dzikie_wino - . Tylko że... jakaż była ta skradająca się młodość, byłaż czysta, byłaż naprawdę świeża i prosta i naturalna, lub niewinna? Nie. Była dla starszych.  - Witold Gombrowicz         Ze specjalną dedykacją dla Nsimone i Vidiego. Muah!. Zdjęc


Bezprawne wykorzystanie Fotografii jest naruszeniem praw autorskich do niej przysługujących egzekwowanym na drodze sądowej.
dzikie_wino - . Tylko że... jakaż była ta skradająca się młodość, byłaż czysta, byłaż naprawdę świeża i prosta i naturalna, lub niewinna? Nie. Była dla starszych.  - Witold Gombrowicz         Ze specjalną dedykacją dla Nsimone i Vidiego. Muah!. Zdjęc
To zdjęcie jest przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich. Kliknij by je otworzyć
Statystyki zdjęcia
Data publikacji:2011-07-12
Odsłon: 45750
Komentarzy: 112
Ocena:
Liczba ferii:68
Analiz: 0
Ulubionych: 5
Kontra: 0
Publikacja w FB: TAK
 
Technika wykonania zdjęcia -
Format zdjęcia -
avatar_423
dzikie_wino aff


Kategoria zdjęcia: FAB:Akt



"Tylko że... jakaż była ta skradająca się młodość, byłaż czysta, byłaż naprawdę świeża i prosta i naturalna, lub niewinna? Nie. Była 'dla starszych'."
- Witold Gombrowicz








Ze specjalną dedykacją dla Nsimone i Vidiego. Muah!


 

avatar_180
2011-07-12 14:07:35
adamix
Zgloś do moderacji
za

avatar_1407
2011-07-12 14:34:15
vidi
Zgloś do moderacji
genitalne, przedmiotowe zdjęcie człowieka to nie jest pornografia
więcej tu fetyszu niż porno
przy tym dekapitacja jest bardzo upodlająca dla tej dziewczyny.

avatar_423
2011-07-12 14:42:49
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
Serio?

avatar_1407
2011-07-12 15:09:18
vidi
Zgloś do moderacji
noo, riposta godna autora cytatu :D

wiesz, może akurat TA dziewczyna nie czuje się upodlona, ale w tym ujęciu całą ją wyraża jej broszka - osobowość twarzy jest zastąpiona wizerunkiem genitalii, trudno więc unać, że zdjęcie przedstawia 'kogoś', bardziej pokazuje 'coś'.

avatar_138
2011-07-12 15:10:10
fotonmatic
Zgloś do moderacji
Vidi, z całym szacunkiem do ciebie jako widza i autora, myślę, że tu odrobinę przesadzasz..., zasłonięcie oczu nie wydaje mi się ani odrobinę upokarzające, co do tytułu też nie jest wprost, wolałbyś "wagina na krześle" ? tak taki tytuł byłby bardziej pornograficzny niż wyraz pornografia i w dodatku z odniesieniem do Gombrowicza... Odważne jest fakt ale genitalne? jest daleki od tego co znajdziesz w zafoliowanych gazetach na każdej stacji benzynowej.

avatar_423
2011-07-12 15:16:02
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
Vidi - ale się dajesz podpuszczać. :]

A odnośnie słowa "pornografia" większość napisał Fotonmatic. Dodam tylko, że definicji pornografii jest tak wiele jak definiujących. A ja - pomijając ścisły związek tytułu z cytatem mógłbym się choćby odwołać do tego:

Pierwotne znaczenie słowa było związane raczej z "graficznym przedstawieniem kobiety jako nikczemnej, podłej prostytutki" - A. Dworkin, "Pornography. Men possessing women", wyd. Plume, Nowy Jork 1981,

Genitalne? No fakt... Zawsze uważałem kobiece paluszki u stóp za głównych sprawców rozmnażania. :]

Pozdrawiam ulubiających. ;)

avatar_138
2011-07-12 15:23:28
fotonmatic
Zgloś do moderacji
dlatego tak długo kobiety musiały mieć zakryte kostki :) taki dajmy na to Bruno Schulz, on to dopiero uprzedmiotowiał kobietę, jednocześnie bijąc pokłony i stawiając na ołtarzu.

avatar_920
2011-07-12 15:31:15
bartg
Zgloś do moderacji
E... Te pazurki to tak trochę na siłę wbijasz w oko widza. ;)

Mamy nawet zacnych rodaków gustujących w tak podanej młodości - Romek P na ten przykład kupiłby z pewnością te pazurki... ;P

Jedno czego mi tu brak to naturalność - ale jako zestaw prowokacyjno dyskusyjny na pewno jest pracą cenną. Dlatego jestem za, mimo że preferuję w akcie niedomówienie i delikatność (w sferze genitalnej) :)

avatar_423
2011-07-12 15:37:30
dzikie_wino aff
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Ja też preferuję.

Ale mi się przejadło trochę.

A odnośnie braku naturalności - patrz cytat w opisie.

avatar_1407
2011-07-12 15:38:04
vidi
Zgloś do moderacji
tu oczy nie są zasłonięte, z sasłoniętymi oczami to byłoby zupełnie inne zdjęcie.
dla faceta 'seksualnie spełnionego' bez fetyszu stóp to zdjęcie nie jest podniecające, a funkcją pornografii jest wywoływać podniecenie.
To tak, jakby zdjęcie fajfusa zrob. przez Mapplethorpa nazywać pornografią.
Natomiast w przeciwieństwie do wspomnianej pracy, nie ma tu wysmakowanego kadru, skupiającego na 'studium' członka, jest za to brutalne cięcie po twarzy, które wygląda jak przemoc na kobiecie.

avatar_423
2011-07-12 15:39:18
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
Jestem Twoim fanem Vidi. :]

avatar_1083
2011-07-12 15:53:01
nsimone
Zgloś do moderacji
mam nadzieję taką cichą, że zestaw dedykacyjny to na zasadzie opozycji jednak ;)

avatar_423
2011-07-12 15:56:28
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
Dla Ciebie, bo mnie zainspirowałaś do tego i owego. Dla Vidiego - bo wstawiając to zdjęcie w zasadzie byłem pewien, że go przyciągnie. :]

avatar_1083
2011-07-12 15:58:21
nsimone
Zgloś do moderacji
się przestraszyłam :)
miło. dziękuję

avatar_1407
2011-07-12 16:05:00
vidi
Zgloś do moderacji
papo, albo masz chyba 'pamięć życzeniową' lub nieuważnie oglądałeś moje prace - nie ma tam żadnego ucinania członka, ja go poprostu nie pokazuję. Bo genitalia, zwłaszcza w ujęciu bez twarzy, przejmują dominację w obrazie.

avatar_1083
2011-07-12 16:05:09
nsimone
Zgloś do moderacji
tak się zastanawiam, czy pokazanie głębokiego gardła (fizjologicznego, nie znaczeniowego ;) też wywołałoby oburzenie?

avatar_103
2011-07-12 16:58:31
samurajgrzes
Zgloś do moderacji
ambitne porno - jestem na nie

avatar_423
2011-07-12 17:12:00
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
Wiedziałem, że to foto, to będzie strzał... W osiemnastkę!
Jaka piękna dyskusja. :]

avatar_1407
2011-07-12 17:23:50
vidi
Zgloś do moderacji
papo - tak jak piszesz, akademicko wszystko się zgadza. Obawiam się tylko, że jest to wiedza raczej tajemna. Niestety, fotografia jest obrazem bez kodu i czytanie jej odbywa się przez wiedzę właśnie i 'kulturowo społeczny stan umysłu'... a do tego trzeba zdać sobie sprawę, że dziś to głównie obrazy oddziaływują/kształtują świadomość. I martwi mnie współczesny poziom tej humanistycznej świadomości, którą uważasz chyba za powszechną... Dla tego jestem zdania, że na współczesnych twórcach ciąży duża odpowiedzialność za obrazy wpuszczane w codzienny nurt wizualny... problem jest dość złożony, dotyczy m.in. społecznych i socjologicznych funkcji fotografii, zwłaszcza amatorskiej...

avatar_920
2011-07-12 17:26:34
bartg
Zgloś do moderacji
Ja ten cytat widzę inaczej :) bardziej pod kątem bezhamulcowości wobec uroku wiekiem zdobytych doświadczeń - bo od kogóż się uczyć jak nie od starszych? By potem samemu z nieskrępowania młodości korzystać i zdobyte za młodu tajniki puszczać dalej w obieg... :P

avatar_423
2011-07-12 17:30:19
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
No i pięknie Vidi. Zgadzam się w 100% z tym co piszesz [teraz].

Ale...

Na 100 wypuszczonych przeze mnie zdjęć tylko dwa wywołują kontrowersje. Chyba mogę z tym żyć bez traumy związanej z tą odpowiedzialnością o której piszesz.

avatar_1407
2011-07-12 18:18:45
vidi
Zgloś do moderacji
... no tak, ale jeśli tylko przez pryzmat tych dwóch będziesz pamiętany.. :)

avatar_423
2011-07-12 18:32:05
dzikie_wino aff
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Nie mam pojęcia za co [o ile w ogóle] będę pamiętany... Wolę robić nowe zdjęcia niż oglądać się za siebie i rozpamiętywać, kto za co, na co, a kto wręcz przeciwnie. Natomiast zawsze we mnie siedzi głos, który mi tupie w głowie, że czas zrobić coś innego, może coś ważniejszego. Że to już umiesz - zrób to inaczej. Drzewa umierają stojąc. Więc porzucam bezpieczne wody i próbuję. Raz na czas się coś uda. Raz na czas, ktoś będzie niezadowolony a inny znów wręcz odwrotnie. I się kręci karuzela z madonnami... Byle starczyło pieniędzy na kolejną kliszę.

avatar_587
2011-07-12 20:55:26
maka133
Komentarz edytowany przez moderatora 2011-07-12 21:42:34
Zgloś do moderacji
jestem na nie za przedmiotową prezentację osobowości.

avatar_423
2011-07-12 21:09:55
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
To nie jest foto o osobowości. Gdybym chciał pokazać jej osobowość to bym je zrobił w zupełnie innym [swoim?] stylu. Nie sądzicie?

avatar_816
2011-07-12 21:11:03
monia
Komentarz edytowany przez moderatora 2011-07-12 21:45:04
Zgloś do moderacji
- Komentarz usunięty przez moderatora dnia: 2011-07-12 21:45:04 -

avatar_587
2011-07-12 21:13:30
maka133
Zgloś do moderacji
oczywiście że nie jest .. przecież napisałem że o przedmiotowości .. szkoda że nie manekin

avatar_816
2011-07-12 21:13:53
monia
Komentarz edytowany przez moderatora 2011-07-12 21:46:33
Zgloś do moderacji
- Komentarz usunięty przez moderatora dnia: 2011-07-12 21:46:33 -

avatar_587
2011-07-12 21:18:22
maka133
Zgloś do moderacji
no właśnie papa zapomniałeś co to podwórko :) ... gdybym był kobietą poczułbym się urażony fotą że jestem facetem mam dystans ale generalnie nie podoba mi się co nie pierwszy już raz obwieszczam

avatar_816
2011-07-12 21:26:40
monia
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
dla mnie w tej formie nie do przyjęcia niestety

avatar_423
2011-07-12 21:29:26
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
Fire in the hole!!!

No dawajcie, dawajcie dalej.

avatar_1859
2011-07-12 21:30:35
almansur
Zgloś do moderacji
ot wagina i juz...

w naszym kregu kulturowym jest oblozona zdecydowanie zbyt wielkim tabu.

avatar_587
2011-07-12 21:31:08
maka133
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Ja skończyłem .. fotka tak ale nie na ten portal .. gdyby kobieta miała tu twarz mógłbym mieć odmienne zdanie w tej wersji duże nie

avatar_423
2011-07-12 21:36:48
dzikie_wino aff
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Czemu nie ten portal? Gdyby fota naruszała regulamin już zostałaby wymoderowana. Czyli na ten portal, tylko do tej pory nikt raczej nie próbował.

Wrzuciłem dla draki, żeby zamieszać trochę w tygielku, bo kurna, sezon ogórkowy jest STRASZNY i

NUDĄ WIEJE Z PORTALU teraz w wakacje, że HEJ!!!

avatar_816
2011-07-12 21:50:08
monia
Zgloś do moderacji
no widzisz autor, a my cię średnio docenilim...

avatar_423
2011-07-12 21:52:06
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
My? Znaczy kto? Bo doceniła cała masa luda. To, że się niektórym nie podoba było wliczone w rachunek zysków i strat.

avatar_816
2011-07-12 21:56:09
monia
Zgloś do moderacji
my znaczy ci którzy nie docenili hahaha

avatar_423
2011-07-12 22:07:11
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
Najpierw piszesz, że średnio a w następnej wypowiedzi, że w ogóle. Może się zdecydujesz trzymać jednej wersji, bo tak to trudno Cię brać serio.

avatar_587
2011-07-12 22:11:41
maka133
Zgloś do moderacji
nie sądzę by personalnie było na miejscu .. o focie mieliście gadać chyba nie ..

avatar_816
2011-07-12 22:12:14
monia
Zgloś do moderacji
i nie ma takiej potrzeby. tak jak i sztucznego przeciągania dyskusji :)

avatar_423
2011-07-12 22:23:12
dzikie_wino aff
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Papa... Wykształciuch. ;)

Dobrze, że ktoś umie takie mądre rzeczy. Muszę to przetrawić.

avatar_423
2011-07-12 22:33:16
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
będziesz miał okazję się nagadać na te tematy :]

avatar_1429
2011-07-12 22:41:40
alosza aff
Zgloś do moderacji
no mnie to niestety sromy peszą (a umiejscowienie go centralnie jednak zwraca uwage) no ale zeby tak zaraz tyle krzyku? no i co takie halo? :)

avatar_423
2011-07-12 22:53:47
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
Halo Szpicbródka

avatar_816
2011-07-12 23:03:21
monia
Zgloś do moderacji
widzę strasznie narozrabiałam i nie zachowując kultury wypowiedzi... bez komentarza zatem.

avatar_938
2011-07-13 01:36:47
krzysztofp
Zgloś do moderacji
na TAK

avatar_1407
2011-07-13 07:45:38
vidi
Zgloś do moderacji
widzisz papo, coś czytujesz nieuważnie te mądre książki, bo to właśnie Barthes pisał bodaj pierwszy, o fotografii jako obrazie bez kodu... także temat jest głębszy jak widać :)

avatar_1407
2011-07-13 08:27:18
vidi
Zgloś do moderacji
.. chodzi o to, że fot. nie ma WŁASNEGO kodowania informacji, sposoby jej interpretacji pochodzą albo z innych sztuk albo z rozumowo-kulturowej percepcji rzeczywistości. Dla tego m.in. w różnych rejonach świata te same zdjęcie może być inaczej 'czytane'. Dla tego też pod tym zdjęciem są odmienne fronty... A fotografia ma przy tym tę ogromną przewagę, że zawiera rzeczywistość, wręcz jest potzegana jako jej wierny obraz. Stąd też (celowe) posługiwanie się nią wymaga wiedzy nie tylko z obrazowania. Dla tego też tak łatwo manipulować jej treścią i wpływać na odbiorców.

avatar_138
2011-07-13 11:11:30
fotonmatic
Zgloś do moderacji
"fotografia ma przy tym tę ogromną przewagę, że zawiera rzeczywistość" z tym bym polemizował zaś z tym, że fotografia jest postrzegana jako obraz rzeczywistości się zgodzę... ale i to nie zawsze, nie każda i nie wszędzie...

avatar_138
2011-07-13 11:53:49
fotonmatic
Zgloś do moderacji
"gdybym był kobietą poczułbym się urażony fotą że jestem facetem mam dystans "
Maka będąc facetem skąd możesz wiedzieć co być czuł i myślał będąc kobietą? jeśli jednak nawet masz za sobą operację zmiany płci zauważ, że nie wszystkie kobiety myślą tak samo... przykładem jest choćby modelka..... uważasz, że gdyby czuła się przez to uprzedmiotowiona, pozwoliłaby na takie zdjęcie. Jak to napisał Vidi czytasz to jak chcesz i wyczytałeś co chciałeś wyczytać, uprzedmiotowienia dokonujesz ty jako widz patrząc w ten sposób.

avatar_138
2011-07-13 11:58:05
fotonmatic
Zgloś do moderacji
papa_rdelle pod pojęciem fotografii znajdują się tez tego typu obrazy http://www.fotoferia.pl/u/mikolyo/photo/29311 czy tu ktoś tak na prawdę oczekuje rzeczywistości? zdecydowanie nie jest obrazem rzeczywistości co w niczym nie przeszkadza, ba otwiera różne dzwiczki...

avatar_423
2011-07-13 12:03:34
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
Posunąłbym się do twierdzenia, że ZAWSZE to odbiorca dokonuje uprzedmiotowienia bądź nie. Ja jako człowiek [mężczyzna?] jestem niesłychanie wprost czuły wobec kobiet [i ich dzieci] i jakikolwiek akt uprzedmiotowienia jej [ich] byłby nie do znalezienia w moim życiorysie. Jako fotograf natomiast dokonuję pewnych zmian w rzeczywistości; niektórzy robią z siebie Snejka lub Szarka, niektórzy wcielają się w postacie z filmów, niektórzy wtłaczają modelki w bez mała architektoniczne formy. Niektórzy odrzucają to wszystko co nieprawdziwe. Ja sobie gdzieś balansuje na cienkiej czerwonej linii. Ale to TY, widzu, dokonujesz, dopełniasz, nadajesz znaczenie. Ja tylko przygotowałem formę na chleb i zmieszałem składniki.

avatar_816
2011-07-13 12:22:30
monia
Zgloś do moderacji
ja tu widzę bardzo realny rzeczywisty obraz autorze, proszę mnie zatem oświecić gdzie jest rzeczone odrealnienie jeśli to nie kłopot.

avatar_138
2011-07-13 12:25:23
fotonmatic
Zgloś do moderacji
I mamy zakwas i pożywkę i dyskusję za co podziękowanie z mojej strony, a żeby nie było tak na całkiem poważnie ale zgodnie z tematem uprzedmiotowienia: Przychodzi facet do psychoanalityka, który rysuje mu kólko i pyta co to? -wagina odpowiada badany, następnie rysuje kwadrat a ten znów - wagina, rysuje trójkąt a badany znów - to wagina. Psychoanalityk diagnozuje: - Jest pan erotomanem. Na co badany: ja! a kto mi k....! te świństwa pokazuje ??!

avatar_138
2011-07-13 12:30:39
fotonmatic
Zgloś do moderacji
moniu trudno mi z Tobą rozmawiać, twoje oko widziałoby kolorowo, z inną głębią, w innym kontraście, twoje oko w widziałoby prawie całą kuchnię etc itd. Mało odrealnień??? Czy razem z resztą oburzonych czujesz się zmuszona do oglądania?

avatar_816
2011-07-13 12:36:41
monia
Zgloś do moderacji
i pytanie do papy o granice dobrego smaku w słowie i obrazie, dlaczego miałyby przebiegać gdzie indziej? skoro jako odbiorca mam prawo interpretować obraz indywidualnie i nazywać co widzę po imieniu, zachowując kulturę wypowiedzi rzecz jasna, pozwolisz papo że się powtórzę - ja widzę tu kobiece narządy płciowe w kuchni. i jest to według mnie uprzedmiotowienie kobiety.

avatar_816
2011-07-13 12:40:40
monia
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
:) może powinni stworzyć kategorię tylko dla mężczyzn? ,)
wlazłam tu, zobaczyłam i powiedziałam co myślę i już.

avatar_138
2011-07-13 12:43:00
fotonmatic
Zgloś do moderacji
moniu zachęcam do zapoznania się z pracami HR Gigera na przykład kobiece narządy zmontowane ze śmieciarką, to dopiero odrealnienie a i niesmak jaki ;)

avatar_423
2011-07-13 12:47:15
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
"może powinni stworzyć kategorię tylko dla mężczyzn?"


Nsimone - sprawdź koniecznie czy nie wyrósł Ci w nocy ptaszek. :D :D :D

avatar_816
2011-07-13 12:47:32
monia
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
fotonmatic być może, ale teraz rozmawiamy o pracy "Pornografia" :)

avatar_1083
2011-07-13 12:49:37
nsimone
Zgloś do moderacji
Autorze, orzeł! orzeł! :P

avatar_816
2011-07-13 12:52:31
monia
Zgloś do moderacji
nsimone od biedy możesz dokleić :))))

avatar_1083
2011-07-13 12:54:07
nsimone
Zgloś do moderacji
nie muszę, moni, mam mentalne męskie genitalia w głowie. czasem. (mam nadzieję, że nikogo nie uprzedmiotowiłam tym stwierdzeniem..) ;)

avatar_138
2011-07-13 12:55:35
fotonmatic
Zgloś do moderacji
moniu jak byś prześledziła od początku to rozmawiamy o różnych rzeczach, wracając do pornografii twierdzę, że wyżej zaprezentowana praca, w moim mniemaniu nie przekracza granic dobrego smaku cokolwiek to znaczy, nie uprzedmiotawia kobiety, że widoczne na niej kobiece narządy płciowe nie są potraktowane przedmiotowo i stanowią element większej całości, udowodnij, że się mylę, że nie mam prawa tak mówić i jako widz mieć odmienne od twojego zdanie. Mniej więcej o to chodzi z tym "odbiorca mam prawo interpretować obraz indywidualnie i nazywać co widzę po imieniu" interpretuję inaczej i inaczej nazywam, mam prawo? pokój z Tobą

avatar_423
2011-07-13 12:58:29
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
A następnym razem jak w trakcie zdjeć sobie pomyślę o Twoich inspiracjach Nsimone, to złośliwie wystawię z podpisem "Bez tytułu" z opisem: "podkategoria: kobieta" i sprzętem:

Aparat: Olympus e-510
Obiektyw: Zuiko 14-42mm f/3.5-5.6

Ciekawe czy ktoś się nabierze. ;)


Innymi słowy... Tego dnia postanowiłem odrobinę przeskalować Twoje opowieści. Żeby nie było, że tylko kobiety tak mogą.

Stąd dedykacja.

Cmok.

avatar_1859
2011-07-13 12:59:31
almansur
Zgloś do moderacji
moze was zbulwersuje moj komentarz ale i tak powiem co mysle: wagina wagina wagina....wagina! :P

avatar_423
2011-07-13 13:00:08
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
Aha... Dobry smak to ma szef kuchni...



A szczególnie tej!

avatar_138
2011-07-13 13:02:47
fotonmatic
Zgloś do moderacji
to takie szowinistyczne usprzętowienie podchodzić do takich zdjęć ze szkłem ciemniejszym niż 2,8 ;) e510 fajny w wysokie góry, mały lekki i poręczny i bateria trzyma na mrozie :)

avatar_1083
2011-07-13 13:03:00
nsimone
Zgloś do moderacji
znalazłoby się kilku, Autorze :) myślę, że Twoje ostatnie mogłoby być uznane za moje z w/wym opisem (a może nawet i bez) ;) btw: zazdraszczam, że nie jest bardzo..

avatar_138
2011-07-13 13:04:05
fotonmatic
Zgloś do moderacji
almansur kołko, kwadrat, trójkąt a fuj

avatar_816
2011-07-13 13:04:07
monia
Zgloś do moderacji
pytanie o smak nie było do ciebie fotonmatic :) zgodnie ze swą radą prześledź od początku :))) i dlatego niczego nie będę udowadniać.

avatar_423
2011-07-13 13:05:36
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
@almansur - mnie słowa nie bulwersują. Raczej kontekst w jakim są wypowiadane. Czy nie sądzisz, że gdybym chciał, żeby zdjęcie było o waginie, to nie użyłbym maksymalnego otworu przesłony i przesunął punkt ostrzenia 20 cm dalej? Było to do zrobienia, bo światła było dość.

avatar_138
2011-07-13 13:08:32
fotonmatic
Zgloś do moderacji
moniu "fotonmatic być może, ale teraz rozmawiamy o pracy "Pornografia" :) " to akurat było do mnie, więc się nie wykręcaj ;)

avatar_816
2011-07-13 13:12:03
monia
Zgloś do moderacji
w odniesieniu do "zamaskowanych robotów" które mi poleciłeś obejrzeć :)))

avatar_1859
2011-07-13 13:15:33
almansur
Zgloś do moderacji
zgadzam sie w 100% drogi autorze!

moja wypowiedz dotyczaca waginy miala charakter ironiczny ;)

juz wyzej pisalem ze w naszej kulturze naklada sie na kobiece narzady zbyt wielkie tabu. od dziecka dziewczynki sa uczone ze to 'wstydliwa' i nikczemna czesc ciala. chlopcy ze swoimi siusiakami maja troche lepiej pod tym wzgledem.

avatar_423
2011-07-13 14:33:49
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
I to jest myśl... Zrobi się i z siusiakiem. :D :D :D

avatar_1083
2011-07-13 23:19:38
nsimone
Zgloś do moderacji
oceniam
:)

avatar_29
2011-07-13 23:25:21
fproject aff
Zgloś do moderacji
oceniam
jako męska szowinistyczna świnia oczywiście jestem za

avatar_423
2011-07-13 23:29:33
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
chrum chrum chrum

avatar_138
2011-07-14 07:45:10
fotonmatic
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_105
2011-07-14 12:27:50
aseptyczny
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_18
2011-07-14 23:36:20
acrux aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_946
2011-07-20 11:33:29
ximon
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_946
2011-07-20 11:33:56
ximon
Zgloś do moderacji
fajnie tam w tej kuccni było... kurde, za rok nie jadę na żadne wakacje!!

avatar_423
2011-07-20 11:35:22
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
Nie ma takich wakacji, które przebiłyby kuchnię Papy.

Witaj w dżungli Szymonie.

avatar_2519
2011-07-21 12:49:49
karczraf
Zgloś do moderacji
fetysz konstruktywistyczny i raczej artystycznie konstruktywny

avatar_561
2011-07-25 11:39:40
motyle_i_huragany
Zgloś do moderacji
Tylko dzięki twarzy jest się sobą. A nagie ciało kobiety bardziej ukazuje jej płeć niż osobę. Nie myśli się o twarzy kobiety patrząc na jej nagie ciało. To ubiór wartościuje twarz. Osoba wyraża się twarzą; reszta to gatunek.
Joseph Joubert

avatar_423
2011-07-25 11:42:29
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
strasznie to mądre

avatar_561
2011-07-26 19:19:48
motyle_i_huragany
Zgloś do moderacji
no cóż.. jakie zdjęci taki tekst.. =) podpisuje sie pod tym co npisał Vidi.. pozdrawiam autora (ktory moze szokowac w zdecydowanie lepszy sposób - jeśli tylko nie bedzie chopdzil na łatwizne)

avatar_423
2011-07-26 21:32:23
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
Czternasty dzień od publikacji:

529 wyświetleń
110 komentarzy



Zróbmy research po GN... Pierwszą pracą, która bije Pornografię ilością wyświetleń jest opublikowana miesiąc temu... Moja "Panna Nikt", za którą osobiście chciałaś mnie kiedyś zlinczować, kiedy wystawiałem ja po raz pierwszy.

Następną pracą, która jest blisko [501 otwarć] jest... Moja Modelka od kuchni: Natalia. Opublikowana ponad dwa miesiące temu.

27 kwietnia Andrew Lucas opublikował "No ticket" - która ma 653 wyświetlenia.

Na tym ten zakres przeglądania kończę, bo się robi gęściej.



Pod względem ilości komentarzy, w całych zasobach portalu [GW+GN+KONTRA+CIEMNIA], tę pracę bije... TYLKO moja praca "Złote Popołudnie".



Wniosek nasuwa mi się jeden, Motyle. Nie masz pojęcia co to znaczy lepszy sposób szokowania. Lepszy sposób, to sposób skuteczniejszy. A co do swojej skuteczności nie mam większych zastrzeżeń.

Pokaż mi podobną, bądź choć zbliżoną zawartością pracę na tym portalu. Pokaż mi tych, którzy odważają się tu wywarzać pewne pozamykane drzwi. Jest tu paru autorów, których za to cenię...

Myślę, że publikując tą pracę i to dodatkowo w sezonie ogórkowym, wygenerowałem niezły ruch na wakacyjnie zamarłej Fotoferii. I w dodatku zrobiłem to dokładnie w tym celu - żeby choć trochę obudzić towarzystwo.

Vidi miał prawo wytykać te wady tegoż kadru, które sam uważa za wady. Rozumiem jego zarzuty i w zasadzie je podzielam. Ja sam nie traktuję "Pornografii" jak skończonego dzieła sztuki. Traktuję ją jak niezłą drakę w chińskiej dzielnicy.

Z opisanej powyżej perspektywy uważam, że należy mi się odrobina szacunku a nie traktowanie jakimiś smętnymi tekstami jakiegoś francuzika-moralisty. Takimi tekstami to można się traktować w gimnazjum.

avatar_561
2011-07-29 13:21:16
motyle_i_huragany
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Dziki.. ożywić fotoferie można lepszymi pracami.. które maja jakiś sens.. jakiś cel.. dla mnie ta praca jest po nic i o niczym .. bo niby o czym ma być? o kobiecie? nie.. o stopach? nie.. o waginie? nie (wszak dobre zdjęcie o waginie dałoby się umieścić w odpowiedniej książce dla lekarzy.. z tym będzie problem)a może modelka będzie miało to zdjęcie w albumie dla potomnych? (ale czy ktoś by chciał kiedyś swoim dzieciom pokazać tak "siebie" pokazanego?) (dużo pytań bo staram się znaleźć logiczne wytłumaczenie popełnienia tego zdjęcia) Szacunek.. o dziwo mam do Ciebie szacunek i wiem że możesz zrobić tu zamęt czymś ambitniejszym i czymś co będzie miało cel.. to co robisz to jest Twoja sprawa.. ja tylko wyrażam (jako potencjalny odbiorca i być może kiedyś nabywca Twoich prac) to co o nich myślę i zamiast mnie atakować to może uszanuj to, że poświęcam ci czas.. absolutnie nie wrogo nastawiona? =] byłoby miło.. a tak.. od słowa do słowa.. grochem o ścianę..

Zastanawia mnie jeszcze jedno.. skąd wam się wydaje, że wiecie co ja wiem a czego nie wiem?!? lub o czym mam pojęcie a o czym nie?!?!.. skoro nikt ze mną nigdy na dany temat nie rozmawiał? =] zabawne =]

pozdrawiam.. i idę zobaczyć inne Twoje zdjęcia.. które mają w sobie to coś co zaprawia,że nie chcą uciekać z głowy.. i które w jakiś sposób mnie mobilizują do złapania za aparat..

(swoja drogą linczuje cie za to co w mojej ocenie jest puste.. i robię to z szacunku (do Twojego dorobku którego wiele osób się nie powstydziło..) a nie z jego braku)
buźka

avatar_423
2011-07-29 13:27:06
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
A przeczytałaś w ogóle, co ja napisałem powyżej?

avatar_561
2011-07-29 13:37:16
motyle_i_huragany
Zgloś do moderacji
przeczytałam.. ale i tak musiałam ci napisać to co napisałam.. teraz wiem, że ty wiesz to co ja chce żebyś wiedział.. wiem, że to i tak nic nie zmieni... =] buźka

avatar_423
2011-07-29 15:16:14
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
wyjeżdżam jutro na 2 tygodnie w góry... :]

avatar_423
2011-07-29 16:05:13
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
Góry mnie wytrzymują od 28 lat. Z podziwu godnym spokojem.

"Ja o drogę się nie pytam, bo nieważny dla mnie czas,
Nie zabłądzę, bo nie mogę, domu nie mam już od lat.

Grosza nie mam i nie będę nigdy swego domu miał,
ale zawsze robić będę to, co tylko będę chciał."

avatar_423
2011-07-29 16:22:45
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
Ale smęcisz... Nie wystarczy, że pogoda jest beznadziejna?

avatar_423
2011-07-29 16:31:18
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
http://new.meteo.pl/um/php/meteorogram_id_um.php?ntype=0u&id=510

avatar_862
2011-07-29 17:02:41
proac150
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1859
2011-07-29 17:14:08
almansur
Zgloś do moderacji
Dziki w gorach... a beda landszafty jakies jak wrocisz? ;))))

avatar_561
2011-07-29 18:07:36
motyle_i_huragany
Zgloś do moderacji
udanej wycieczki =D =P

avatar_8056
2013-11-24 15:18:31
marcin_denis
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_2768
2014-02-08 20:42:24
esdras
Zgloś do moderacji
oceniam
Niby dno zero o niczym, porno,a tyle emocji słów padło brawo dziki !!!
avatar_423
2014-02-09 12:04:27
dzikie_wino
Zgloś do moderacji
Ale żeś wydubał starocia... Tamtej Fotoferii już nie ma. Jest inna. Mniej moja. Lalismy się wtedy 'po mordach', i niby gdzie drwa rąbią, ale ciekawiej było.

avatar_656
2014-02-09 23:25:33
yossarian
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_2064
2014-04-22 11:08:44
kancik
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_342
2014-06-02 15:48:10
michal_w aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_7844
2014-07-22 14:34:31
beat_ta
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_4341
2016-12-08 17:01:21
andrzej08 aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_20238
2017-02-01 22:43:57
fotorom aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_965
2019-09-20 19:49:27
adampa
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_56127
2020-04-05 08:28:00
krzych1002
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_7616
2022-05-17 16:05:14
bakulok
Zgloś do moderacji
oceniam


This page was created in 0.43132090568542 seconds