avatar_24527 ewa462


2020-05-29 08:54:10
Kontra.


2020-05-29 08:52:42
Gratulacje :)


2020-05-28 15:14:40
Podoba mi sie ze jest poruszone, odbicia w oknach tez sa poruszone i fajnie mi to wspolgra razem. Poza tym podoba mi sie czystosc w kompozycji i idelane wywazenie kadru.


2020-05-28 15:06:28
Dla mnie wazne sa emocje na tym zdjeciu, publikuj


2020-05-28 14:47:38
Publikuj


2020-05-27 16:56:43
Publikuj


2020-05-27 16:55:38
Bardzo mi sie podoba :)


2020-05-27 16:34:35
Pieknie, milo popatrzec.


2020-05-27 16:33:16
Na Pe bajka :)


2020-05-25 17:10:38
Gratuluje i ciesze sie, ze juz wczoraj zabralam sobie do ulubionych :)


2020-05-25 17:02:25
Na prawo.


2020-05-25 16:59:36
Tak, swietne. Chcialabym tez zobaczyc w poziomie ;)


2020-05-25 16:49:46
Publikuj.


2020-05-25 16:39:10
Adidaski pasuja jak ulal, wlasnie do sytuacji.


2020-05-24 18:21:56
Gratuluje :)


2020-05-24 17:52:50
Gratuluje :)


2020-05-23 15:28:09
Za ten dziubek to ja powinnam w dzióbek dostac he,he. Dzieki maniak666


2020-05-23 15:08:23
Przeedytowane, twardo, szorstko i przeostrzone na twarzy. Taka ladna modelka az prosi o delikatne i subtelne traktowanie. Bedzie duzy minus przy ocenie.


2020-05-23 14:43:39
Podoba sie, przyjemne w odbiorze :)


2020-05-23 14:40:52
Ladnie opracowany kadr i dziubek jest :D Tak

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11    >  >>  >|