nowikowa - . . Zdjęcie 239534


Bezprawne wykorzystanie Fotografii jest naruszeniem praw autorskich do niej przysługujących egzekwowanym na drodze sądowej.
nowikowa - . . Zdjęcie 239534
Statystyki zdjęcia
Data publikacji:2019-03-02
Odsłon: 2077
Komentarzy: 62
Ocena:
Liczba ferii:96
Analiz: 0
Ulubionych: 0
Kontra: 0
Publikacja w FB: TAK
 
Technika wykonania zdjęcia cyfrowe
Format zdjęcia 35 lub mniejszy
avatar_55616
nowikowa


Kategoria zdjęcia: FAB:Martwa_natura






 







avatar_7616
2019-03-02 12:16:42
bakulok
Zgloś do moderacji
ciekawie z rekwizytami jak i światełkiem, publikuj

avatar_6282
2019-03-02 12:24:47
brownsville
Zgloś do moderacji
Mnie sie trudno tym zachwycic. Zwlaszcza swiatlem odbitym na tym papierowym tle.
Pora na "polar"?
:)
avatar_55616
2019-03-03 09:27:39
nowikowa
Zgloś do moderacji
sa przypadki w ktorych przypaly sa srodkiem wyrazu i przypadki nieopanowanego swiatla, to zalezy od Autora danej pracy, zgadnij do ktorej grupy sie zaliczam? ...nie musisz zgadywac bo wiesz :)
masz racje ta fota... no coz, nie ma sie czym zachwycac, milej niedzieli :)

avatar_9285
2019-03-02 15:07:35
izis aff
Zgloś do moderacji
Dobre jest, nowatorskie. Światło odbite też tworzy kompozycję. Dla mnie jest ok...jeśli mam być szczera.
avatar_55616
2019-03-03 09:27:59
nowikowa
Zgloś do moderacji
dziekuje :) milej niedzieli Kasia :)

avatar_19239
2019-03-02 20:25:49
panthomas
Zgloś do moderacji
Istotnie @izis. Ładnie tu pracują też kolory.
avatar_55616
2019-03-03 09:28:26
nowikowa
Zgloś do moderacji
dziekuje za chwile uwagi, pozdrawiam :)

avatar_1644
2019-03-02 20:29:53
maniak666
Zgloś do moderacji
@izis, @panthomas-chyba inne światło miał @brownsville na myśli. Stąd wzmianka o "polarze"

avatar_19239
2019-03-02 20:36:20
panthomas
Zgloś do moderacji
@maniak666, my są chwalone, czy ganione? :)

avatar_1644
2019-03-02 20:38:00
maniak666
Zgloś do moderacji
@panthomas-tylko te dwie możliwości dopuszczasz? :)

avatar_19239
2019-03-02 20:39:48
panthomas
Zgloś do moderacji
@maniak66, u nas w Taplarach życie proste. :)

avatar_1644
2019-03-02 20:43:45
maniak666
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
@panthomas-protestuję-odarłeś mię z całej "szatańskości " amputując jedną szóstkę:))))

avatar_19239
2019-03-02 20:52:19
panthomas
Zgloś do moderacji
Przepraszam @maniak666, ale patrząc na avatar nikt nie ma i tak żadnych wątpliwości. Sądzę, że moj również takowych nie pozostawia. :)
Sorry Autorze za dygresje nie dotyczące Twojej pracy.

avatar_1644
2019-03-02 20:55:34
maniak666
Zgloś do moderacji
:)))

avatar_27257
2019-03-02 21:50:14
bryzg1961
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1934
2019-03-02 21:57:56
sandevi aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_20238
2019-03-02 22:28:03
fotorom aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_9339
2019-03-02 22:41:40
nadtlenek02
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_2833
2019-03-02 23:51:25
marcel
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_9285
2019-03-02 23:51:45
izis aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_24307
2019-03-03 00:20:17
wiktor11ty
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10075
2019-03-03 04:52:22
toksuh
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_3374
2019-03-03 06:34:57
marian aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_7616
2019-03-03 07:13:37
bakulok
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1355
2019-03-03 07:23:25
iceflower
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_21972
2019-03-03 08:50:14
damianski
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_6282
2019-03-03 09:42:53
brownsville
Zgloś do moderacji
1/3 kadru z prawej strony to odblask swiatla, ktory pokazuje tandetny papier do pakowania. Odblaski te nie sa zabiegiem celowym (jak te po lewej stronie kompozycji) tylko efektem odbicia rozproszonego swiatla od wiekszej powierzchni. Latwe do skorygowania filtrem polaryzacyjnym (polarem). O to mi chodzilo w komentarzu.
Co do przypalow to sa z pewnoscia srodkiem wyrazu, ale nie wiem czy akurat w fotografii.
Tworcze wykorzystanie przepalen i nieopanowanego swiatla potrafie dostrzec :)
avatar_55616
2019-03-03 09:54:22
nowikowa
Zgloś do moderacji
papier papierowi nie rowny, ten akurat nie byl " tandetni", ale juz byly "zwietrzale przyprawy", ktore byly swieze, wiec przezyje i "tandetni" papier... spoko :)
wiem o co Ci chodzilo w komentarzu... i juz drugi raz Cie zapewniam, ze posiadam filter i czasem go uzywam... i nie watpie w Twoja spostrzegawczosc, w tym jestes ekspertem :) hej :)

avatar_25120
2019-03-03 09:53:27
zbychu
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_19239
2019-03-03 09:58:38
panthomas
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10634
2019-03-03 10:21:29
kazan1
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_9285
2019-03-03 11:47:40
izis aff
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Z tą spostrzegawczością....to chyba tak nad wyraz ;) Nie wątpię w Twoją inteligencję, Tomasz... i raczej nikt nie wątpi. Wszak to próba szukania dziury w całym...ot...tak moim oczkiem ;)

avatar_55640
2019-03-03 11:53:55
iras
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_6282
2019-03-03 12:06:58
brownsville
Zgloś do moderacji
Katarzyno, szukaniem dziury w calym byloby czepianie sie detali. A ja napisalem o 1/3 kadru.
Nie jestem znawca tej kategorii i oceniam ja jako widz - totez nie bede klocil sie o takie czy inne postrzeganie. W moim odczuciu swiatlo z prawej strony nie wydobylo nic z tej kompozycji, tylko obnazylo niedoskonalosc zastosowanego tla. Ale jestem w mniejszosci i nie bede bronil swojego punktu widzenia.
A ze spostrzegawczoscia masz racje - troche nad wyraz. Wczoraj pomylilem plastikowe opakowanie z nastrojowym swiatlocieniem :)

avatar_1644
2019-03-03 12:21:45
maniak666
Zgloś do moderacji
Oj Kasia- i Ty wspominasz o szukaniu dziury w całym. Coś mi się przypowieść o drzazdze i belce nasuwa...

avatar_1644
2019-03-03 12:39:18
maniak666
Zgloś do moderacji
@brownsville-to naprawde nie jest tandetny papier pakowy. ten nosi w sobie nutkę szlachetności-pewną woskowość, połysk, deseń. Pamiętam tai z zamierzchłego dzieciństwa. Późniejsze odmiany papieru pakowego były doprawdy, jak to ująłeś tandetne. Ten absolutnie takim nie był. Tym bardziej szacun dla Autorki ze go zdobyła...
Ale co do odblasków (nie "przypałów" jak określiła je Autorka:)) do zgaszenia przy pomocy polara-pełna zgoda.

avatar_6282
2019-03-03 12:49:42
brownsville
Zgloś do moderacji
@Maniak, piszac tandetnosc papieru mialem tak naprawde na mysli to jak swiatlo brzydko zagralo. Brzydko tutaj (w tej kompozycji), bo same odblaski nie sa niczym zlym.
A jesli chodzi o papier, to nie wyglada mi na taki zwykly pakowy. Raczej na taki do pakowania prezentow z delikatnym zoltym wzorkiem. Ale nie brnijmy juz dalej w te papiernicze klimaty :)

avatar_494
2019-03-03 13:09:38
evene aff
Zgloś do moderacji
Brawa za pomysł na wykorzystanie pasków na papierze. Świetnie się sprawdzają jako tło i dobrze współpracują z wazonikami. :)

Papier to jednak cholernie trudny, ze względu na błyszczącą powierzchnię i paskudny ;) w tworzeniu mikro załamań, bo cienki.

Odnoszę wrażenie, ze pomimo włożonej pracy, albo Autor się nieco spieszył, albo miał już dość, albo... (dorzucić inny powód ;)) i dał się pokonać światłu, tak jak sugerują poprzednicy.

Ja bym wyretuszowała refleksy na żółtym wazoniku, skoro podczas sesji nie dało się ich uniknąć.
avatar_55616
2019-03-03 13:34:39
nowikowa
Zgloś do moderacji
dziekuje :) nie gasilam tych refleksow z zotlego wazoniku, bo chcialam zeby obraz byl zywy...
https://www.fotoferia.pl/portfolio/marcel/photo/237766&status=pub#
moze by wcale nie umarl ten wazonik , ale pozwolilam sobie na taka ekstrawagancje
swiatlo odbijalam delikatnie lusterkiem, tutaj w tym kadrze tych przepalow bylo najmniej

avatar_55616
2019-03-03 13:36:14
nowikowa
Zgloś do moderacji
https://www.youtube.com/watch?v=s9it4bTk8d0

avatar_965
2019-03-03 14:08:35
adampa
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_9285
2019-03-03 15:07:31
izis aff
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Oj tam, oj tam...taka mała dygresja...Też mam prawo do własnego zdania,
a tu zaraz lawina komentarzy :D

avatar_1644
2019-03-03 15:24:42
maniak666
Zgloś do moderacji
@evene-żółtym wazoniku powiadasz...
Chyba faktycznie inaczej widzimy kolory...:)
avatar_55616
2019-03-03 15:54:38
nowikowa
Zgloś do moderacji
sie nam "pokielbasily" kolory z tego wszystkiego.. :D
zolty i pomaranczowy leza na kole kolorow po przeciwstawej stronie do niebieskiego i pieknie ze soba graja w moim odczuciu :)

avatar_494
2019-03-03 18:28:43
evene aff
Zgloś do moderacji
Autor - "dziekuje :) nie gasilam tych refleksow z zotlego wazoniku, bo chcialam zeby obraz byl zywy..." - a ja w uczonych książkach czytałam, ze takie refleksy są fuj :D i zdradzają niedoskonałość warsztatu. :)

@maniak666 - " @evene-żółtym wazoniku powiadasz...
Chyba faktycznie inaczej widzimy kolory...:)" - tam gdzie pada światło (na ten po prawej), to on żółty przeca jest :D
avatar_55616
2019-03-03 21:17:35
nowikowa
Zgloś do moderacji
znowu te ksiazki... :) ostatnio dalam sie namowic na audiobooka, oczy sie nie mecza :) pozdrowienia

avatar_20457
2019-03-03 18:40:35
vonbitto aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_9402
2019-03-03 19:32:10
pellegrino
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_55639
2019-03-03 22:51:59
kondzio_k
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10532
2019-03-04 02:29:36
agnez
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_342
2019-03-04 08:33:04
michal_w aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10884
2019-03-04 12:13:28
akrims
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10911
2019-03-04 12:20:27
janish
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_24527
2019-03-04 15:17:01
ewa462
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_9619
2019-03-05 08:12:46
hubert_m
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1071
2019-03-06 08:00:22
marhaba aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10085
2019-03-06 14:18:44
meczata
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_9855
2019-03-06 19:22:40
pstryk
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_36
2019-03-14 09:39:07
roman_hudzik
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_6153
2019-03-17 16:25:28
martha
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_4341
2019-03-20 16:12:20
andrzej08 aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1445
2019-07-01 09:26:24
jacekz40 aff
Zgloś do moderacji
oceniam


This page was created in 0.08349609375 seconds