administrację o przeniesienie zdjęcia do ciemni i nie drążenia już co , jak i dlaczego, bo jestem bliska załamania nerwowego,ponieważ mam wrażenie ,że jakieś fatum tu nade mną wisi. A jeśli Administracja sobie życzy usunę konto z FF.

avatar_10622
2018-11-25 02:26:16
therion
Zgloś do moderacji
Jestem bliski poproszenia o usuniecie wszystkich swoich zdjec z kategorii fabularnej tutaj, bo za ciezko na nie wszystkie pracowalem w terenie ...

avatar_10622
2018-11-25 02:39:27
therion
Komentarz edytowany przez moderatora 2018-11-25 12:21:26
Zgloś do moderacji
oceniam
Poza tym wszystkim oceniajac fotografie ocenilbym na zloto, tylko jak z tym zlotem na portalu FOTOGRAFICZNYM autor bedzie zyl ?
A niech ma :)
W koncu to tylko zabawa, moze juz czas by tez sie zaczac bawic, a moze przestac sie bawic i poczekac na lepsze dla fotografii czasy...?
Z minusem za ramke, udajac ze komentarzy nie widzialem, oceniam piekny obrazek...
;)

2018-11-25 05:09:55
Zgloś do moderacji
@Therion, jeśli urazłam Twoje ambicje ,przepraszam. Wstawiłam tą pracę zgdonie z regulaminem i nie ma ona nic wspólnego z Twoimi fotografiami. Mam nadzieję ,że znajdzie się w Ciemni. Pozdrawiam

avatar_1644
2018-11-25 06:44:49
maniak666
Zgloś do moderacji
Ramka okropna, praca fajna (byłem na tak), w świetle powyższej awantury bez oceny pozostawię.
Do Administracji prośba-nie wiem nie znam się, ale czy na klasycznej skórce opcja "edycja kreatywna" nie mogłaby być widoczna? Nie lubię skorki nowoczesnej a mobilnej nie używam wcale.
Myślę ze więcej tu takich...

2018-11-25 08:02:05
Zgloś do moderacji
Masz rację Andrzeju, jak najbardziej , bo ja też korzystam z tej skórki co Ty. Co do pracy ,może tylko dwa słowa dla Ciebie i innych.
Jakim trzeba być kretynem ,żeby nie sprawdzić w wyszukiwarce google czy są podobne prace. Ale ja byłam pewna ,że skoro coś tworzę sama od podstaw , to nikt nie miał podobnego pomysłu. O głupia uczciwości ludzka, okazuje się ,że jestem uczciwą kretynką, która tego nie zrobiła. Za to wyręczył mnie w tym ktoś inny, jaki miał powód nie wiem. Suma sumarum czuję się z tym koszmarnie, i jak najpredzej chciałbym tę pracę usunąć a na dowód , tego że potrafię obyć się bez takich scysji, każdą taką pracę będę wstawiała w kat.kreatywna , więc już bedie wiadomo ,że większość stowrzona w komputerze po czym podam linki w stosownym czasie. Pozdrawiam

avatar_19239
2018-11-25 07:49:09
panthomas
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Z uwagi na toczącą się dyskusję powracam często do tej pracy. Nasuwa mi się kolejna uwaga, niezależnie od zasadniczego tematu sporu, bo nie jestem już w stanie za tym nadążyć. Otóż wykreowanie efektu mgły przy pozostawieniu efektu ostrych cieni od światła słonecznego jest chyba sporym niedopatrzeniem i stanowi wizerunkową sprzeczność. Umknęło to mojej uwadze przy wystawianiu oceny.

2018-11-25 08:08:07
Zgloś do moderacji
Masz Tomku rację , ale pomyślałam ,że gdzieś tam przez tą mgłę przebija wschodzące słońce, ale suma sumarum masz rację , cień i tak jest za mocny. Ale oceną się nie przejmuj, bo mam nadzieję na usunięcie tej pracu , gdyż już się nie czuje z niej dumna , skoro jak się okazuje kilkadziesiąt tysięcy podobnych prac znalazłam w necie , jak widać teraz każdą pracę stworzoną w/g własnego pomysłu należy sprawdzić ,bo może jak w tym przypadku ktoś użył tych wklejek lub jednej , bo okazuje się ze taka w całości też istnieje i wyjdzie na to ,że na taki pomysł wpadla nie jedna a milion osób. Ale jak widać byłam naiwna, nie sprawdziłam . Pozdrawiam

avatar_4943
2018-11-25 08:13:57
robin74r
Zgloś do moderacji
nie mialem nic pisac ale ciagle sie upierasz ze wpadlas na ten sam pomysl ??? ale co tutaj jest Twojego wedlug niby pomyslu ??? mgla i ramka ??? bo reszta jest taka sama jak na "milionie" tych "innych "

mysle ,ze Ty ciagle nie rozumiesz w czym jest problem...

:-)))


bez urazy :-)))

2018-11-25 08:19:59
Zgloś do moderacji
Nic nie poradzę na to ,że jest taka sama jak miliony innych. Jak już pisałam gdybym wiedziała, w życiu bym tego tu nie wstawiał, byłam uczciwą kretynką która tego nie sprawdziła. Pomysł był jak był, fakt powielony prze rzeszę innych. Nie mam nic na usprawiedliwienie, prócz tego ,że przykro mi ,że tak to odbierasz. Bez urazy. Masa ludzi korzysta z dozowlonych pobieranych elementów, te leżału u mnie od dłuższego czasu . Przykro mi ,że nie wierzysz w moją kretyńską uczciwość. Mam nauczke na przyszłość. I tak bez urazy.

avatar_1644
2018-11-25 08:17:42
maniak666
Zgloś do moderacji
Trudno oczekiwać innych efektów swojej pracy działając ciągle w ten sam sposób ( świadomiee bądź nie popełniając te same błędy). To w ostatnim czasie nie pierwsza taka sytuacja. Niestety portfolio zniknęło więc konkretnego przykładu nie będzie. Ale myślę Autorko , że doskonale wiesz o czym mowa...
A jeśli pamięć zawodna (rozumiem) to również w głębokim sporze pod tamtą pracą pozostałaś z Sebastianem.

2018-11-25 08:23:53
Zgloś do moderacji
Tak wiem o czym mówisz dokładnie pamiętam, dlatego obiecuje ,że wstawiając cokoliwek będzię tylko i wyłącznie moje,i nigdzie się podobny obraz nie powtórzy. a jeśli wykorzystam cokolwiek z dozwolonych wklejek podam linki do nich w stosownym czasie , by nie było wątpliwości.

avatar_155
2018-11-25 08:51:40
fotoferia
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Aby podsumować:

Czym innym jest używanie elementów zapożyczonych - jeżeli mamy do nich majątowe prawa autorskie, kiedy ich wykorzystanie prowadzi do nowego aktu twórczego i oryginalnej (czyli dotąd nieistniejącej pracy). Jeżeli dodatkowo informujemy o fakcie wykorzystania "zapożyczeń" - wszystko jest w porządku.

Czym innym jest plagiat artystyczny, gdzie wykorzystujemy koncepcję artystyczną innego autora, w sposób jawny bądź ukryty, przypisując sobie autorstwo w ten sposób powstałego dzieła. Temat niejednoznaczny, czasem kontrowersyjny - mieliśmy takie spory na portalu np. wśród pejzażystów; czasem jednak fakt zaistnienia plagiatu jest bezsporny i niepodlegający dyskusji.

Wreszcie jeszcze czym innym jest fizyczne skopiowanie pracy innego autora, dokonanie kosmetycznych zmian i wstawienie jako swojej. Nie ulega najmniejszej wątpliwości, że pokazana powyżej praca NIE JEST Twojego autorstwa. Oryginał pochodzi z okładki albumu muzycznego, a następnie doczekał się wielu modyfikacji, w tym takich, które są identyczne z prezentowaną przez Ciebie pracą, tyle, że tamte powstały wiele lat temu.

I na koniec mamy jeszcze jeden problem - delikatnie rzecz ujmując - upartego rozmijania się z prawdą w trakcie dyskusji, pod tym, oraz poprzednimi zdjęciami.

Taka postawa nie służy ani Tobie, droga Autorko (choć to, oczywiście, Twój prywatny wybór), ani Portalowi (który może ponieść straty wizerunkowe, ale również zostać pociągnięty do odpowiedzialności prawnej), ani Stowarzyszeniu Fotoferia Club.

Myślę, że najlepszym dla wszystkich stron rozwiązaniem będzie usunięcie Twoich prac z portalu, zamknięcie konta, i spuszczenie kurtyny zapomnienia na całokształt sprawy.

2018-11-25 08:58:46
Zgloś do moderacji
Przeprosiłam Administrację, już napisłam za nim to przeczytałam,że nic mnie nie usprawiedliwa , nie zrobiłam tego celowo i moze dostanę szanse aby zatrzeć złe wrażenie. Jak napisałam poniżej nie wstawie już nic co byłoby kontrowersjne.Przeprosiłam również wszystkich użytkowników FF a chciałbym się jednak zrehabilitować, dlatego prosze o drugą szansę. Pozdrawiam


2018-11-25 08:53:55
Autor
Zgloś do moderacji
Szanowna administracjo, jeszcze raz serdecznie proszę ,może nawet nie do ciemni ale w ogóle usunąć tę pracę. Po przemysleniu sprawy nic mnie nie usprawiedliwa. Jest jak tysiace tych w necie i dodanie przeze mnie tylko kliku innych elementów nic nie zmienia. Przeraszam za zamieszanie. Od dziś cokolwiek bym nie wstawiła w tym temacie będzie od A do Z tylko moje. A jesli wykorzystam jakiś element dodatkowy po stosownym regulaminowym czasie dodam do pracy stosowne linki. Pozdrawiam.

avatar_155
2018-11-25 09:12:17
fotoferia
Zgloś do moderacji
Przeprosiny należą się nie administracji (która tylko, bez żadnej przyjemności, wypełnia swoje obowiązki), ale autorom wszystkich prac, które zaprezentowałaś na portalu jako swoje, oraz wszystkim użytkownikom i członkom klubu, którzy zostali wielokrotnie wprowadzeni w błąd.

Dobrze, możemy pozostawić konto, jednak musisz Autorko rozpocząć swoją "karierę" na nowo - od najniższego statusu, rankingu i bez prac w portfolio - nie mogę pozostawić statusu uzyskanego za pomocą cudzych prac.

Tym samym uważam temat za zamknięty, a powyższe zdjęcie zostanie jutro usunięte.

2018-11-25 09:15:50
Zgloś do moderacji
Spodziewałam sie tego i cieszę się ,że będe mogła udowodnić od nowa ,że zasługuje na miejsce tutaj. Autorów FF również przeprosiłam, jeśli ktoś tego nie przeczytał ,przperaszam jeszcze raz. Dziękuję.

avatar_1934
2018-11-25 09:22:07
sandevi aff
Zgloś do moderacji
czytam i czytam... nie wiem co napisać... nie wiem czy zastało tu naruszone prawo autorskie... nie wiem... jedyne co wiem to, że ja również tworzę różnego rodzaju manipulacje... mam na kompie spory zestaw darmowych wklejek takich png pod Photoshopa i Corela... głównie są to maleńkie obrazki jak skrzydło, ptaszki, jesienne liście pierdolki.. linki do stron z których je pobrałam są w częściach zapomnienia, niektóre mają już z 8 lat i naprawę pojęcia nie mam skąd je wytrzaslam (wiem że były że stronek png free) ... mam też ręce zombie, które kupiłam... dlaczego o tym wspominam bo człowiek się stresuje, nie chce specjalnie popełnić gafy, plagiatu, kradzieży... jedno wiem, że zdjęcie na którym ja pracuję, jest bazą, jest całe moje... nie wiem co na powyższej pracy jest wklejka, a co zdjeciem... trochę się gubię w komentarzach... wierzę w autorki szczerość, że nie ma tu świadomie popełnionego "przestępstwa" zwał jak zwał.. ja również zawsze mam zaznaczone "fotografia kreatywna, fotomontaż przy wybieraniu tła i tytułu zdjęcia... nie wiedziałam też, że tylko skórka nowoczesna to widzi (nie używam nie lubię).. oprócz tego uzymam kategorii inne/otwarta.... a i po moich fotkach od razu widać że to manipulacja.. przecież na żywca np. oczu nikomu nie zaszyłam ;P...
Kotos też wspomniał o portfolio osoby której już tu nie ma... a szkoda podziwialam pracę tego autora... do końca nie wiem co się stało.... czy była to podobna sytuacja jaką mamy tutaj, teraz? ....jesli tak, to błagam Autorze nie znikają z FF... jeśli powyższe zdjęcie jest problem to niech tylko ono zniknie....a nie całe PF.
Wierzę, że autor powyższej pracy nie chciał nikomu krzywdy wyrządzić...wiara moja wiarą ;P nie mnie jednak dociekać prawdy... wiem tylko jedno.... stresujące jest zyczcie twórczego fotografa...mam nadzieję, że sprawa się wyjaśni i wszystko wróci do normy. Pozdrawiam, Sandra

avatar_4943
2018-11-25 09:28:37
robin74r
Zgloś do moderacji
@sandevi - BLAGAM na litosc...!!!

avatar_1934
2018-11-25 09:29:31
sandevi aff
Zgloś do moderacji
właśnie przeczytałam komentarz administracji...mozecie zignorować mój wpis...
mogę życzyć powodzenia Autorowi, który został i chce się zrehabilitowac .... administracji za to, że czuwa...
wszystko to jest bardzo stresujące....

avatar_1644
2018-11-25 09:30:46
maniak666
Zgloś do moderacji
Absmak ogromny...

avatar_4341
2018-11-25 09:40:26
andrzej08 aff
Zgloś do moderacji
Rana po pękniętym wrzodzie nie zabliźni się. Infekcja będzie trwała

avatar_2513
2018-11-25 11:47:31
margherita aff
Zgloś do moderacji
Niesmak ogromy.... :-(


2018-11-25 12:03:34
Autor
Zgloś do moderacji
Uprzejmie proszę o nie dodawanie już ocen i jeśli mogę prosić o nie pisanie przykrych komentarzy.Myslę ,że dostałam już karę i ta kara to już dla mnie naprawdę spore obciążenie. Przeprosiłam i nic więcej zrobić nie mogę. Pozdrawiam

avatar_21972
2018-11-25 12:05:21
damianski
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Niefajna sytuacja. Administracja postanowiła być wyrozumiała, czy dobrze to czy źle - czas pokaże. Jako członek pewnej społeczności jaką jesteśmy poczułem się, powiedzmy, dotknięty. Trudno mi teraz będzie obiektywnie oceniać prace Autorki.

2018-11-25 12:08:07
Zgloś do moderacji
Damian prosiłam, naprawdę trochę litości,nie zrobiłam tego umyślnie. Poczytaj może wcześniejsze komentarze, jak tak każdy teraz napisze, to ja w końcu zejde na zawał.

avatar_4943
2018-11-25 12:07:11
robin74r
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
@pawb72 jestes po prostu zabawny i nie pytaj dlaczego :DDD

powaznie ubaw po pachy...ogarnijcie sie Co niektorzy bo po prostu "SZLQ" CZLOWIEKA TRAFIA !!!

Oceniasz KLAMSTWO/PLAGIAT /KRADZIEZ /NIEUCZCIWOSC na zloto ???


bez urazy :-)))

OK koncze swoje wywody pod tym zdjeciem ale czuje sie OKLAMANY I OSZUKANY po zapewnieniach mnie na Facebook na messenger i tutaj na temat tego zdjecia przez autorke...

Uciekam na kawe...

avatar_21972
2018-11-25 12:11:04
damianski
Zgloś do moderacji
Pisałem swój komentarz prawdopodobnie w tym samym czasie co Ty, więc nie widziałem Twojej prośby o zaprzestanie komentowania.


2018-11-25 12:12:18
Autor
Zgloś do moderacji
Szanowna administracjo czynaprawdę nie mozna tego usunąć już. Jeszcze chwila a wpadnę w depresję. Przeprosiłam-mało. Nic innego nie moge zrobić a te komentarze są upakarzające,naprawdę na ne zasłużyłam?

avatar_155
2018-11-25 12:14:40
fotoferia
Zgloś do moderacji
Wyluzujmy już - część osób nie czyta komentarzy, lub ocenia poprzez funkcję szybkiego oceniania, gdzie komentarzy po prostu nie widać.

Fotografia zostanie usunięta.

Autorkę natomiast, przez wzgląd na sytuację, uprzejmie proszę, mimo mojej decyzji o pozostawieniu konta, o powstrzymanie się od jakiejkolwiek aktywności na portalu przez najbliższe tygodnie - np. do Nowego Roku.

2018-11-25 12:15:50
Zgloś do moderacji
Bardzo dziękuję, oczywiście się zastosuję.

avatar_24769
2018-11-25 14:55:07
piternow
Zgloś do moderacji
Coś tu w końcu jest z dworca w Kaliszu?

avatar_11130
2018-11-25 15:30:28
puszek
Zgloś do moderacji
Jedyna droga dla dalszego fonkcjonowania na portalu to chyba pozostaje założenie nowego konta... ;)

avatar_10042
2018-11-25 21:31:22
kikul1974
Zgloś do moderacji
oceniam


This page was created in 0.089902877807617 seconds