. W drodze wyjątku praca z elementami edycji kreatywnej.  Żeby nie było że się nie robi, bo się nie umie...  Glosujcie jak chcecie, dla mnie to i tak jest kosz.;)   . Zdjęcie 331463
Zdjęcie pomniejszone - prosimy oglądać na pełnym ekranie


Bezprawne wykorzystanie Fotografii jest naruszeniem praw autorskich do niej przysługujących egzekwowanym na drodze sądowej.
. W drodze wyjątku praca z elementami edycji kreatywnej.  Żeby nie było że się nie robi, bo się nie umie...  Glosujcie jak chcecie, dla mnie to i tak jest kosz.;)   . Zdjęcie 331463
Statystyki zdjęcia
Data publikacji:2025-03-22
Odsłon: 600
Komentarzy: 77
Ocena:
Liczba ferii:9
Analiz: 0
Ulubionych: 0
Kontra: 8
Publikacja w FB: TAK
 
Technika wykonania zdjęcia cyfrowe
Format zdjęcia 35 lub mniejszy


Kategoria zdjęcia: FAB:Przyroda



W drodze wyjątku praca z elementami edycji kreatywnej.

Żeby nie było że się nie robi, bo się nie umie...

Glosujcie jak chcecie, dla mnie to i tak jest kosz.;)





 
































avatar_19304
2025-03-22 18:06:03
wildwhisper
Zgloś do moderacji
Nie publikuj

2025-03-22 18:55:50
Zgloś do moderacji
.........Opublikowałam.........!!!!!.........:))))))

avatar_10085
2025-03-22 19:21:06
meczata
Zgloś do moderacji
Takie piękne kanie do kosza, to się nie godzi. Ale mógł się Autor bardzie postarać i jakieś robaczki im w dziobki poupychać :)
Zagłosowałam jak chciałam ;)

2025-03-22 18:54:18
Zgloś do moderacji
Kosz, bo autor woli króliczka gonić w terenie niż łapać w photoshopie... Ale lubi wiedzieć jak co działa... :) Ciekawy był czy się pojawia jakieś pinezki.
Dzięki za zagadkę ;)

avatar_10085
2025-03-22 20:13:37
meczata
Zgloś do moderacji
Ja lubię tylko w naturze polować. I tak upolować, żeby w programie jak najmniej grzebać. Zaoszczędzony czas poświęcam na poszerzanie wiedzy w innych dziedzinach :)
Ale rozumiem czyjąś ciekawość i nie zakładam z góry, że się kiedyś nie pobawię w to i owo. Pewnie wtedy jak będę umiała na tyłku usiąść dłużej niż dziesięć minut :)
Fachowcem w kreatywnej nie jestem, ale nie rzuca się w oczy nic takiego gdzie chciałabym pinezkę wbić :)

2025-03-22 19:23:07
Zgloś do moderacji
Czyli da się zrobić.:)
Autor żaden fachowiec i ma podobnie do Ciebie...

avatar_19304
2025-03-22 20:14:35
wildwhisper
Zgloś do moderacji
tutaj to jedna wielka pinezka się nadaje, ale wtedy by Kań nie było widać :)))

2025-03-22 19:26:55
Zgloś do moderacji
Nawijaj. Autor bez spinki, a praca wiesz skad.

avatar_10085
2025-03-22 20:18:28
meczata
Zgloś do moderacji
Nawijaj @wildwhisper merytorycznie, chętnie się czegoś nauczę. Na razie odróżniam kiepsko zrobiony fotomontaż od zdjęcia :)

2025-03-22 19:34:27
Zgloś do moderacji
Gdybym wrzucił w doc. Natura. Pytałabyś o coś?

avatar_19304
2025-03-22 20:35:56
wildwhisper
Zgloś do moderacji
* Na obu Kaniach na pierwszym planie po całości obwódka po wycinaniu...trzeba to zamaskować i wtopić...

* Jeżeli oba ptaszki z pierwszego planu pochodzą z dwóch różnych ujęć, to bez sensu, kiedy teraz są ze sobą sklejone - odseparować w kompozycji,i bez sensu kiedy trzecia zasłonięta - Bokeh to rewelacyjny dopełniacz w kompozycji - niestety fotografowie przyrody ostatnimi czasy nie pamiętają o bokeh, dla nich to najważniejsze, żeby nie przeszkadzało, było papierowe neutralne...

tak mniej więcej...

2025-03-22 19:42:38
Zgloś do moderacji
@wildwhisper- No i ok. Dziękuje za poświęcony czas. Pozwolisz że odniosę się do Twoich uwag za jakiś czas?
Bo moze ktoś jeszcze będzie chciał cos dorzucić, a nie chce zdradzać co było robione i jak...
Co myślisz o kompozycji?

avatar_19304
2025-03-22 20:36:16
wildwhisper
Zgloś do moderacji
Tak!

avatar_10085
2025-03-22 20:39:08
meczata
Zgloś do moderacji
Do ptaków bym się nie czepiała. Natomiast rośliny w tle wyglądają dość dziwacznie. I tło jak dla mnie płaskie, zbyt odcięte od ptaków w pierwszym planie. Ale to takie intuicyjny odbiór laika, który nie bawi się takimi zabawkami :)

2025-03-22 19:45:07
Zgloś do moderacji
Ok. Dziękuję. Wroce za jakiś czas, jeśli pozwolisz.

avatar_21972
2025-03-22 20:43:17
damianski
Zgloś do moderacji
Sztafaż z krasnoludkiem w napisałbym wniosek o GW :-)

2025-03-22 19:46:14
Zgloś do moderacji
Zrobie sobie selfika następnym razem i będę pamiętał :)

avatar_19304
2025-03-22 20:43:20
wildwhisper
Zgloś do moderacji
Co do kategorii - niestety większość ma problem w tych kategoriach przyrodniczych z dodawaniem w odpowiednie kategorie...

Krajobraz, pejzaż, przyroda, doc natura...

Jeżeli fotografia ociera się o graficzną formę prezentacji, gdzie środowisko naturalne danego gatunku znika z tematu pracy - dodawałbym zawsze w kategoriach fabularnych, a kiedy ingerencja graficzna i fotomontaż, to dodatkowo z zaznaczeniem edycji kreatywnej - tyle.

Np więc
Pole kartofli z traktorem w tle to nie pejzaż
Żyrafa z wypranym szczegółem środowiska naturalnego to fab przyroda a nie natura,
Tak samo wróbel na patyku bez żadnego kontekstu środowiskowego to również nie natura a przyroda...

To tylko skrócony wzór tego co sam myślę w temacie ...

2025-03-22 19:53:38
Zgloś do moderacji
"Jeżeli fotografia ociera się o graficzną formę prezentacji, gdzie środowisko naturalne danego gatunku znika z tematu pracy - dodawałbym zawsze w kategoriach fabularnych, a kiedy ingerencja graficzna i fotomontaż, to dodatkowo z zaznaczeniem edycji kreatywnej - tyle."

I według mnie dokładnie tak to powinno wyglądać. Dodajesz coś, czy usuwasz, odhaczasz kreatywna...

avatar_10085
2025-03-22 20:45:53
meczata
Zgloś do moderacji
Ja akurat nie lubię papierowego tła, ale faktycznie w wielu zdjęciach szczególnie małych ptaków takie na FA widuję. Tu tło wydaje mi się mocno nienaturalne. Nie sądzę, żeby normalna optyka tak dziwnie rozmyła paprocie. Chyba, że to jakieś egzotyczne rośliny są :)

2025-03-22 19:59:55
Zgloś do moderacji
To paprocie, a w tle iglaki.

avatar_10085
2025-03-22 20:50:38
meczata
Zgloś do moderacji
Oczywiście, że pozwalam :)

2025-03-22 20:01:35
Zgloś do moderacji
Dziękuję:)

avatar_19304
2025-03-22 20:52:23
wildwhisper
Zgloś do moderacji
O kompozycji masz już w pierwszej mojej wypowiedzi... to wytyczna...

Na pierwszy rzut oka "dobrze wykadrowane", ale kompozycja to nie tylko złoty podział, mocne pkt itp...
W kompozycji niewiarygodną pracę wykonuje kolor, światło, kierunek poruszających się obiektów, rozmieszczenie owych obiektów i właśnie ich kolor oraz głębia, dlatego tak mocno podkreślam wagę bokeh, którą kto mało tutaj pielęgnuje. Łatwo jest przymknąć dziurę do 1.4 na 85mm albo do 2.0. na 300 i jak pięknie papierowo. Głębia ostrości dobrze rozłożona, z dodatkowymi bonusami otwiera nam kompozycję do środka, widz dłużej wodzi wzrokiem, robi się trójwymiarowo ...reasumując, tutaj dla kompozycji dobrze byłoby tę 3 Kanię ładnie wyeksponować :)))

2025-03-22 19:58:42
Zgloś do moderacji
No z tej trzeciej Kani, to ja tu bylem bardzo niezadowolony... Musze przyznać ;)

avatar_10085
2025-03-22 21:02:56
meczata
Zgloś do moderacji
@wildwhisper - czyli jeżeli autor robi ptaszka na pełnej dziurze w środowisku naturalnym, to ma zaznaczyć fab? A niby czemu?
Samo środowisko naturalne w tych czasach to pojęcie względne.
Moim zdaniem nie ma co się tak fiksować na punkcie kategorii. Kiedyś było pod zdjęciem miejsce na odhaczenie kreatywnej. Teraz to gdzieś ukryte i mało kto tam zagląda. Wrócić do tego co było, dołożyć miejsce na odhaczenie AI i będzie git. Będzie uczciwie i przejrzyście.

2025-03-22 20:08:27
Zgloś do moderacji
No różnice miedzy kategoriami doc. a fab. sa dość jasno określone w regulaminie. Brakuje tak jak piszesz haczyka dla edycji z elementami wygenerowanymi przez AI. Edycja kreatywna niby jest, ale tego nie widać.

avatar_10059
2025-03-22 21:14:40
sebastianplonka
Zgloś do moderacji
Plot twist będzie taki, że ptaki nie wklejone, tylko to obramowanie na pierwszym planie z paproci zostało dołożone.

Ja tam nie widzę "po całości obwódki", są białe na dole skrzydeł, ale jak sprawdziłem to ten ptak ma białe końcówki piór.

Na pewno nie jest to tak fatalnie wykonane jak ten ptaszek pana krzyczącego o wybitnej sztuce przekraczającej wszystko. No i tło tu chyba nikogo nie zamordowało :)

2025-03-22 20:17:28
Zgloś do moderacji
Sebastianie dziękuje Ci za poświęcony czas i Twoje obserwacje. Wroce tu jeszcze. Ajpromis :)

avatar_10085
2025-03-22 21:19:53
meczata
Zgloś do moderacji
Informacja o kreatywnej tylko w skórce nowoczesnej. Korzystając z ciemnej nie widać wcale. Tagi dla odmiany w nowoczesnej wchodzą inaczej niż w ciemnej. Jest niezły bajzel.

2025-03-22 20:34:13
Zgloś do moderacji
No jest niezły bajzel , jest...

avatar_19304
2025-03-22 21:26:29
wildwhisper
Zgloś do moderacji
Sebastian ...obwódka jest po całośći. Takie prace edytuje się na podglądzie 100% i maskowanie robisz po całości, a nie na obrazku tylko dla widza. Ja widzę ciągłą obwódkę białą, na grzbiecie i piórach miejscami przechodzi w ostre odcięcie - ale jest.

2025-03-22 20:38:32
Zgloś do moderacji
Obwódka o której piszesz mogła powstać w skutek oświetlenia...
Ale jest tak zle z nią ze przez to byłbyś na NIE?

avatar_19304
2025-03-22 21:43:29
wildwhisper
Zgloś do moderacji
byłbym "na Nie" w szczególności za tę obwódkę na obu ogonach i skrzydłach / piórach

a ktoś wcześniej wspomniał, że tło wygląda nienaturalnie... no to jest domino niestety. Zawalone maskowanie i wtapianie to klu sprawy...

2025-03-22 20:45:41
Zgloś do moderacji
Ok. Wrócimy za jakiś czas do klu.


2025-03-24 21:03:53
Autor
Zgloś do moderacji
Nie będziemy już tych Kan dłużej męczyć.:) Marazm ogolnie taki, pinezek nikt nie wbija. W sumie to już nie ma na nie miejsca, @wildwhisper wbił jedna tak wielka, ze już się inne nie zmieszczą :)))

Na początek Wam napisze dlaczego to u mnie jest kosz. O tym ze nie lubie naprawiać nieudanych ujec juz wspomniałem. No i to takie własnie jest, nieudane. Slabo w świetle i w edycji (tym zdjęciem bawiłem się 3 lata temu i znalazłem niedawno w chmurze). Edycja jeśli chodzi o kolor, to tak jak bym balansu bieli nie trafill :)) Uklad skrzydel pasuje mi tylko u jednej Kani, nie musze chyba pisac jakiej... Ta z tylu to wogole zabija ten uklad. Ja nie mowie ze to jakos tragicznie wyglada, ale mi sie nie podoba.
Jak wspomniała Koleżanka @meczata paprocie na pierwszym planie wyglądają nienaturalnie i ja się z Nia tu zgadzam. Wyglądają troche jak z tropikalnego lasu :)
Jak już przy nich jestem to wspomnę ze wygenerowało je AI na moja komendę by urozmaicić biedna kompozycje.:)
I tu brawa dla Sebastaina, bo trafił w samo sedno tego twistu z wkrętem! :))
To jedyny kreatywnie wygenerowany temat w tym zdjęciu. Całość jest oczywiście wyedytowana, ale ptaki sa tam gdzie były. Nie sa wklejone, selektywnie zaznaczane itp.
Zreszta nie wrzucielem zdjecia w kategorii fotomontaż...

@wildwhisper

Ja tam nie widzę nic nienaturalnego przy ogonie i piórach, grzbietów tam wogole nie widać przecież a przyznam ze zapełniłem Kaniami niejeden bufor...
Koleżanka fotografująca przyrodę tez nie widzi nic nienaturalnego, ale z wiadomych względów już pominiemy.:) Fajnie ze wpadł Sebastian, który zanim się odezwał, po prostu odrobił lekcje. Te ptaki, tak jak słusznie zauważył, maja białe końcówki piór. Napisał o tym, a Ty dalej swoje jak baba...:)
Wpisz w google "kania ruda w locie". Na co drugim zdjęciu będziesz widział "obwodki".

Zauwaz teraz jak zaczales krytyke w temacie w ktorym masz male doswiadczenie. Nie pisze o teorii, bo wiedzy teoretycznej to Ty masz zapewne więcej ode mnie. To ci trzeba oddac.


"* Na obu Kaniach na pierwszym planie po całości obwódka po wycinaniu...trzeba to zamaskować i wtopić..."


No i co tu wiecej pisac...?

Sa takie pojęcia jak:
-wydaje mi się
-moim zdaniem
-według mnie
-itd
Wiesz o co mi chodzi.
Mozna tez zawsze zapytać, jak się ma jakieś wątpliwości.

Klu sprawy, no bynajmniej nie jest jak juz wiesz "Zawalone maskowanie i wtapianie".

Na wszelki wypadek gdybyś mi nie wierzył linki cropow z rawa:

https://ibb.co/ch9GB85q
https://ibb.co/Dgky7RmH

Clou tej wrzutki/wkręta.

Jak już jesteśmy przy przyrodzie, to ona jest pełna zjawisk i istot które czasami bardzo łatwo przewidzieć, z człowiekiem włącznie ....;)
Czuwaj

Pozdrawiam wszystkich uczestnikow zabawy.:)

Ps.

@damianski- czapkę do selfika już zanabylem :)

avatar_10059
2025-03-24 21:52:33
sebastianplonka
Zgloś do moderacji
No, bo już obawiałem się że ślepnę do reszty albo monitor do wymiany :) Jakby jeszcze ze dwie osoby stwierdziły, że są obwódki po całości to wedle psychologicznych prawideł pewnie sam zacząłbym je widzieć ;) I ja podziękuję Autorowi za zapodaną zabawę. Było ciekawie.

2025-03-24 20:58:14
Zgloś do moderacji
Nie ma sprawy, fajno ze się udało portal troche ożywić :)
Pozdrawiam.

avatar_10085
2025-03-24 21:53:24
meczata
Zgloś do moderacji
Aleś nas Autor przetrzymał. Z niezaspokojonej ciekawości już pół klawiatury obgryzłam ;)
Sprawa się wyjaśniła. I mam lekką satysfakcję. Nie od dziś interesują mnie roślinki i porażką by dla mnie było nieodróżnienie prawdziwych paproci od Ai roślinności tropikalnej.
Na ptaszkach też trochę się znam i nic dziwacznego w nich nie widziałam.
Jak chodzi o obwódki niejednokrotnie widziałam na FA takie, że ho,ho. U siebie również. Nie wiem z czego to wynika, ale czasami zdjęcie dobrze wygląda w programie a po załadowaniu na portal wydaje się przeostrzone.

No dobra, zatem do kontry polecam. Jak oczywiście Autor zostawi, a nie usunie :)

2025-03-24 21:02:05
Zgloś do moderacji
Moge podesłać cos do popicia:)
Ze względu choćby tylko i na Wasz poswieciony czas, do kontry sam polecę, co najwyżej zgasze kiedyś żaróweczkę :)

avatar_10085
2025-03-24 21:56:22
meczata
Zgloś do moderacji
A...i czekam na tego krasnoludkowego selfika. Tylko proszę pod muchomorkiem. Grzyb może być z AI, bo o prawdziwe na wiosnę trudno ;)

2025-03-24 21:04:39
Zgloś do moderacji
Nie nie nie ... żądnych AI. Selfika-naturszczyka se walne :)


avatar_10059
2025-03-24 22:08:56
sebastianplonka
Zgloś do moderacji
Odpozdrawiam i również czekam na krasnoludka! Jakoś wcześniej umknął mi ten poboczny, a przecież istotny, wątek :)

Zaznaczę jeszcze, że sam nie głosowałem, ale myślę, że w Kontrze warto to zarchiwizować. Pod rozwagę w dyskusji o ingerencji graficznej w fotografii przyrodniczej. Tudzież jako lekcję pokory.

2025-03-24 21:13:33
Zgloś do moderacji
:))) Bedzie krasnoludek, ale nie obiecuje ze tak na dniach...! :))) Bo z czasem krucho.

Co do Kontry to jak już pisałem Koleżance wyżej, jak najbardziej jestem Za.

avatar_10085
2025-03-24 22:09:20
meczata
Zgloś do moderacji
Właśnie popijałam...
Colą bo plastik rozpuszcza.
A teraz będę monitor czyścić ;)
Pampersik już Autor naszykował, czy pieluszkę z tetry ?)

2025-03-24 21:16:56
Zgloś do moderacji
Tetrowe, tetrowe... Na wszelki wypadek jak się za wesoło tu kiedyś zrobi :)
Taka tetrowa to i na monitor dobra.:)

avatar_19304
2025-03-24 22:55:15
wildwhisper
Zgloś do moderacji
Faktycznie dałem się wkręcić jak baba :)

Jak widać sama natura robi sobie z nas największe jaja, tym razem Autor mi wisi pampersa :)))

Ja Kontrę wciskam zaocznie.

Pozdrawiam

2025-03-24 22:06:09
Zgloś do moderacji
Ciężko tu dziś a anonimowość w inferno.... :)))))

Ale ja już tylko tetrowe jakby co, i więcej za postępem nie gonie w tym temacie :)

Pozdrawiam.

avatar_10059
2025-03-25 11:32:20
sebastianplonka
Zgloś do moderacji
Haha, to kolejny twist. Tego nie przewidziałem :)

2025-03-25 13:28:52
Zgloś do moderacji
Twist twista twistem pogania...Wszechswiat to jeden wielki twist.:);)

avatar_9285
2025-03-25 12:04:42
izis aff
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Wy tu sobie gadu-gadu,
a ja w pierwszym momencie, po dłuższym oglądaniu tego zdjęcia pomyślałam : ale fajna praca i ten ptak w tle dobrze się wpasował, niczym duch kani.
Chyba się porządnie zestarzałam przez ten rok nieobecności, skoro jednogłośnie uznaliście to, wraz z Autorem za niefortunne ujęcie, a dla mnie to wręcz zaleta.

Przeczytałam dyskusję, ciekawa ;)
Jedynie co mi przeszkadza w tej pracy, to mało kontrastu i płaskość tła - paprotki widać, że nienaturalnie uzyskany bokeh (zbyt symetryczne, AI jest mistrzem w kompozycji i symetrii). Przy większym podbiciu kontrastu, ptaki nie zlewałyby się z tłem według mnie.
Ode mnie sreberko. Pozdrawiam.

2025-03-25 13:38:05
Zgloś do moderacji
Dziękuję za wizyte i ocene, ale tu moje gapiostwo, bo mialem prosic o Kontre...
Jest troche tak, ze jak sie obstrykasz w jakims temacie to wymagasz od siebie wiecej...zreszta co ja bede Tobie o tym....
Ja bym je teraz najchetniej tak pofocil i mam nadzieje na proby w tym roku, bo takie lubie.
https://fotoferia.pl/portfolio/therion/photo/306061&p=13
Mam tez nadzieje ze sie autor podlinkowanego zdjecia nie obrazi. :)
Tak jak pisalem gdzies wczesniej, to dosc stare zdjecie. Dzis gdybym edytowal, zapewne wzialbym pod uwage Twoje spostrzezenia, bo podzielam.
Pozdrawiam rowniez.

avatar_9285
2025-03-25 12:04:53
izis aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1644
2025-03-25 13:56:55
maniak666
Zgloś do moderacji
oceniam
Chciałoby się coś rzec, ale nie. Pomimo tego https://fotoferia.pl/photo/331469? ;) powstrzymam się tym razem. Niektórzy nawet pomimo nie osiągnięcia tegoż wieku paplają bez zastanowienia i wychodzi jak tu

2025-03-25 13:41:32
Zgloś do moderacji
Niekiedy umiejetnosc powstrzymania sie to zdecydowanie dobry perk jest.:)
Pozdrawiam.

avatar_9285
2025-03-25 17:16:03
izis aff
Zgloś do moderacji
Z tą poprzeczką, to czasem jest złudnie.
Zdarzają mi się zdjęcia, które wrzuciłam do głębokiej szuflady uznając , że są słabe, no bo przecież mnie ARTOWI, już nie wypada robić przeciętniaków. Z braku laku zaglądam do nich czasem i okazuje się, że to, co uważałam za odpad, jest dobrą fotografią - dlatego nigdy nie wyrzucam wątpliwych kadrów.
Też nie zawsze muszą być moje prace na szóstkę czy piątkę.

Może i w tym wypadku, też ta poprzeczka Cię zmyliła.

2025-03-25 18:44:59
Zgloś do moderacji
Byc moze... Nie analizowałem zbytnio tego i rzadko wracam do szuflady, ale wracam i chomikować pliki tez lubie. Czasem się można we własnej głębokiej szufladzie milo zaskoczyć.
Chyba dziś poszperam. :)

avatar_10085
2025-03-25 17:48:02
meczata
Zgloś do moderacji
No i komu ja mam ocenę wystawić ? Autorowi czy AI ?
Polecam do kontry, jednak sądzę, że musi przejść normalną drogę.
Poproś ciemnię, jak tam spadnie mam nadzieję, że użytkownicy dodadzą kontry i będzie git :)

2025-03-25 18:49:47
Zgloś do moderacji
No i odrazu widać kto czyta wszystkie posty, a kto nie... :)

Mam nadzieje że tu się obejdzie bez oceny, bo nie od dziś podejrzewam Koleżankę o ten świerzbiący palec na brązik u mnie :)

Wystosuje odpowiedni wniosek w tytule.

avatar_9285
2025-03-25 17:53:56
izis aff
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Kategoria na pewno do zmiany, jeśli był dodatek AI.
Uważam, że do głównego motywu dodać AI , jako kreatywny twór, jeszcze obleci, pod warunkiem zmiany kategorii, na grafika.
Ale do AI dodawać swoje drobne elementy, to już nie jest dla mnie do przyjęcia.

2025-03-25 18:57:36
Zgloś do moderacji
Z tymi kategoriami i haczykami to sie dopiero porobi przez to AI....
Tutaj jest 95% zdjęcia i odhaczyłem edycje kreatywna( nawet dodałem w opisie) bo na czarnej tego nie widać.
Ja tego i tak nie używam, ale jakiś haczyk czy kategoria AI powinna myślę że się pojawić...

avatar_10085
2025-03-25 19:54:09
meczata
Zgloś do moderacji
No to mnie Autorze rozgryzłeś :)
Ale brązik chciałabym Tobie, nie AI. Poczekam więc aż Ci się nóżka powinie ;) :)))

2025-03-25 19:01:03
Zgloś do moderacji
Co za czasy... Sie porobiło. Czas pomyśleć nad zmiana kategorii. :))

avatar_10085
2025-03-25 20:24:02
meczata
Zgloś do moderacji
Idę po czarną...w odwecie :)))))))))))))))

2025-03-25 19:32:40
Zgloś do moderacji
No wiesz! O to, to bym Ciebie akurat nie podejrzewał...;( ;))))

avatar_56398
2025-03-25 20:34:34
romank
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10085
2025-03-25 20:41:36
meczata
Zgloś do moderacji
Ja Ciebie tez :( :))))

avatar_9285
2025-03-25 21:29:48
izis aff
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Teraz AI stanowi duży problem. Potrzeba na pewno zmian w kategorii, ale będą takie prace surowiej traktowane podejrzewam. Gdzieś ktoś powiedział, że to narzędzie szatana :D

2025-03-25 20:34:09
Zgloś do moderacji
Tak. Wypadałoby to rozdzielić. Ja osobiście fotograficzne portale wolałbym bez AI...

avatar_3374
2025-03-26 06:42:17
marian aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_29568
2025-03-26 08:32:30
moderator aff
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Na prośbę Autora zdjęcie przeniesiono do Ciemni.

avatar_10085
2025-03-26 08:45:38
meczata
Zgloś do moderacji
Kontra oczywista.

avatar_10059
2025-03-26 10:03:40
sebastianplonka
Zgloś do moderacji
kontra

avatar_21983
2025-03-26 12:08:08
assalga
Zgloś do moderacji
Kontra

avatar_9285
2025-03-26 12:25:03
izis aff
Zgloś do moderacji
kontra

avatar_56014
2025-03-30 12:58:28
mariag36
Zgloś do moderacji
Kontra.


2025-03-30 13:03:25
Autor
Zgloś do moderacji
Za poświęcony czas i kontry, dzięki wszystkim i każdemu z osobna.
Pozdrawiam.


This page was created in 0.3396680355072 seconds