marekb72 - . . Zdjęcie 229153
Zdjęcie pomniejszone - prosimy oglądać na pełnym ekranie


Bezprawne wykorzystanie Fotografii jest naruszeniem praw autorskich do niej przysługujących egzekwowanym na drodze sądowej.
marekb72 - . . Zdjęcie 229153
Statystyki zdjęcia
Data publikacji:2018-09-09
Odsłon: 419
Komentarzy: 52
Ocena:
Liczba ferii:57
Analiz: 1
Ulubionych: 0
Kontra: 0
Publikacja w FB: TAK
 
Technika wykonania zdjęcia cyfrowe
Format zdjęcia 35 lub mniejszy
avatar_715
marekb72


Kategoria zdjęcia: FAB:Krajobraz






 
avatar_28626
2018-09-09 21:31:07
ewa1313

0 poleceń
9 nie polecam

Prawda o tej fotografii, jest taka ,że jesli tak naprawdę nikt nie przyjrzy jej się dokładnie na PE, będzie widział krzywy horyzont. Natomiast niech każdy z nas obejrzy dokładnie to zdjęcie na PE i po przyjrzeniu się zauważy, że ten horyzont tak naprawdę nie jest krzywy, żeby musiał mieć autor dla nas litość. Moment jest świetny, samotny jacht zacumowany po środku kadru, za nim tęcza i fajne już rozpogadzające się niebo. Ten horyzont tak naprawdę składa się z dwóch części , jeden idzie w głąb kadru po lekkim skosie a drugi jest prosty ten po prawej składający się z budynków lub kontenerów. Mz nie ma tu w zasadzie czego prostować, bo gdyby wyprostować jak tu niektórzy sugerują to jacht leżałby na burcie.










avatar_24769
2018-09-09 16:29:50
piternow
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Autorze miej litość wyprostuj to chociaż. Moment złapany dobry i na tym ma się skończyć? Dla mnie trochę za mało, tym bardziej przy kategorii fabularnej. Bardzo leci w prawo.
avatar_715
2018-09-09 16:36:10
marekb72
Zgloś do moderacji
Nie mam litości :).
Jak i zgadzam sie ze leci !.

Moze inni sie wypow

avatar_7616
2018-09-09 18:07:39
bakulok
Zgloś do moderacji
fajnie złapane, ale nie wyprostowanie to wszystko unicestwia, takie zabiegi to podstawa, nie publikuj
avatar_715
2018-09-09 20:55:54
marekb72
Zgloś do moderacji
Ale co mam prostowac? Co jest odnosnikiem dla Ciebie?

avatar_14312
2018-09-09 21:03:17
rysiek53
Zgloś do moderacji
Horyzont.
avatar_715
2018-09-09 21:39:41
marekb72
Zgloś do moderacji
Brednie.

avatar_28626
2018-09-09 21:03:29
ewa1313
Zgloś do moderacji
Podejrzewam ,że cięzko będzie tu coś prostować , podług stojącego jachtu jest prosto, a patrząc na horyzont,niby krzywo. Napisałam niby bo jak sie dokładnie przyjrzeć na PE to horyzont składa się z dwóch części jedna z nich idzie w głąb a drugi ten po prawej składa się z budynków i on jest prosty. Więc moim zdaniem jest poprawnie. Gdyby wyprostować jak sugerują koledzy jacht poleciałby na burtę i leżał a nie stał :) pozdrawiam.
avatar_715
2018-09-09 21:20:16
marekb72
Zgloś do moderacji
Dokladnie tak jak piszesz Ewa.

Prawa sie wali troche od dystorsji ale bo to szerokie szklo, nie robilem tego aby zmiescic caly maszt w kadrze.


avatar_7616
2018-09-09 21:03:49
bakulok
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
sam piszesz że wiesz że leci, co mam tłumaczyć. po prostu leci w prawo co sam widzisz tak się wcześniej wypowiadając
avatar_715
2018-09-09 21:15:30
marekb72
Zgloś do moderacji
Pisalem z telefonu i tak zaladowalo moj komentarz, to nie moja wina.
Teraz jestem w domu wiec pisze z kompa.

Horyzont jest prosty, jak spojrzysz na lewa strone kadru ,wzgorze ktore rozposciera i opada do lini brzegowej gdzies posrodku kadru.
prawa storna jes troche zalamana do leweji (budynki) tu sie zgodze

ale ze horyzon leci to nieporozumienie.
Poprosze jeszcze raz o analize i chetne wyslucham komentarza

avatar_10622
2018-09-09 21:10:53
therion
Zgloś do moderacji
Przy tym zdjęciu może i być tak że minimalnie leci, ale w inna stronę niż się wszystkim wydaje ;)
avatar_715
2018-09-09 21:16:58
marekb72
Zgloś do moderacji
Dokladnie tak !:)

avatar_15903
2018-09-09 21:40:00
kuroineko
Zgloś do moderacji
jak mowa o horyzoncie to najpierw go trzeba widziec - ja chyba ślepy jestem bo horyzontu nie widzę ;)
Przy takich zdjęciach pion się obsewuje na scianach pionowych budynków a tu nie jest zle.

avatar_24769
2018-09-10 10:46:48
piternow
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1325
2018-09-10 10:47:50
stefan
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_20238
2018-09-10 11:13:21
fotorom aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1945
2018-09-10 13:08:05
fosa
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_7616
2018-09-10 13:54:59
bakulok
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_24527
2018-09-10 14:36:46
ewa462
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_3374
2018-09-10 16:02:04
marian aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_6282
2018-09-10 17:21:52
brownsville
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_14312
2018-09-10 17:51:30
rysiek53
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_14312
2018-09-10 17:58:09
rysiek53
Zgloś do moderacji
Nadal uważam ,że jest krzywo. Z lewej do prawej leci w dół a z prawej do lewej walą się budynki.
Pisanie bzdura jest nie grzeczne.
avatar_715
2018-09-10 19:34:26
marekb72
Zgloś do moderacji
Rozumiem ze sie nie zgadzasz i nie bede ciebie juz wiecej probowal wyprowadzac z bledu bo nie ma sensu..

Pisanie cytuje"Horyzont" to jest niegrzeczne/brakiem szacunku /lekcewazenie. Mozna sobie wybrac :)

Wiec jak chcesz mnie kolego pouczac co pisac a co nie ,sam zastosuje sie do etyki a pozniej mozesz poprawiac i zwracac uwage !

avatar_1934
2018-09-10 18:09:54
sandevi
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_21373
2018-09-10 18:13:05
pawelpch
Zgloś do moderacji
oceniam
Krzywizna horyzontu doskonale oddaje bujanie się łajby...czuje się chorobę morską,aż chce się rzygać...co w statycznym obrazie jest bardzo wyjątkowe.Jest bardzo dobrze.

avatar_7410
2018-09-10 19:22:12
pato_log
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10622
2018-09-10 19:30:56
therion
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1355
2018-09-10 19:41:48
iceflower
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_965
2018-09-10 19:47:19
adampa
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_14312
2018-09-10 20:27:35
rysiek53
Zgloś do moderacji
Pisanie cytuje"Horyzont" to jest niegrzeczne/brakiem szacunku /lekcewazenie. Mozna sobie wybrac :)

Jeśli mnie cytujesz to rób to uczciwie. Ja Cię nie obrażam i nie zachowuję się po chamsku.

avatar_7552
2018-09-10 21:16:49
siwek
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_26918
2018-09-10 21:51:21
mwillman
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_14312
2018-09-10 23:12:12
rysiek53
Zgloś do moderacji
Padło pytanie " co mam prostować" napisałem "Horyzont".
Co jest w tym niegrzecznego ?
Strach się wypowiadać przy takiej agresji. Nawet jeśli uważasz, że nie mam racji to nie pisze się " bzdura" bo to jest niegrzeczne.
Życzę Ci wspaniałych kadrów i braku dystorsji :)))

avatar_2204
2018-09-11 00:07:13
stroop
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_515
2018-09-11 11:15:21
keni
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1703
2018-09-11 21:12:10
mikeszt28
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_836
2018-09-11 21:36:33
darek_d
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1170
2018-09-12 14:33:41
rafalk
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10746
2018-09-14 12:47:58
jerzyk
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_9339
2018-09-15 13:23:37
nadtlenek02
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_342
2018-09-16 08:36:37
michal_w aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_20457
2018-09-16 20:33:21
vonbitto
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
no cóż, jeśli chodzi o horyzont Mój tata zaproponowałby użycie waserwagi dla rozwiązania sporu ;) (dla nie wtajemniczonych dodam, że jest to najprościej pisząc deska z wodą i bąbelkami do badania poziomu, inaczej poziomica ;) )
dla Mnie, bardziej bije po oczach biel niektórych łódek, oraz nie wiem jak to nazwać pikselowatość/ziarno nieba w środkowej części...
sama fotografia, MEGA! gratulacje!
avatar_715
2018-09-16 21:55:51
marekb72
Zgloś do moderacji
Tata zawsze ma racje:)

ta biel to swiatlo porannego slonca padajace w kierunku teczy, mozna zobaczyc je na rowniez na innych elementach w kadrze.Pikselowatosc/ziarno to efekt szalonych warunkow jak to przy teczy

Pozdrawiam

avatar_20457
2018-09-16 20:33:39
vonbitto
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_15903
2018-09-16 22:13:23
kuroineko
Zgloś do moderacji
oceniam
No i chociaż się wcześniej pytałem gdzie tu ktoś widzi linie horyzontu nie ma odpowiedzi ;)
Byłem ciekaw jak można ją zobaczyć, kiedy horyzont zasłaniają, np góry, drzewa, domy a nie widać czystej tafli wody ;)
Co do zdjęcia ma kilka mankamentów które obniża ocenę do srebra ale na pewno nie będzie to horyzont którego nadal na zdjęciu nie widzę bo jest tu przysłonięty ;)

avatar_14312
2018-09-17 14:07:09
rysiek53
Zgloś do moderacji
Masz rację, horyzontu nie widać za to spadek z lewej do prawej widać wyraźnie. A że nikomu to nie przeszkadza to inna sprawa.
avatar_715
2018-09-17 18:51:48
marekb72
Zgloś do moderacji
Rysio ale o co ci znow chodzi ?


avatar_14312
2018-09-18 15:51:44
rysiek53
Zgloś do moderacji
Jest spadek z lewej do prawej, który kończy się na spotkaniu z zabudową z prawej strony. Prawdopodobnie o tym pisał @piternow i ja się właczyłem. Wywołało to masę dyskusji, z której wynika, że nikomu to nie przeszkadza. Mnie też ale nie napiszę, że nic nie widzę.
Nie wymądrzam się i nie piszę co jest przyczyną i nikogo nie pouczam.
Pozdrawiam.

avatar_10042
2018-09-20 07:53:34
kikul1974
Zgloś do moderacji
oceniam