Bezprawne wykorzystanie Fotografii jest naruszeniem praw autorskich do niej przysługujących egzekwowanym na drodze sądowej.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
2017-08-28 00:15:34
wojtek_b
|
Maziaje to nie mój film, ale to mi się podoba; jeszcze bardziej bym lubił cały łokieć dla zamknięcia kompozycji z prawej.
|
|
2017-08-28 00:21:47
miljo77
|
|
|
2017-08-28 00:42:52
miljo77
|
Jakkolwiek w streecie nie do końca to powinno przeszkadzać, tak odczuwam i ja z tego powodu pewien niedosyt. Street nie street, maziaj nie maziaj, zdjęcie jest zdjęcie i powinno być porządnie skomponowane.
|
|||
|
2017-08-28 18:09:42
andrzej08
|
|
|||
|
2017-08-28 19:25:14
arturs
|
|
|||
|
2017-08-29 07:13:00
bakulok
|
|
|||
|
2017-08-29 21:44:03
alekoz
|
kontra; brak "powietrza" z prawej mz tutaj jest ok, dodaje dynamiki, oczekujemy że ta postać za chwilę wyjdzie z cienia.
|
|
2017-08-29 22:31:11
miljo77
|
|
|
2017-08-29 23:59:36
lolka
|
|
|||
|
2017-08-30 10:09:43
wojtek_b
|
|
|||
|
2017-08-30 10:14:30
wojtek_b
|
Andrzej, nie twierdzę, że łokieć to jakiś poważny błąd, ale że można by domknąć nim kompozycję. Tak zareagowałem w pierwszym odruchu po spojrzeniu na foto.
Czarne tło powoduje, że przez ten łokieć kompozycja wylewa się z kadru. To samo jest na dole. Dlatego przy takich motywach wolę tła jaśniejsze albo białe, które gwarantują wyeksponowanie kadru.
|
|
2017-08-30 14:18:10
miljo77
|
|
|
2017-08-30 14:34:49
wojtek_b
|
|
|||
|
2017-08-30 23:12:06
miljo77
|
|
|||
|
2017-09-04 23:17:52
wassmar
|
|
Copyright © 2024 fotoferia.pl
Trzej przyjaciele z boiska: skrzydłowy, bramkarz i łącznik, itd. itd. A przed nimi schody do pokonania. Jakie? Dowolne.
Nie wiem czy "błąd" kompozycyjny, o którym pisze Wojtek i podkreśla to Autor jest błędem. W moim odbiorze to oparcie o prawą krawędź ma swój sens. Daje wrażenie niestabilności postaci. Mimo, że wszystko w tym obrazie jest niestabilne, to zachwianie prawej postaci jest ciekawe, tym bardziej, że po kształtach domniemywać można, że środkowa postać jest kobietą.
Lubię takie przenikanie światła i tunelową atmosferę przechodzenia i przejścia.
Mimo, że Autorowi zabrakło odrobinę wiary w wartość tego obrazu, ja jestem za Kontrą.