slaw300 - . . Zdjęcie 182613


Bezprawne wykorzystanie Fotografii jest naruszeniem praw autorskich do niej przysługujących egzekwowanym na drodze sądowej.
slaw300 - . . Zdjęcie 182613
Statystyki zdjęcia
Data publikacji:2016-11-28
Odsłon: 4332
Komentarzy: 65
Ocena:
Liczba ferii:37
Analiz: 0
Ulubionych: 0
Kontra: 0
Publikacja w FB: TAK
 
Technika wykonania zdjęcia cyfrowe
Format zdjęcia 35 lub mniejszy
avatar_15272
slaw300


Kategoria zdjęcia: DOC:Natura






 
avatar_150
2016-11-28 21:35:00
fotosc
Zgloś do moderacji
ani ladnego swiatla , ano odpowiedniej perspektywy

moje nie ...

avatar_19304
2016-11-28 21:43:26
wildwhisper
Zgloś do moderacji
Jako odcięty nieco od tematu muszę przyznać, że mi bardzo się podoba, i jestem zdecydowanie na tak.

Moment zacny, a to najważniejsze !!!
Perspektywa - o tym z chęcią podyskutuję do białego rana ;)
Światło - mogłyby być fajerwerki ale nie ma... troszkę szkoda, troszkę...

Reasumując
Zdecydowanie publikuj.
To nie jest praca na ciemnię.

avatar_150
2016-11-28 22:03:14
fotosc
Zgloś do moderacji
dyskutowac nie bede , masz Anne do tego , swoje zdanie mam i go nie zmienie

avatar_9285
2016-11-28 22:42:32
izis aff
Zgloś do moderacji
fajna scenka, publikuj

avatar_1233
2016-11-28 23:00:25
mariusz
Zgloś do moderacji
I ja na nie, widziałem wiele podobnych ale jednak bardziej dopracowanych prac, kiedyś tu takich było mnóstwo, to że teraz poziom już nie ten nie jest powodem abym był na tak.

avatar_731
2016-11-28 23:22:36
mundi
Zgloś do moderacji
Za Sylwkiem i Mariuszem, poziom w ptaszorach niestety spada i to bardzo, pisze o ptaszorach bo to moja tematyka.
To zdjecie wyglada jak ze spaceru, przchodzac ktos zobaczyl czaple z ryba w dziobie, szybko wyciagnol aparat i zrobil fotke.
Nie ma ladnego swiatla, perspektywy o ktorej juz wspomniano, woda wyglada jakby sie wylewala z dolnego lewego rogu mojego monitora, mimo ze nie widac ani lini brzegowej, ani horyzontu, to widac ze woda jest krzywo.
To co dostrzegam ostatnimi czasy na FF, wyglada jakby ktos na sile chcial zmienic swoj status na podstawie ilosci opublikowanych zdjec i nie chodzi mi tutaj tylko o ta fotke.
Bez urazy Autorze, tez jestem na nie publikuj.
Serdecznie Pozdrawiam

avatar_10085
2016-11-29 08:19:12
meczata
Zgloś do moderacji
Moment świetny, brakuje mi ładnego światła. Mimo to jestem na tak.Wolę to zdjęcie niż kolejną sikorkę na kiju:)
W GN jest trzystopniowa skala ocen, nie wszystko musi być na złoto msz.
Publikuj

avatar_19239
2016-11-29 09:39:25
panthomas
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Istotnie, tzw. "ustawki" przykarmnikowe w cukierkowej aranżacji i lukrowym świetle z udziałem najpospolitszych gatunków w moim odbiorze uległy dewaluacji, chociaż wciąż mają swoich zwolenników. Tym bardziej więc cenna wydaje się spontaniczność, wnosząca nieco emocji i naturalnej treści, niezależnie od tego, z którego rogu "wylewa się" tu woda. Publikuj wraz z życzeniem kolejnych, już bardziej zorganizowanych ujęć, w rozumieniu przyjętych kanonów fotografii przyrodniczej. :)

avatar_731
2016-11-29 13:12:26
mundi
Zgloś do moderacji
Kazdego z nas poziom fotografii jest inny, jednemu beda sie podobaly przy karmnikowe ustawki, drugiemu byle ptaszek na patyku, trzeciemu powyzsza z minusami i brakiemwymaganej estetyki o ktorych wspomniano wczesniej, a jeszcze innemu fotografia ktora stoi na wysokim poziomie i do zadnego z ogladajacych nie mozna miec pretensji poniewaz poziom kazdego z ogladanacych jest inny, dowodem na to sa zdjecia w moim portfolio, od mojego pierwszego do dzisiejszego dnia.
Z czasem zmienia sie nasza fotografia a co za tym idzie, wymog tego co chcemy widziec.
Serdecznie Pozdrawiam i niech moc bedzie z nami ;-)

avatar_19304
2016-11-29 13:25:58
wildwhisper
Zgloś do moderacji
Chłopaki, fotografia ta nawet na brąz na szynach się nienadaje? :)

avatar_731
2016-11-29 13:28:57
mundi
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Owszem, nadaje sie jak wiele wiele innych ktore trafily do ciemni.

avatar_19239
2016-11-29 13:32:41
panthomas
Zgloś do moderacji
Najciekawszy jest tu wpływ zabarwienia komentarza na przebieg głosowania. :)

avatar_731
2016-11-29 13:43:02
mundi
Zgloś do moderacji
Nie chce mi sie teraz siedziec i linkowac fotek z ciemni ktore spokojnie sa na braz z szynami a moze nawet lepiej, ale czy naprawde mamy isc ta droga i zalewac GN takimi fotkami ???
A mowi sie ze FF to najlepszey portal fotograficzny w polsce poniewaz ma wysoki poziom.

avatar_150
2016-11-29 14:26:12
fotosc
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
75 % atlasow jest wyczekanych , zorganizowanych , tlo , patyk na ktorym sikorka ma usiasc i pora dnia , wiec troche trudno jest wyslac takie zdjecie do ciemni , ale tez trudno jest postawic zlota ocene choc Autor poswiecil sporo czasu na fote .Z mojej strony nie oddaje glosu w inferii na atlasach bo sa dla mnie nudne , ale doceniam wklad , glosowanie zostawiam innym , ale za to uwaznie obejze zdjecie czy nie bylo w nim majsterkowania

Tak samo jest z ptactwem wodnym , a tu pilnuje sie przede wszystkim perspektywy , tla , oraz wyczekuje na odpowiedni moment by zdjecie mialo swoja wartosc .czapla lowi kilka razy dziennie , wiec nie jest problemem zobaczyc taki moment. wystarczy tylko byc nad jeziorem .

Powyzsze zdjecie smialo mozna nazwac zwyklym pstrykiem ze spaceru przy jeziorze i moim zdaniem nie powinno trafic do GN

avatar_10085
2016-11-29 14:44:28
meczata
Zgloś do moderacji
Fotosc nie wiem jak u Ciebie jest z czaplami. W mojej okolicy są tak płochliwe,że o takim zdjęciu ze spaceru możesz tylko pomarzyć. Widuję takie bardziej oswojone w dolinie Baryczy, tam niestety jest problem z perspektywą. Chyba ,ze ktoś narusza zasady poruszania się na terenie rezerwatu lub wyleguje się na terenach prywatnych stawów bo ma układy:)
Z dostępnością sikorek jest jednak o wiele łatwiej. Wystarczy karmnik, patyk i możesz robić co chcesz.
Mogę podlinkować kilka zdjęć z GN gdzie, ani momentu, ani jakości, ani światła. Tu chociaż moment jest. Myślę,że na brąz wystarczy.

avatar_150
2016-11-29 14:54:27
fotosc
Zgloś do moderacji
znany nam wszystkim przyrodnikom polski portal fotograficzny ( nazwy nie bede wymienial ) jak patrze na zdjecia np czapli to w zyciu nie powiem ze sa az tak plochliwe , u mnie tez sa plochliwe , ale cierpliwosc poplaca , same przyleca i mysle ze w PL jest tak samo patrzac na zdjecia polskich fotografow przyrody

CIERPLIWOSC

avatar_10085
2016-11-29 15:00:06
meczata
Zgloś do moderacji
Masz rację cierpliwość to dobra cecha którą posiadać musi każdy fotograf, nie tylko przyrody.
Jednak przyznać musisz,że sikorki są mniej płochliwe, nawet z reki jedzą jak oswoisz. Widziałeś żeby czapla z ręki jadła?:)
Poza tym są łatwo dostępne. Codziennie je widzę na balkonie, podwórku, w mieście. Dorwać czaple na rzece z bliska to niemała sztuka.

avatar_150
2016-11-29 15:04:47
fotosc
Zgloś do moderacji
http://www.fotoferia.pl/portfolio/amigamedia/photo/159464&status=pub&p=3
http://www.fotoferia.pl/portfolio/mateuszmm/photo/179122&status=pub&p=2
http://www.fotoferia.pl/portfolio/mateuszmm/photo/175690&status=pub&p=3
http://www.fotoferia.pl/portfolio/lukaszjablonski/photo/180271&status=pub
http://www.fotoferia.pl/portfolio/lukaszjablonski/photo/174076&status=pub&p=2
http://www.fotoferia.pl/portfolio/lukaszjablonski/photo/150035&status=pub&p=3
http://www.fotoferia.pl/portfolio/lukaszjablonski/photo/151877&status=pub&p=4
http://www.fotoferia.pl/portfolio/lukaszjablonski/photo/150387&status=pub&p=4

i tk moge bz knca liikowac zdjcia czaplii wykonane w pl :) ai tez mogetak bez konca linkowac zdjecia z odpowiednia perspektywa tora bardzo poprawia odbir zdjecia i wszyscy o tm wemy :)

avatar_15903
2016-11-29 15:04:56
kuroineko
Zgloś do moderacji
Tak, swiatlo mi nie odpowiada ale ujęcie i owszem a moment fajnie uchwycony - jak juz bylo powiedziane skala ma 4 oceny a zdjecie na ciemnie nie zasługuje podług innych zdjec.

avatar_150
2016-11-29 15:06:03
fotosc
Zgloś do moderacji
wole gladac zdecie czapli stojacej z odpoowedna pespektwa , niz w akcji byle jaka perspetywa

avatar_731
2016-11-29 15:09:40
mundi
Zgloś do moderacji
Rozmawiamy o zdjeciu, czy latwosci karmienia ptakow, potwierdzam to co Sylwek napisal, cierpliwosc i jeszcze raz cierpliwosc i czapla tez z reki bedzie jadla :-)

avatar_10085
2016-11-29 15:10:04
meczata
Zgloś do moderacji
Dzięki za linki, większość prac znam i doceniam autorów. Tylko to są prace na złotko, na poziom GW. A my teraz o GN rozmawiamy. Mam wrażenie,że niektórzy w swojej kategorii są bardziej wymagający niż w innych. Załóżmy ,że byłoby tu zdjęcia pięknej kobiety, nagiej w kiepskim świetle i jakości takiej sobie. I co? Odpowiedzmy sobie szczerze, czy tak samo krytycznie by Panowie fotografowie do tego zdjęcia podchodzili?:)
Ja tego zdjęcia nie bronię, to zadanie autora. Wyrażam tylko swoje zdanie z całym szacunkiem do Twojego.

avatar_10085
2016-11-29 15:12:31
meczata
Zgloś do moderacji
Kol. Mundi Twoje prace są poza konkurencją. ale tu nie jest galeria dla samych mistrzów tak mi się wydaje :)

avatar_19251
2016-11-29 15:20:28
nazarr
Zgloś do moderacji
Sylwek,minus 15 szczypie podobnie z czatowni przy karmniku,czy profesjonalnej w terenie,tam nawet mniej,bywałem :).Wyczekane? No przecież na tym to polega,światło,odp. chwila ! Na pierwszych ptasiarskich byłeś w pływadełku i głębokich trzcinach polując na bączka ? Nie wspomnę o potrzebnym sprzęcie...Zwykły pstryk to u cioci na imieninach ;) ,to może "życiówka" przyrodnicza.Patrzysz z perspektywy doświadczonego ptasiarza i cokolwiek od niej odbiega jest mało akceptowalne dla Ciebie...daj czas...Pozdrawiam

avatar_150
2016-11-29 15:20:42
fotosc
Zgloś do moderacji
http://www.fotoferia.pl/portfolio/lukaszjablonski/photo/151877&status=pub&p=4

biorac pod uwage liczne ferii osobiscie watpie w to by zdjecie trafilo do GW

Wyszukanie zdjec z ciemni jest to owiele wiekszy problem , tym bardziej ze zdjecia z ciemni mozna skasowac

kazdy ma prawo do swojego zdania i ja to szanuje , uwazam ta rozmowe zwykla konferencja a nie klutnia :)

avatar_10085
2016-11-29 15:25:38
meczata
Zgloś do moderacji
Ale ja broń boże tego za kłótnie nie uważam. To prostu wymiana poglądów, cenna i w grzecznym tonie :)
Jedni lubią atlasy, inni środowiskowe, jedni z czatowni, drudzy z podchodu. Łączy nas wszystkich miłość do przyrody, więc trzeba to szanować :)
Spadam na obiadek. Pozdrawiam ciepło rozmówców:)

avatar_150
2016-11-29 15:33:52
fotosc
Zgloś do moderacji
o prosze ;

http://www.fotoferia.pl/photo/177084/s/najnowsze/c/20/p/3

owiele lepsze jest od tego tu wyzej ujecia a jest w ciemni


znalazlem tez duzo innych gatunkow ptakow ktore czesc sam napisalem ze nie polecam do GN i sa owiele lepsze od tego wyzej , smialo moge zalinkowac :)

avatar_10085
2016-11-29 15:58:01
meczata
Zgloś do moderacji
Masz rację gorsze są w GN, lepsze w ciemni. Tak już bywa na portalach.Różnie ludzie głosują.

Żeby nie było ,że sikorkami gardzę. W tym temacie też są perełki. Np. to zdjęcie
http://www.fotoferia.pl/photo/159625

avatar_731
2016-11-29 16:01:47
mundi
Zgloś do moderacji
Prosze nie zapominajmy ze rozmawiamy o zdjeciu, a nie o trudnosciach jego wykonania, czy jak wejde w ciernisko to podniesie to wartosc zdjecia, oceniamy to co widzimy, na zdjeciu nie widac ile wysilku wlozyl fotograf, moze byc bez wysilku zrobione piekne zdjecie i na odwrot, ale zawsze wazny jest efekt koncowy, tak mnie nauczyl pewien kolega i tego sie trzymam i bede trzymal, moje fotki nie pochodza z mojego ogrodka, kazdy znajacy sie bedzie wiedzial ile godzin trzeba spedzic zeby cos dobrego upolowac, ale tak jak wspomnialem, najwazniejszy jest efekt koncowy i nie wazne ze w momencie naciskania na spust migawki wchodzila galaz w oko czy woda wlewala sie w kieszen, to rzecz msz. Drugoplanowa o ktorej mozna sobie pogadac przy piwku na wypadzie, oczywiscie na ptaszorki :-)

avatar_150
2016-11-29 16:59:40
fotosc
Zgloś do moderacji
W100%popieram to co napisał mundi

avatar_19239
2016-11-29 20:39:23
panthomas
Zgloś do moderacji
Po uspokojeniu emocji komentujących dodam, że opinie dotyczące powyższego zdjęcia, wyartykułowane przez kolegów: @mundi, @fotosc i innych, uważam za nie budzące najmniejszych wątpliwości. Nie wiem jednak dlaczego w ocenie tutejszej społeczności powielane po stokroć ujęcia, o których wspomniałem w swoim poprzednim komentarzu, są traktowane zdecydowanie bardziej przychylnie.

avatar_731
2016-11-29 21:06:30
mundi
Zgloś do moderacji
Emocji u mnie nie bylo, wiec nie mialo co sie uspokoic ;-), od dawna staram sie glosowac oraz oceniac nie majac na uwadze czyje to zdjecie, jak nie pisze i nie oceniam znaczy ze fotka nie wywarla na mnie zadnego wrazenia, tutaj natomiast widzac ze wiekszosc glosujacych jest na tak i zdajac sobie z tego sprawe ze po wejsciu tego zdjecia do GN zaczna naplywac nastepne krzywe, bez perspektywy, bez ladnego swiatla, wymaganej jakosci i innych minusow na podstawie ktorych do niedawna fotka nie miala szans przejscia do GN, teraz widze ze sytuacja ulega zmianie i coraz gorsze zdjecia przechodza, wiem ze nie na zlotkach sie konczy, ale uwazam ze i na braz trzeba sobie zapracowac, takie jest moje zdanie, oczywiscie nie trzeba sie z nim zgadzac

avatar_15272
2016-11-29 21:42:20
slaw300
Zgloś do moderacji
Witam jestem autorem tego zdjęcia. Dla mnie obserwowanie i fotografowanie ptaków jest pasją która dostarcza mi dużo pozytywnych wrażeń. dziękuję za wszystkie komentarze ,nie będę ich ani komentował ani oceniał bo każda ocena jest bardzo subiektywna a ja każdą szanuję. Chcę wyjaśnić tylko dwie sprawy; nie chcę i nie zależy mi na zmianie statusu dla mnie jest bez znaczenia status a ta galeria jest dla mnie miejscem gdzie mogę skonfrontować swoje kadry z pracami autorów o dużo większym potencjale niż mój. Dwa kadry na tydzień tyle umieszczam zdjęć.
Zdjęcie było zrobione z namiotu fotograficznego ,statyw ok.70 cm dlatego jest taka perspektywa. Jeśli ktoś na spacerku miał szczęście sfotografować taki moment jak na tym zdjęciu to mu serdecznie gratuluję ...Pozdrawiam

avatar_19344
2016-11-29 21:57:07
wojtek_b
Zgloś do moderacji
Światło jest takie, jakie w Polsce przeważa - nieciekawe. Szkoda jednak za to zdyskwalifikować to zdjęcie w obliczu dobrego momentu i widocznej monumentalności czapli.
Chyba nie dłubiesz w edycji nic ponad to, ile trzeba. Zdjęcie wygląda więc naturalnie, co w tych pospolitych warunkach oświetleniowych skutkuje brakiem zachwytów u oglądaczy. Nie sugeruję wielkiego lizania pliku, ale myślę, że można by trochę dopracować obrazek na potrzeby prezentacji i uczynić go nieco atrakcyjniejszym wizualnie.

W każdym razie ode mnie masz TAK.

avatar_731
2016-11-29 23:42:11
mundi
Zgloś do moderacji
Czesc Autorze, nie ukrywam ze dla mnie rowniez podgladanie oraz uwiecznianie chwil z zycia calego zwierzynca jest niesamowita pasja jak i przezyciem.
To co sie widzi u roznych gatonkow jest dla normalnego smiertelnika czyms niewyobrazalnym i niewiarygodnym.
Jednak prezentacja zdjec z tego co widzialem jest juz zupelnie inna sprawa, oczywiscie to nastepna pasja, ale staram sie je rozgraniczac, znaczy zamieszczac zdjecia na portale fotograficzne z wymagana estetyka i wymogami fotografii przyrodniczej.
Zarejestrowalem sie na tym portalu dokladnie 6 lat temu i prawie tyle samo trwa moja przygoda z fotografia w ogolnym tego slowa znaczeniu, przez ten okres nazbieralem okolo 25 terabajtow zdjec na dyskach, spokojnie moglbym zamieszczac codziennie jedno zdjecie przez nastepne 6 lat nie wystawiajac swojego dzioba z domu, nie robie tego, poniewaz zaczalem zezdzielac te dwie pasje, obserwacja i uwiecznianie togo co widzialem a prezentacja tego co widzialem, ze swojego doswiadczenia wiem ze trzeba pewnego czasu aby do tego dorosnac.
Nie sluchaj nikogo ze mozna pewne rzeczy pomijac, takie jak perspektywa, ladne swiatlo, ladne tlo, krzywa woda, rozmieszczenie w kadrach, estetyka zdjecia i wiele innych ktore wplywaja na plus dla naszej fotografi, takie rady sa jedynie otwieraniem furtki dla samych komentujacych, po to, zeby kiedys moc samemu zamiescic zdjecie z podobnymi wadami i zeby na to za bardzo nie zwracac uwagi.
Uwazam ze trzeba isc do przodu a nie stac w miejscu lub co gorsze cofac sie.

Wojtku na priva wysle tobie adres strony o ktorej wspomnial Sylwek, dowiesz sie jakie swiatlo jest w polsce, bo moze poprostu tego nie dostrzegasz ;-(.
Dla mnie to nie usprawiedliwienie swiatla, myslisz ze u mnie przez 24h jest zachodzace lub wschodzace swiatlo ? Nie pisz takich rzeczy, bo zle wnioski mozna z tego wyciagac, przy nastepnej okazji ktos napisze ze w polce jest takie swiatlo przewaznie, a to nieprawda.

Serdecznie Pozdrawiam

Ps. Dla Autora wielki szacunek za podejscie do komentujacych jak i ich komentarzy.

avatar_150
2016-11-30 01:48:07
fotosc
Zgloś do moderacji
cos mi mundi twoj komentarz przypomina :) , tylko nie wiem co :) w kazdym badz razie to co mundi napisal to znow w 100 % popre .

avatar_731
2016-11-30 02:08:45
mundi
Zgloś do moderacji
Sylwek wiele sie od Ciebie nauczylem i wdrozylem w zycie, za co dziekuje, bardzo duzo zrozumialem.
Co do komentarzy, moga wiele przypominac poniewaz wiele dyskusji przeprowadzilismy, ktorych mi troche brakuje ;-)

avatar_19239
2016-11-30 20:51:20
panthomas
Zgloś do moderacji
Fotografie przyrodnicze wykonuje się nie tylko w tzw. "ładnym świetle", ale i w zgoła odmiennych warunkach, co przeczy wyznawanym tu uparcie teoriom. Przyroda bowiem nie oferuje jej obserwatorom jedynie pięknie wysyconych kolorem obrazków. W galeriach fotografii przyrodniczej są setki na to przykładów. Na życzenie z przyjemnością przytoczę kilka z nich, o ile nie narusza to zasad regulaminu.

avatar_731
2016-11-30 21:08:27
mundi
Zgloś do moderacji
Przeczytalem uwaznie wszystkie komentarze włącznie ze swoimi ;-), nigdzie nie doczytałem się że zdjęcia przyrody wykonuje sie tylko w pięknym świetle, piękne światło jest tylko dodatkiem do tych wszystkich pierdól ktore wpływają na dobry odbiór fotografii przyrodniczej i nie tylko.

avatar_19239
2016-11-30 22:02:34
panthomas
Zgloś do moderacji
Ja natomiast staram się uważnie czytać komentarze pod większością, tu zamieszczanych zdjęć przyrodniczych i zapoznawać się z ich ocenami w kontekście myśli zawartej pod logo FF.

avatar_731
2016-11-30 22:05:49
mundi
Zgloś do moderacji
Dokladnie, " Bo Światło Jest Wszystkim " ;-)

avatar_150
2016-11-30 22:27:38
fotosc
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
panthomas

mgla polaczona ze sloncem -swietne efekty daje :)chcialbym zeby wszystkie moje foty byly z takiego swiatla zrobione :)
opad sniegu , deszczu tez sa tolerowane :) a niebo pochnmurne - bezplciowe ze tak ujme

avatar_19304
2016-12-01 07:32:54
wildwhisper
Zgloś do moderacji
oceniam
+

avatar_21653
2016-12-01 08:25:54
marek50
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_19251
2016-12-01 09:29:36
nazarr
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10499
2016-12-01 11:32:34
zbigniewmalecpl
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_20238
2016-12-01 13:28:17
fotorom aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1241
2016-12-01 13:35:16
leszeksa
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_3374
2016-12-01 15:14:40
marian aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10085
2016-12-01 19:09:09
meczata
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
oceniam
Z minusem za brak ładnego światła :)

avatar_1768
2016-12-01 22:00:27
camelot
Zgloś do moderacji
oceniam
W kontekście komentarzy kol. ptasiarzy można tu przywołać tytuł książki Joe Mc Nally "Uchwycić moment", i myślę że to zdjęcie w jakiś sposób spełnia tę funkcję fotografii.

avatar_1325
2016-12-01 22:19:44
stefan
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_19344
2016-12-01 23:25:36
wojtek_b
Zgloś do moderacji
oceniam
Z minusem albo dwoma;-)

avatar_150
2016-12-01 23:47:54
fotosc
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
oceniam
to co widze innym uzytkownikom to wcale nie przeszkadza brak ladnego swiatla oraz perspektywy , ale dla mnie to sa wazne argumenty dla tej kategorii .jesli mialbym wybierac ten niby rzadki moment co widac na zdjeciu , lub stojaca czaple w ladnym swietle i z odpowiednia perspektywa to wybralbym stojaca czap......

osobiscie dla mnie to nie jest welka rewelacja czapla z ryba ,wystarczy tylko przypilnowac .

avatar_731
2016-12-01 23:53:45
mundi
Zgloś do moderacji
oceniam
Staram sie nigdy nie komentowac osob oceniajacych, jednak w tym momencie to uczynie.
Kolego @zbigniewmalecpl jesli to zdjecie zasloguje na GW, (zlota gwiazda to promowanie do GW). to gdzie powinna znalezc sie ta fotografia http://www.fotoferia.pl/portfolio/fotosc/photo/151521&status=pub&p=2

Nie mam zielonego pojecia co o Tobie w tym momencie myslec, ( mala wiedza o fotografii w ogolnym tego slowa znaczeniu, kpiny z portalu oraz wagi ocen, nie bede pisal dalej, poniewaz moge zabrnac za daleko ).

Do kolegi @camelot
Po czesci zgadzam sie z Toba, choc nie do konca
Czapla odlatujaca z ryba w dziobie nie nalezy do jakis wyszukanych momentow i z doswiadczenia wiem ze poswiecajac troszeczke wiecej czasu mozna to zrobic o wiele lepiej ( nie koniecznie na GW )

Wracajac do zdjecia
Zeby takie zdjecia jak to, kolek z sikorka i im podobne nie obnizaly juz i tak nisko upadla poprzeczke fotografi przyrodniczej na FF a w nastepstwie wkaladanie wiekszego wysilku w zawartosc kadrow oraz zadbanie o estetyke publikowanych zdjec
wystawiam czarna gwiazdke tej fotografi proszac Autora tym samym o zrozumienie,
nie ma tutaj zadnych prywatnych wycieczek.

avatar_15903
2016-12-02 17:49:51
kuroineko
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10075
2016-12-02 22:21:46
toksuh
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_7400
2016-12-02 23:14:02
mariok
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_19141
2016-12-03 21:06:04
konczako
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1071
2016-12-03 21:30:50
marhaba aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_4341
2016-12-04 14:33:51
andrzej08 aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10042
2016-12-04 15:29:21
kikul1974
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_4959
2016-12-04 18:52:53
spd
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_342
2016-12-06 13:17:42
michal_w aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_6141
2017-01-07 11:48:20
rainer
Zgloś do moderacji
oceniam


This page was created in 0.31286382675171 seconds