adamix - .... . Zdjęcie 222990


Bezprawne wykorzystanie Fotografii jest naruszeniem praw autorskich do niej przysługujących egzekwowanym na drodze sądowej.
adamix - .... . Zdjęcie 222990
Statystyki zdjęcia
Data publikacji:2018-06-07
Odsłon: 48152
Komentarzy: 104
Ocena:
Liczba ferii:74
Analiz: 1
Ulubionych: 0
Kontra: 0
Publikacja w FB: TAK
 
Technika wykonania zdjęcia cyfrowe
Format zdjęcia 35 lub mniejszy
avatar_180
adamix

...


Kategoria zdjęcia: FAB:Portret/Stylizacja/Moda






 
avatar_19304
2018-06-08 10:19:59
wildwhisper

18 poleceń

A ja zaproponowałbym Obu Panom pawuloniku... :))))
Cóż to za pojedynek na plaskacze ? Będą straszyć odejściami ;)
Nie dajcie się ponieść perfekcjonizmowi w tworzeniu i odbiorze!!!

Ja osobiście jak Robert lubię dyskutować, wiele razy spinałem się o podobne rzeczy ale mi przeszło. Przeszły mi z lekka te spiny o to co autor zrobił... Mankamenty takie jednak wciąż zauważam i w oparciu o nie oceniam bo wciąż oceniam to jak wyszło ostatecznie. Powyższą pracę oceniam pozytywnie, mimo tego, że też widzę te nieścisłości w otoczkach, oczach i innych.. jak bałaganik za ramieniem we włosach. Kiedyś za to obwiniałbym autora. Dzisiaj obwinię po prostu konkretną pracę, konkretny obraz...

Przyzwoity portret dziecięcy - rzeczywiście troszkę w kat. dziecko-glamour. Tutaj już ocieramy się jednak o gusta.

Salonowe Lalki Barbie, vs Szmacianki Z Podwórka...

Obraz zawsze wtórował o pięknie i brzydocie, o pięknie w brzydocie i brzydocie w pięknie... o pięknie traktuje tutaj aurtor ktoś inny piękno upatruje w zapajęczonych konikach na biegunach.

Jestem za publikacją gdyż nie gust mój wpływa na ostateczną ocenę.
Odejmę jedynie w ocenie odrobinę za technikalia.

Pozdrawiam























avatar_10936
2018-06-07 22:45:04
illuusio
Zgloś do moderacji
Publikuj

avatar_4341
2018-06-07 22:46:33
andrzej08 aff
Zgloś do moderacji
Podejrzewam, że będzie więcej takich obrazów i dlatego wnioskuję o utworzenie nowej kategorii : "Dziecko - glamour"
avatar_180
2018-06-07 22:53:26
adamix
Zgloś do moderacji
nie wystarczy portret fab ? biurokracja kwitnie :)

avatar_4341
2018-06-07 22:53:02
andrzej08 aff
Zgloś do moderacji
Co prawda spodziewałem się mniej drażliwej reakcji.
Żart nie udał się.
Przepraszam Autora najmocniej.
avatar_180
2018-06-07 22:56:50
adamix
Zgloś do moderacji
ej :) skąd wiesz że drazliwa ... wcale nie ... no i własnie tak jest z żartami w sieci trudno je czasem zdiagnozować ... też żartowałem więc nie masz za co przepraszać ... albo inaczej , to ja przepraszam bo to mój zart został źle sformuowany zatem

avatar_9339
2018-06-07 22:59:03
nadtlenek02
Zgloś do moderacji
fuszerka kwitnie !
#
1. prawe oko modelki - widać skazę - wynik powiększaniu oczu
2. widać granice maski "wygładzania" skóry
-równoległy cień po obrysie twarzy (niestaranna selekcja)
szczególnie:

avatar_180
2018-06-07 23:05:42
adamix
Zgloś do moderacji
chyba u ciebie :) oczy nie były powiększane . nie było granicy wygładzania skóry . a ten znacznik na dole to podwójna bródka . sfuszerowałeś z opinią

avatar_9339
2018-06-07 23:10:42
nadtlenek02
Zgloś do moderacji
"Co prawda spodziewałem się mniej drażliwej reakcji.";)
-ale bujać to my, ale nie nas;)
avatar_180
2018-06-07 23:22:20
adamix
Zgloś do moderacji
no własnie widzę że bujasz ! fuszerka kwitnie mi piszesz a ja tu jestem staranny akurat ... w którym punkcie myślisz że bujam ? powtórze że nie odmaskowywałem wygładzania twarzy ! nie powiekszałem oczu ! i na dole to jest linia podwójnej bródki ! nie interesuje mnie czy mi wierzysz czy nie ... pełno mamtakich fachowców jak ty :) napisz mi tylko po czym wnosisz że drażliwie zareagowałem ? bo dla mnie to ty drażliwie mi napisałeś

avatar_10059
2018-06-07 23:21:38
sebastianplonka
Zgloś do moderacji
Ja tam się nie znam, ale coś dziwnie to wygląda na styku białka i rogówki. Przy obydwu oczkach...
avatar_180
2018-06-07 23:23:40
adamix
Zgloś do moderacji
ma takie odbicia w oczach ... może coś jasnego leżało

avatar_9339
2018-06-07 23:31:38
nadtlenek02
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
oceniam tu konkretną pracę
a wycieczki personalne raczej Ty czynisz msz
(czy po Twojemu "mamtakich fachowców jak ty"

#
- nie przekonuje mnie wyjaśnienie "podwójnej bródki"
- czy w takim razie modelka ma też podwójny prawy policzek?
(tak, ten odnośnik który pominąłeś)
avatar_180
2018-06-07 23:39:48
adamix
Zgloś do moderacji
nie pominąłem napisałem że nie odmaskowywałem .... co jest znowu złego w sformuowaniu "Takich fachowców jak ty " no w końcu wypowiedziałes się jako fachowiec i napisałeś mi jeszczę tę formułkę o bujaniu ... no bo faktycznie mam dosyć takiego wypowiadania sie i przemadrzania pod moimi zdjęciami zwłaszcza jak sie jeszcze mijasz z prawdą na kazdym kroku !!!

avatar_180
2018-06-08 00:00:48
adamix
Zgloś do moderacji
nadtlenek daj mi jeszcze proszę ten znacznik pod oko co Tobie nie pasuje bo chce u siebie wrzucić powiększenie twarzy bez obróbki i chciałbym wskazać te miejsca no i zalinkuję tu ... tym samym przestanę byc anonimowy i praca regulaminowo będzie musiała pójść do ciemni ... równocześnie podejmę decyzję o odejsciu z portalu bo widzę że niektórzy tu próbują na siłę coś pokazać a mnie się nie chce dyskutować tym bardziej ze mowa o drobiazgach "FUSZERKA KWITNIE" NO PRZY TAKICH SFORMUOWANIACH MI RĘCE OPADAJĄ ... i broń boze się bronić bo "bujać to my a nie nas" kolejne płytkie poniżej pasa sformuowanie ... oj nie chce mi się tu być

avatar_9339
2018-06-08 00:26:34
nadtlenek02
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
1. nie dramatyzuj
2. jeśli jesteś pewien, że ja się pomyliłem i wskazane błędy edycyjne
nimi nie są - nie musisz nic linkować ani tracić anonimowości etc etc

Uważam, że wystarczy w tej sytuacji poprosić admina by zawarł głos,
-na zasadzie przesyłasz RAW'a do oceny admina - on stwierdza co i jak

Wnioski:
-jeśli się pomyliłem - przeproszę i honorowo odejdę z portalu
-jeśli natomiast miałem rację - Ty przeprosisz i odejdziesz - jak obiecujesz

Co Ty na to?
avatar_180
2018-06-08 00:36:32
adamix
Zgloś do moderacji
już napisałem że proszę o odejście ... dam linka i wszyscy bedą mogli ocenić ...


avatar_180
2018-06-08 00:52:30
adamix
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
w sumie podoba mi się pomysł z wysłaniem rawa do admina ponieważ cholernie jestem pewny siebie ... co nie zmienia faktu że chcę odejść ... a jak wyjdzie na moje to i Ty byś musiał ... no i szkoda chyba jak dwie osoby odejda dla portalu ... chociaż tego nie wiem może akurat lepiej bo mniej takich komentarzy czy dyskusji to chyba lepiej...

przemyślałem :) wysyłam rawa do werdyktu tylko daj ten trzeci znacznik świadczący o powiekszeniu oczu

avatar_29566
2018-06-08 01:24:47
gosiajurasz
Zgloś do moderacji
Modelce nie trzeba oczu powiększać... ma takie ogromne
avatar_180
2018-06-08 08:36:33
adamix
Zgloś do moderacji
no i jak widziałaś na powiększeniu oryginału nie mam szans aby przegrać ... czekam tylko na ten trzeci znacznik aby nie było że o coś innego chodziło a tak będzie sytuacja klarowna ... no i jestem ciekaw tych głosów na nie , czy dały wiarę tym znacznikom bo jeśli tak to jest to cholernie krzywdzące dla zdjecia i wprowadzające w błąd

avatar_9339
2018-06-08 08:44:23
nadtlenek02
Zgloś do moderacji
Nie miej wyrzutów sumienia:)
myśl o odejściu z portalu "koleboce" mi się w głowie od dawna,
tyle, że z powodów z zupełnie odmiennych niż u Ciebie:)
-ja właśnie ceniłem dyskusje, spory oparte o konkrety, czepianie się najdrobniejszych szczegółów, mz takie podejście uczy bardziej niż przysłowiowe "lubię to". Teraz komentarze krytyczne w odwrocie, asertywności zanik,
autorzy oczekują jedynie "aplauzu i zaakceptowania":)
-po co mi kolejny FB czy inny Instagram?

ale do rzeczy,
tu sytuacje które uważam za błędy edycji:
-"podwójna" krawędź na odcinku prawego policzka,


-i dalej tu,


-ingerencja w oko - zespolenie oka z powieką tu


Pozdrawiam:)
avatar_180
2018-06-08 08:58:32
adamix
Zgloś do moderacji
yes yes yes :)

zauważ że ja nie daje komentarzy krytycznych w odwrocie ... nie wchodzę na twoje zdjecia i nic tam nie piszę choć często byłem cholernie zdumiony ze się podobają a skoro tak to ja się cieszę raczej

zaraz wysyłam do admina rawa

Pozdrawiam oraz żegnam jednocześnie

avatar_180
2018-06-08 09:44:14
adamix
Zgloś do moderacji
wysłałem na team@fotoferia.pl

avatar_1945
2018-06-08 09:49:32
fosa
Zgloś do moderacji
Ciekawa jestem zakończenia sporu i reakcji admina. Z innego zdjęcia widać, że modelka ma duże oczy. Natomiast tutaj coś się złego w nich podziało. Ja widzę też w lewym delikatniejszy maziaj. Ponieważ nie tworzę takiej fotografii sama nie zwróciłabym uwagi i nie mam pojęcia, czy takie coś może być wynikiem powiększania. Jednak wygląda na nie do końca udaną ingerencję.
avatar_180
2018-06-08 09:59:28
adamix
Zgloś do moderacji
nie mniej nie ma tam ingerencji :) i nawet nie wiem czym miała by byc spowodowana za bardzo ... odbicie światła po prostu
chcesz to daj adres pod ktory wyślę powiekszonego i nie obrabianego w stosunku do rawa jpga z opisem ...

avatar_19304
2018-06-08 10:03:58
wildwhisper
Zgloś do moderacji
:))))
avatar_180
2018-06-08 10:06:10
adamix
Zgloś do moderacji
:))))

avatar_342
2018-06-08 10:09:50
michal_w aff
Zgloś do moderacji
Z tymi tagami modelka wygląda jak laleczka voodoo :)
avatar_180
2018-06-08 10:15:21
adamix
Zgloś do moderacji
dobre porównanie :) i przyznam że mnie boli ... ale podobno źle użyty czar obraca się przeciw zaklinującemu ... a wiec porównanie jak najbardziej :)

avatar_19304
2018-06-08 10:17:03
wildwhisper
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
....analiza...

avatar_18
2018-06-08 10:51:40
acrux aff
Zgloś do moderacji
Mogę obejrzeć zdjęcie, ale pod warunkiem.

Żadnych odejść Panowie, zależy mi na was, więc proszę o zaprzestanie:)

avatar_1945
2018-06-08 11:38:33
fosa
Zgloś do moderacji
W takim razie poproszę zdjęcie na suffo@poczta.onet.pl, bo zaciekawiło mnie zjawisko :-)

avatar_18
2018-06-08 12:19:18
acrux aff
Zgloś do moderacji
Zdjęcie otrzymałem w rawie Nikona.

Nikon D800, obiektyw 135 mm. Ekspozycja 1,8 1/1000, ISO 100

Zdjęcie wywołałem w najnowszej, aktualnej wersji Photoshopa.

Ponieważ zdjęcie było robione na przysłonie 1.8 widać, że jedno oko ucieka z ostrości, co jest normalne przy tego rodzaju obiektywach (DOF 10 cm przy 4 metrach odległości od modela wg kalkulatora, im bliżej tym mniej), jednakże na małym pliku fotoferii tego nie widać, w szczególności kiedy Autor wyrównał ostrość oczu. Praktycznie płaszczyzna ostrości przebiega przez prawe oko. Nie jest to błędem wg mnie, ponieważ w ten sposób kreuje się bokeh i po to jest ta przysłona, żeby z niej korzystać, nawet jeśli zgubi się ostrość w pewnych miejscach.

Z tego też wynika cera, którą z lewej strony twarzy modelki można za blurowaną, a jest po prostu wynikiem głębii ostrości. Zdjęcie jest pokolorowane w PS, wykadrowane, jest zmieniona jasność i i usunięte cienie pod oczami, skóra miejscami retuszowana - te są standardowe zabiegi postprocessingu i nie widzę w tym nic specjalnego.

Duże oczy, kształt brody wynikają z urody modelki.

Tyle widzę z RAWA, którego otrzymałem.

Można przyczepić się, że Autor nie zastosował specjalnego, fotoferyjnego światła, które polega na rozstawieniu słońca, lamp i blend, żeby uzyskać specjalne cienie i trójkąty, czyli intymności światła.
avatar_180
2018-06-08 12:50:18
adamix
Zgloś do moderacji
dziękuję :)

avatar_10020
2018-06-08 12:57:02
repcak8383
Zgloś do moderacji
Po co autor zadaje przeslone 1.8 i poprawia pozniej fote zeby wygladalo na 2.8? Sama praca na rozmyciu nie jest zla tylko trzeba to robic umiejetnie. Kreowanie bokeh tez nie jest zle same w sobie, tylko mozna to robic (umiejetnie) nie gubiac ostrosci. Nie publikuj.
avatar_180
2018-06-08 13:00:44
adamix
Zgloś do moderacji
eech :) zawsze tak już jest że jak człowiek się z jednego wytłumaczy to na siłę ktoś jedzie dalej ... a dlaczego nie publikuj ? na zdjęciu jest ostrość jak je wydrukuję w dużym formacie też będzie .... czasem tak jest że ostrośc gdzieś zejdzie ale zdjęcie jest na tyle fajne że można je uratować

avatar_342
2018-06-08 13:18:50
michal_w aff
Zgloś do moderacji
Domowe przedszkole, wszystkie dzieci kocha... :)

avatar_18
2018-06-08 13:33:47
acrux aff
Zgloś do moderacji
Dlatego, że tło wygląda zupełnie inaczej na 2.8 niż na 1.8.

Mam obiektywy 1.2, 1.4 i 1.8 i każde przykręcanie przysłony osłabia mi bokeh. Podostrzanie jednego oka jest mniejszym złem niz praca na dwóch warstwach w PS-ie o różnych wartościach przysłony:)

Dla mnie bokeh jest ważnym elementem i przy komponowaniu kadru od razu myślę jak to będzie wyglądało na zdjęciu.

Autor może dać tak jak jest bez poprawiania ostrości jednego oka i nikt tego tu nie zauważy.

Generalnie powinniśmy publikować zdjęcia w pełnym wymiarze do oceny. Ja specjalnie publikuję zdjęcia w mniejszych rozdzielczościach gdzie mniej widać. Ha ha.

avatar_1945
2018-06-08 13:36:18
fosa
Zgloś do moderacji
Autorze, dziękuję za przesłanie zdjęcia. Rzeczywiście coś dziwnego się odbija w oczach modelki (niczym duszek :-), a na brzegu twarzy jest ciemniejszy pasek. Czyli w oczach nie ma obróbkowych maziaji, a pasek pewnie przez dość standardowe czynności został lekko wyeksponowany.
avatar_180
2018-06-08 13:38:08
adamix
Zgloś do moderacji
dzięki :)

avatar_180
2018-06-08 13:42:37
adamix
Zgloś do moderacji
też staram się stosować przesłone świadomie w zależności od tła oraz odległości moich do modela czy modela do tła i stosuję różne przesłony do f9 włącznie ... inaczej w ciasnych kadrach w krzaczkach a inaczej gdy w tle jest miasto np i zależy mi na miekkim zarysowaniu architektury w tle aby nie były to tylko mocno rozmyte plamy tła

avatar_9339
2018-06-08 14:14:01
nadtlenek02
Zgloś do moderacji
Słowo się rzekło.
Autorze - najwyraźniej źle oceniłem Twoje zdjęcie
za co Przepraszam.

Pozdrawiam Serdecznie
Żegnam
avatar_180
2018-06-08 14:56:50
adamix
Zgloś do moderacji
dziękuję ... oraz nie zależy mi jednak na tym abyś odchodził ... wczoraj tak ale dziś już nie :) no ale sam zadecydujesz ... dla fotoferii szkoda i dla wielu tu ludzi zapewne również więc może jednak zostaniesz :)

avatar_18
2018-06-08 14:31:23
acrux aff
Zgloś do moderacji
To wszystko przesada.

Każdy ma prawo wstawić zdjęcie i każdy ma prawo ocenić je według własnego "rozumienia" fotografii, po to jest portal, po to tu jesteśmy.

Niebawem pozostanie tylko FB dla fotografów, które wcale "polskie" nie jest, bo cudze chwalimy, swojego nie doceniamy. Powinniśmy się trzymać tego co jest, cieszyć się z tego, ŻE JESZCZE JEST i że komuś się chce. I nie na zasadzie lajków, bo żeby żyć, to trzeba dostać po dupie.

avatar_10020
2018-06-08 15:47:00
repcak8383
Zgloś do moderacji
A po co poprawial ostrosc skoro i tak widac, ze obydwa ostre? Przyznam szczerze i ze zdumieniem, ze po raz pierwszy spotykam sie z takim podejsciem do fotografii, gdzie rozmyte tlo jest tak wazna wartoscia sama w sobie, ze ryzykuje sie zgubienie ostrosci na portretowanej osobie, ktora w portrecie chyba jednak jest wazniejsza od tla. Autor nie wytlumaczyles sie tylko kolega/administrator zrobil to za Ciebie. A jak zaczna robic obiektywy z jasnoscia 0,5 to tez bedziecie lapac ostrosc na polowe jednego oka i reszte doostrzac w ps bo bookeh jeszcze ladniejszy wtedy przeciez? Autor pisze "czasem tak jest że ostrośc gdzieś zejdzie", no wlasnie to jest m.in ta fuszerka o ktorej pisal nadtlenek bo jak bys mial warsztat i wiedzial, jak dobrac przyslone to ostrosc by Ci nie schodzila gdzies tylko byla tam, gdzie ma byc, po to sie skreca ta przyslone, zeby tego uniknac.
avatar_180
2018-06-08 15:54:08
adamix
Zgloś do moderacji
nie chce mi się z Tobą dyskutowac naprawdę uważaj jak chcesz ... co by tu nie napisać będziesz i tak w kontrze

pozdrawiam

avatar_21152
2018-06-08 17:18:39
madziarex
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
oceniam
z minusem za pinezki

avatar_18
2018-06-08 17:20:23
acrux aff
Zgloś do moderacji
Każdy niech robi zdjęcia takie jak lubi i tym co ma. W piłkę też można grać boso lub w trampkach, a efekt może być taki sam w postaci gola.

Ja lubię piękny bokeh w plenerze, lubię fotografować ludzi wszędzie tam gdzie ich spotykam i podobają się im moje zdjęcia (w większości). Nawet w studio staram się mieć ładne tło, choć nie zawsze to się udaje. Lubię po prostu staranność w fotografii.

Teraz jest tak, nie wiem co będzie za parę lat. 10 lat temu też myślałem, że coś już wiem, teraz nadal uczę się różnych ciekawych rzeczy i trenuję jak się da. I być może nadal nic nie umiem, a na pewno nie wg tych, którzy mnie nie lubią lub jestem dla nich konkurencją na mieście:)

avatar_29566
2018-06-08 17:28:50
gosiajurasz
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_743
2018-06-08 17:57:32
akci aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_965
2018-06-08 18:12:14
adampa
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10936
2018-06-08 18:14:51
illuusio
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1644
2018-06-08 18:24:55
maniak666
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1644
2018-06-08 18:25:37
maniak666
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Analiza polecona. Ocena za analitykiem:)
Chłopy-przestańcie się wydurniać i demonstracje tu urządzać, bo to mocno niemęskie jest:)
Robert-twierdzisz że od dłuższego czasu isę z tym zamiarem nosiłeś. To po cholerę ostatnia świetna seria z panem Żymełką? Bardziej mi to na impuls-fochem zwany wygląda aniżeli rozsądną decyzję. Autor też już tu za długo jest żeby się przejmować tego typu sytuacjami. Poleci se na Lofoty, pofoci i rozpalony łeb nieco ochłodzi:). No!
avatar_180
2018-06-08 19:29:36
adamix
Zgloś do moderacji
wiesz co, nie o to chodzi chyba ze mam nie odpisywać ? ale mogę spoko ... drażni mnie ze ktos sobie coś napisze i mija sie to z prawdą a do tego pinezkami upiekszy ... ludzie wchodza i myslą ze cos jest nie tak i głosuja na nie ... aby temu zapobiec chciałem sprostować i tyle ... na lofoty tym razem nie lecę ale fakt że 15tego będę siedział na lodowcu to moze ochłonę :) dobrze od teraz nie będę nic prostował ... piszcie co chcecie :)

avatar_20238
2018-06-08 20:01:13
fotorom aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1945
2018-06-08 21:15:32
fosa
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_21644
2018-06-09 07:44:23
panewa78
Zgloś do moderacji
oceniam
Jak można było tak bardzo skrzywdzić prezentację dobrego portretu za pomocą tych tagów. Wyrazy współczucia dla autora...
avatar_180
2018-06-09 09:14:48
adamix
Zgloś do moderacji
wydaje mi się że koncepcja tagów była dobra jednak w praktyce to się nie sprawdza ... można niby przełączyć na duzy i wtedy tagów nie ma ale nie każdy to robi przecież a złe wrażenie pozostaje i często wprowadzające w błąd ... dziękuję :)

avatar_19304
2018-06-09 10:48:20
wildwhisper
Zgloś do moderacji
oceniam
Moim zdaniem tagi są fajnym i bardzo uzytecznym narzędziem... powinny one być jednak widoczne dopiero po kliknięciu na "pokaz tagi" ( np przy komentarzu tagującego). Na ekranie startowym zdjęcia to rzeczywiście krzywdzące. To jak narzucenie reszcie widzom patrzenia przez pryzmat tych tagów. Każdy widz powinien mieć prawo do pierwszego własnego wrażenia. Później dopiero konfrontacja ze spojrzenie pozostałych...

Za zdjęcie srebro z plusem.
Wtrącę jeszcze dlatego 3 grosze do dyskusji o tym co autor zrobił a czego nie zrobił.
Rozchodzi się przede wszystkim o to, że coś na fotografii zaistniało. Mogą to być brzydkie bliki w oczach, przerywające tęczówki, obwódki wynikające z Aberracji Chromatycznych, czy innych wynikających z przejść tonalnych sypiących się podczas wyciągania szczegółów z cieni, bądź wynikających z jakości i źródeł światła. Spróbujcie na chwilę zapomnieć o tym czy To wina autora, sprzętu czy okoliczności losowych. Zastanówcie się czy to wam w obrazie zaprezentowanym przeszkadza, czy też nie i to oceńcie.

Tłumaczeń takich jak na moje komentarze miała pewna użytkowniczka tego portalu... tak coś tam usuwałam ale akurat nie tutaj. Albo innych w kat. krajobraz kreatywny... Tak wklejałem część obrazu ale nie niebo tylko góry...
zlitujcie się proszę w dzieleniu włosa na czworo podczas krytyki, zlitujcie się twórcy w tłumaczeniach typu...tak stemplowałem pryszcze, ale nie we wskazanym miejscu tylko obok :P, albo nie nie nie dodawałem blików do oczu tylko takie brzydkie bliki były wynikiem sesji na śmietniku i walających się białych reklamówek :P

MIłego dzionka :)))
avatar_180
2018-06-09 11:19:02
adamix
Zgloś do moderacji
zgadzam sie w całej rozciągłości jeśli chodzi o tagi ... zgadzam sie tez że ludzie sie róznie tłumaczą ale to nie do mnie tu już chyba przytyk ... może sie podobać lub nie podobać nie będe polemizował ... chodziło mi tylko o to że efekt nie powstał w wyniku mojej nieudolnej ingerencji ... można dumać nad kolejnym zarzutem że błedem jest własnie brak tej ingerencji , każdy zwraca na coś innego uwagę dla każdego coś innego jest ważne ... ja zwracam uwagę na drobiazgi i w moim przekonaniu to co niektórych tu razi dla mnie jest całkowicie ok ... trzeba tez pamiętać że prezentowane tu zdjęcia to nie wydruki metr na metr i trudno myślę odnosić się z przekonaniem do szczegółów tak małych ... można zadać pytanie autorowi i trzeba myśle przyjąć odpowiedź autora jaka by nie była ... a i zawsze można wysłać rawa do potwierdzenia jak co

pozdro Rafał i dużo radości z ojcostwa :)

avatar_9339
2018-06-09 11:33:51
nadtlenek02
Zgloś do moderacji
@nowikowa
długo by opowiadać, ogrom refleksji
co nie zmienia faktu, że nadal Cię obserwuję i nadal kibicuję:)
Jakby co to priv.

@maniak666
Nie żegnam się z fotografią tylko z Wami,
i to nie dlatego, że chcę, lecz dlatego, że krzywdzę pracę innych ludzi.
Nie potrzebnie.
Odnośnie naszych ostatnich "rokowych" rozmów, zobacz co Pan Żymełka tworzy,
myślę, że Ci się spodoba:)
https://www.youtube.com/watch?v=MonPcJ0NXVw

@marekb72
"fotograficzna rodzina" ładnie powiedziane:)
Dziękuję.

@autorze
Emocje opadły.
Podsumowując, po Twoich odpowiedziach wziąłem Cię za aroganta,
tymczasem okazało się, że sam jestem aroganckim ignorantem
i to takim co wie więcej o pracy niż autor. Absurd:)
Dlatego też Ty zasługujesz na szczere przeprosiny
a ja sporo muszę przemyśleć odnośnie wypowiadania się
o pracach innych ludzi.

Pozdrawiam
Robert
avatar_180
2018-06-09 14:07:40
adamix
Zgloś do moderacji
qrcze Robert ! szacun mój ...

dużo jeżdzę tu i tam to może się spotkamy jeszcze gdzieś i sie razem z tego pośmiejemy kiedyś :)

pozdro :)

avatar_19304
2018-06-09 11:37:39
wildwhisper
Zgloś do moderacji
Ja staram się również odpowiadać na pytania i nie chciałbym być z automatu posądzany o tłumaczenie się ;)

Przytyki nie były bezpośrednio kierowane do Ciebie z tym tłumaczeniem się.
One były ogólnie do każących się tłumaczyć i do tłumaczacych się.

Tak jak z tym kadrem panoramicznym i samochodem w tle. Trzeba wiedzieć, który moment jest dobry na koniec dyskusji. Dyskusja fajna rzecz, ale trzeba pilnować by nie wymykała się spod kontroli. Mnie czesto wodze puszczały ;))))
Z tego jednak się wyrasta>

Dziękuję Adaś za pozdrowienia. Również pozdrawiam upalnie :)
avatar_180
2018-06-09 14:02:47
adamix
Zgloś do moderacji
hej :)

avatar_3378
2018-06-09 11:53:31
jalis
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_26918
2018-06-09 15:29:47
mwillman
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_9619
2018-06-09 18:20:11
hubert_m
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_20457
2018-06-10 07:54:47
vonbitto aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10884
2018-06-10 08:32:16
akrims
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_15903
2018-06-10 12:13:27
kuroineko
Zgloś do moderacji
oceniam
Autora stać na więcej więc sreberko ;)

avatar_2094
2018-06-10 18:11:48
fotobajki
Zgloś do moderacji
Są na świecie fotografie, którym staranna i rzetelna obróbka szkodzi... :)

avatar_342
2018-06-11 11:43:36
michal_w aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_24527
2018-06-11 15:26:29
ewa462
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_7616
2018-06-12 16:37:20
bakulok
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_28626
2018-06-13 19:09:29
ewa1313
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1355
2018-06-15 16:03:23
iceflower
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_28875
2018-06-16 06:12:51
raskolnikow
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_4341
2018-10-27 18:35:15
andrzej08 aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_3410
2019-02-01 11:12:52
canonfan
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_56127
2020-04-05 08:28:26
krzych1002
Zgloś do moderacji
oceniam


This page was created in 0.37302279472351 seconds