|
2011-11-09 22:17:18
Autor
|
|
|||
|
2011-11-09 22:35:43
progressiw
|
|
|||
|
2011-11-09 22:41:14
hix
|
mówiąc za siebie,to kompozycyjnie jest ta odsłona dość ciężka-to oczywisty fakt i zapewne Autor zdawał sobie z tego sprawę układając kadr w ten sposób.
może to ujęcie z nieco dalszej odległości nabrało by większej lekkości. teraz jest tak,że oko zasuwa mi na skałę i tam pozostaje, a po chwili dopiero zauważam statek. czy to dobra droga? nie wiem:-) tak po prostu widzę ten kadr:-) pozdr |
|||
|
2011-11-09 22:53:16
Autor
|
nie ma mozliwosci, zeby oko widza do statku nie dotarlo, znajduje sie on w najjasniejszej czesci kadru, a jakby nie kombinowac oko do jasnego podaza ;)
kadr troche jednak wymuszony przez to co sie znajduje za prawa krawedzia zdjecia, ale o tym ciii bo i tak tego tu nie ma :) dziekuje za komenty pozdrawiam |
|||
|
2011-11-09 22:57:54
kerim
|
|
|||
|
2011-11-09 22:59:18
kerim
|
|
|||
|
2011-11-09 23:08:11
hix
|
może jest tak ,że ci bardziej optymistycznie nastawieni najpierw trafiają na statek w świetle, a ci mniej na skałę:-)
to się na pewno jakoś da wytłumaczyć:-)
|
2011-11-09 23:09:34
|
|
|
|
2011-11-09 23:08:48
Autor
|
maxiumus napisalem wyzej, ze kadr poniekad wymuszony tym co zaraz za nim :)
i kto powiedzial, ze statek wielkosci szpilki ma cie zatrzymywac na dluzej, bo to wlasnie ta skala jest elementem wiodacym w tym zdjeciu i nie przez przypadek tak zostala wyeksponowana, bo jest unikalna, jezdzisz czesto na biale klify i mozesz chyba stwierdzic, ze taki palec wystajacy z piasku jest zadkim widokiem :) statek o ile ciezko zlapac na nim skale porownawcza, bo zdjecie robione na szerokim kacie, ale bez niego bylo by tam dla mnie pusto troche pozdrawiam "komentatorow" |
|||
|
2011-11-09 23:22:10
kerim
|
Greg ty zobacz na pe jak krawedzie powinny wygladac ;P
|
2011-11-09 23:26:50
|
|
|
|
2011-11-09 23:30:53
kerim
|
|
|||
|
2011-11-10 00:45:53
maniak666
|
|
|||
|
2011-11-10 09:08:24
pablook
|
|
|||
|
2011-11-10 13:43:02
pouln
|
|
|||
|
2011-11-10 22:46:49
kerim
|
|
Copyright © 2025 fotoferia.pl