111966 - Buteo buteo. Trochę lepiej na PE. Zdjęcie 135985


Bezprawne wykorzystanie Fotografii jest naruszeniem praw autorskich do niej przysługujących egzekwowanym na drodze sądowej.
111966 - Buteo buteo. Trochę lepiej na PE. Zdjęcie 135985
Statystyki zdjęcia
Data publikacji:2015-01-21
Odsłon: 2573
Komentarzy: 21
Ocena: -
Liczba ferii:0
Analiz: 0
Ulubionych: 0
Kontra: 0
Publikacja w FB: TAK
 
Technika wykonania zdjęcia -
Format zdjęcia -
avatar_10735
111966

Buteo buteo


Kategoria zdjęcia: FAB:Przyroda



Trochę lepiej na PE


 
avatar_10735
2015-01-21 23:39:52
111966
Zgloś do moderacji
No to mam pozamiatane :(

avatar_731
2015-01-21 23:40:44
mundi
Zgloś do moderacji
Moje tak

avatar_150
2015-01-21 23:55:12
fotosc
Zgloś do moderacji
Autorze :) nie przesadzaj :) kazdy ma inny gust :) mi sie nie podoba , ale to nie znaczy ze innym tez :)

avatar_7189
2015-01-22 00:29:47
dudley
Zgloś do moderacji
publikuj

avatar_10859
2015-01-22 07:26:36
karolgr
Zgloś do moderacji
Autorze fotosc,poprzedni myszołów jaki pojawił się na portalu jest jednym z wielu podobnych w sieci, zdjęć myszołowa i choć staram się w ten sposób nie oceniać bo każde zdjęcie jest inne to nie ulega wątpliwości że temat myszołowa na zimowym nęcisku jest tematem dość powszechnym.Pod tamtym zdjęciem pokazałeś swój zachwyt,tutaj również jest myszak i moim zdaniem ciekawsze zdjęcie,mamy ptaka w ruchu, jest dynamika, jedyne co mi przeszkadza to białe niebo,ale żeby od razu odrzucać to zdjęcie...link do zdjęcia o którym mowa http://www.fotoferia.pl/photo/135874/s/najnowsze/p/1
Pozdrawiam serdecznie

avatar_1412
2015-01-22 08:47:40
przyb
Zgloś do moderacji
Zgodzę się co do tego że myszołów w zimie to dość powszechny temat nie zawsze łatwy do przyciągnięcia (szczególnie w taką zimę)ale w miarę powszechny bo i ptak (z drapoli) najpospolitszy. To ujęcie jest bardzo ciekawe nie mniej jednak ja mam wrażenie wyciągania ostrości w programie. Może się mylę niemniej brakuje mi szczegółów i mam duży dylemat co do tego zdjęcia. Wg mnie technicznie trochę nie domaga i w tym jest problem (a może ja coś źle odbieram).

avatar_150
2015-01-22 09:28:52
fotosc
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Autorze karolgr alez ja Ci nie bronie zachwycac sie i tym zdjeciem:) , tamte zdjecie i owszem , mi sie podoba , a te poprostu nie trafia w moj gust , nie podoba mi sie perspektywa ,ostrosc tez nie za bardzo ,nie bede zachwycal sie myszakiem na tle bialego nieba i bez ladnego slonca , ja takie zdjecia odrazu w kosz wywalam , ale ja to jestem ja :)

avatar_10859
2015-01-22 09:56:07
karolgr
Zgloś do moderacji
Fotosc,rozumiem Twój punkt widzenia mi również przeszkadza to płaskie białe tło, ale nie odrzucam tego zdjęcia na starcie uważam że jest ciekawe i zasługuje na GN.Natomiast zastanawia mnie trochę Twoje podejście.Pod moim zimorodkiem napisałeś kiedyś że takich zdjęć jest mnóstwo i wstrzymujesz się od oceny. Ok szanuje Twoje zdanie, jest przynajmniej szczere, z tamtym myszakiem jest podobnie, zdjęć w necie tego gatunku co nie miara,nie wyróżniało się jakoś szczególnie od pozostałych ale jakoś Ci to teraz nie przeszkadzało?

avatar_10735
2015-01-22 10:19:25
111966
Zgloś do moderacji
Poproszę o CIEMNIE

avatar_10735
2015-01-22 10:21:07
111966
Zgloś do moderacji
Proszę Ciemnie

avatar_10735
2015-01-22 10:22:32
111966
Zgloś do moderacji
B.prosze o Ciemnie

avatar_515
2015-01-22 10:23:36
keni
Zgloś do moderacji
Autorze, jeśli pozwolisz to chcę napisać kilka zdań na temat tego zdjęcia. Dla mnie nie ma większego znaczenia jaki model jest fotografowany tylko jak jest fotografowany. Faktycznie wszystkie ptaki drapieżne to pięknie stworzenia i nie spotykamy ich na codzień. Natomiast musze przyznać, że nie wszystkie obrazy tych wspaniałych stworzeń przypadają mi do gustu.
Na tym zdjęciu brakuje mi kilku rzeczy. Po pierwsze tło i perspektywa. Jasne niebo z zarysowaną na dole zielenią to nie jest odpowiednie tło do tego typu zdjęc. Ostrość też nie jest za dobra a wiele szczegółów jest wręcz rozmytych. Brakuje ładnego światełka, które nadaje odpowiedni klimat niemalże każdemu zdjęciu. Oczywiście zdarzają sie fotki bez ciepłego słoneczka którymi sie zachycam. Ale wtedy inne atrybuty nadają klimat, takie jak padający deszcz czy zimowe zaśnieżone tło. Do kadru też można by sie było przyczepić bo trochę brakuje mi przestrzeni aby móc sobie wyobrazić, że za chwilę ten drapieżnik rozwinie swoje piękne skrzydła. Wybacz, wiec autorze ale ja głosowałem za nie publikuj. Chciałem jednak zaznaczyć, że to tylko moje zdanie które nie powinno być sugestią dla nikogo, bo kazdy pwinien decyzje o publikacji podjąć na podstawie własnych odczuć estetycznych i swojego w temacie zdjęć doświadczenia.

avatar_731
2015-01-22 13:32:53
mundi
Zgloś do moderacji
Na PE wcale nie jest tak zle, mysle ze nadaje się na GN, Pozdrawiam

avatar_150
2015-01-22 13:54:58
fotosc
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
karolgr chyba nawet myszakow jest wiecej niz zimorodkow w sieci :) a jednak tak zaglosowalem :) ale Ty nie musisz rozumiec mojego gustu tak jak ja nie musze rozumiec Twojego mimo ze siedzimy w tym samym temacie:) zdjecie -zdjeciu nigdy nie bedzie rowne nawet w tej samej kategorii.

tutaj tez nie ma swiatla a mi sie podoba

http://www.fotoferia.pl/portfolio/karolgr/photo/134933&status=pub

a zimkow w takiej pozie jak pokazales jest mnostwo , pokaz cos innegoz tym gatunkiem , a jak nie to zawsze mozna robic powielajace sie atlasy i liczyc ze sie spodoba lub nie , Ci co nie widza takiego zimka na codzien beda sie zachwycac.

:)

avatar_10735
2015-01-22 14:08:35
111966
Zgloś do moderacji
Poproszę ciemnie

avatar_155
2015-01-22 14:18:38
fotoferia
Zgloś do moderacji
ze względu z jednej strony na:
- ciekawą dyskusję, którą warto zachować
- zdecydowaną przewagę głosów za publikacją

zaś z drugiej strony na
- kilkukrotną prośbę Autora o przeniesienie zdjęcia do Ciemni

myślę, że KONTRA będzie odpowiednią galerią docelową dla tej pracy.

avatar_1412
2015-01-22 14:57:22
przyb
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
rzeczywiście tak jak mówi Mundi na PE nie jest najgorzej więc może jednak przechylę się na prawo mimo próźb autora. ups chyba już nie mogę

avatar_10859
2015-01-22 17:27:05
karolgr
Zgloś do moderacji
O gustach się nie dyskutuje,tak mówią:-)Ja wcale nie twierdze że mój zimek nie jest atlasem, jest atlasem ale mimo wszystko ułożenie i prezentacja piór oraz światło wydało mi się ciekawe dlatego postanowiłem pokazać,akurat był to bonus bo w ten dzień "polowałem" na inny gatunek a zdjęcie kisiłem na dysku kilka miesięcy zanim je pokazałem :-)To co mnie zastanowiło to to że zimka skreśliłeś(atlas) a myszołów (atlas) był na złoto.No ale masz racje zdjęcie zdjęciu jest nie równe i z tym się zgadzam, tak samo jak pospoliciaka można ciekawie pokazać i to bez super złotego światełka :-)
Przyb/Keni - dla mnie ostrość jest tam gdzie powinna być i na PE widać to doskonale,sprawdzałem w okularach i z lupą :-)Nie wszystko jest ostre, to akurat dodaje dynamiki zdjęciu, więc dla mnie technicznie, zdjęcie ptaka w ruchu jest ok!
Pozdrawiam

avatar_731
2015-01-24 06:31:47
mundi
Zgloś do moderacji
Mimo próśb Autora o ciemnie, uważam ze fota jest na GN, może nie na zloto, ale biorac pod uwagę PE jest na mocne srebro, oczywiście jest to tylko msz. Serdecznie Pozdrawiam

avatar_10735
2015-01-24 19:28:09
111966
Zgloś do moderacji
Dziękuję bardzo Wszystkim za komentarze :)

Nie publikuj ponieważ ... (1)
avatar_150
2015-01-21 21:08:18
fotosc
  • Kadr
  • Realizacja tematu


This page was created in 0.066147804260254 seconds