avatar_19304 wildwhisper


2016-02-24 22:09:11
Szczęście akurat w tym wypadku nie ma nic do gadania ;-). Albo ma się to coś albo się kokietuje i nadrabia tym czego nauczyło się od innych. To w sumie też spoko


2016-02-24 22:04:04
Oczywiście Ojciec, może myśleć o schematach inaczej niż ja ;-)


2016-02-24 22:00:35
Ok


2016-02-24 21:56:33
Git


2016-02-24 21:55:07
Zgon ma ten co jedzie na schematach, nawet na tych z pozoru najbardziej przyjemnych dla oka ;-)


2016-02-24 21:25:24
Akci...


2016-02-24 19:57:18
Kobiety zawsze mają sporo do obwieszczenia ;)


2016-02-24 19:48:05
ponad 2 i pół roku na pewno... Potraktuj to jako moją pierwszą ocenę dla Ciebie, a komentarz ten jako pierwszą nasza wymianę zdań na tym portalu... Co prawda jestem tylko adeptem fotografii, ale wiedz, że praca ta mi się podoba. Pozdro Andrzej


2016-02-24 19:43:39
Jeden z moich ulubionych Twoich autoportretów. Podoba mi się w tej pracy najbardziej to, że autor/model jest świadomy i nie kokietuje w kwestii tego co ma w głowie oraz tego do czego jest zdolny twórczo- piękna projekcja mechanizmów twórczych jakimi posługuje się ten oto artysta, któremu wielu nigdy nie dorośnie do pięt... pomimo wszelakich dyplomów, medali i całej góry tekturowych złotych gwiazdek... Oczywiście se opublikuj se ;)


2016-02-24 19:35:07
Zacne :)


2016-02-24 19:33:16
Brawo... potęga tkwi w seriach


2016-02-24 19:27:55
oczywiście publikuj- kolor i światło wyborne, modelina ach...ale Szkoda tej degradacji szczegółu na twarzy, tj na tym oku po prawej, mocno forsowane czy materiał o wysokiej czułości>? Na minus również te jasności wystające zza dłoni... psują nieco odbiór. Publikuj


2016-02-24 19:23:27
Pięknota... tak modelina jak i praca zresztą też ;)


2016-02-23 20:38:48
To fajnie ;-)


2016-02-23 18:14:44
Złotą na dwóch w sumie mogę dać ;-)


2016-02-23 17:04:19
Kompo liche... Ale fotka przyjemna nawet.


2016-02-23 16:57:35
Git je ;-)


2016-02-22 23:23:47
udawać kogoś innego, kim nie jesteś... luuuuz, aktorstwo fajna sprawa " to twoje 5 minut ..." publikuj ;) na co dzień takiej nuty nie słucham...ale ten spawacz mi się skojarzył... joł, hehe https://www.youtube.com/watch?v=t-qx7a8lyik&index=18&list=RDqpWIR7Jr0wY


2016-02-22 22:53:13
to w pełni autoportret


2016-02-22 22:52:04
Cieszę się, że działa..., a że akurat na Cię działa to cieszy mnie podwójnie :)

|<  <<  <  270  271  272  273  274  275  276  277  278  279  280    >