buber - *. fritz sdunek - trening klitschki. Zdjęcie 53056


Bezprawne wykorzystanie Fotografii jest naruszeniem praw autorskich do niej przysługujących egzekwowanym na drodze sądowej.
buber - *. fritz sdunek - trening klitschki. Zdjęcie 53056
Statystyki zdjęcia
Data publikacji:2012-02-29
Odsłon: 2829
Komentarzy: 42
Ocena: -
Liczba ferii:0
Analiz: 3
Ulubionych: 0
Kontra: 5
Publikacja w FB: NIE
 
Technika wykonania zdjęcia -
Format zdjęcia -
avatar_4367
buber

*


Kategoria zdjęcia: DOC:Człowiek



fritz sdunek - trening klitschki


 
avatar_406
2012-03-01 00:41:30
marcinkesek

4 poleceń
1 nie polecam

a ja tam rozumiem całkowicie zamysł autora.. czasem warto zajrzeć w biografie osoby,która jest głównym elementem zdjęcia i spróbować dzięki biografii spróbować zrozumieć sens samej pracy.. dla mnie w tym ujęcie najważniejsza jest nie jego jakość,a raczej przekaż tej fotografi.. poza tym kadr i perspektywa nie jest zła,poza tym jakościowo też nie jest źle.. PUBLIKUJ

avatar_423
2012-03-01 11:53:40
dzikie_wino aff
Komentarz edytowany przez użytkownika

7 poleceń

A ja jestem na TAK. Choć sugerowałbym zmianę formatu na 6X7

http://avatars.zapodaj.net/images/5fd7e8d78641.jpg

Kompozycja tego kadru jest dynamiczna. Wynika to z linii, które sobie można wyprowadzić. Nie dość tego, owe linie [zaznaczone na przykładzie na czerwono] plus linie podziału kompozycyjnego [na niebiesko] wyraźnie wskazują, kto jest tematem zdjęcia. Kamienna twarz trenera nie jest niczym nienormalnym i tak samo wiele mówi o nim, co grymas na rozwrzeszczanej twarzy niemowlaka.

Natomiast miałem nieprzyjemność czytać to, co tu było pisane. Źle to świadczy o Autorze, że [nomen omen] nie umie zachować właściwego dystansu. Dlatego długo się zastanawiałem czy warto cokolwiek pisać.

Fota się broni jak dla mnie dobrze.

Autor zaś - niekoniecznie.

avatar_406
2012-04-20 15:38:52
marcinkesek

0 poleceń

Przeczytałem wszystko co było poniżej prócz niektórych komentarzy,które zostały usunięte.. Wg. mnie fotografia ta ma bardzo mocny przekaz patrząc chociażby na ilośc komentarzy i ostrą na jej temat dyskusje i już to prowadzi do tego,że fotografia staje się ciekawa.. Myślę,że autor dokładnie wiedział co chciał pokazać na zdjęciu i mz udało mu się to bardzo dobrze.. Zgodzę się też z dzikie wino odnośnie opisu.. Gdyby go nie było to większość z nas pewnie nie zrozumiałaby dokłądnego sensu tej pracy i tu opis wiele mówi.. Gdyby autor pokazał Kliczko to mielibyśmy milionowe zdjęcie Kliczki nie wyróżniające się niczym specjalnym..autor jednak pokazał nam to czego na codzien zobaczyć nie możemy jeśli chodzi o fotografię bokserską i pokazał nam pracę pełną(moim zdaniem) emocji, a przy okazji kawał historii tego sportu..













avatar_2723
2012-02-29 22:47:27
bystrzak
Zgloś do moderacji
Niestety nie jest to jakieś wybitne zdjęcie. Kliczko w kadrze jednak to za mało. Wg mnie trzeba było wyczekać ciut ciekawszy moment treningu.

avatar_4367
2012-02-29 22:56:21
buber
Zgloś do moderacji
bystrzak vel wielokontowiec - nie masz racji, bo to nie o klitschke chodzi, tylko o sdunka !

pozwole sobie zacytować analizę człowieka, którego wiedzę bardzo sobie cenię i nie dlatego, że dobrze napisał o zdjęciu ( choć napisał ), tylko dlatego, że się zna:
"Zgrabne operowanie GO , dobry moment wyzwolenia migawki - rece/rekawice lekko komponuja sie w kadrze. Te dwie skladowe (GO+kompozycja) prowadza czysto wzrok na skupiona twarz Fritza"

avatar_2723
2012-02-29 23:08:43
bystrzak
Zgloś do moderacji
Ciesz się zatem tą wyłuskaną pozytywną opinią jeśli zależy ci jedynie na pozytywach. Mnie nie przekonuj, bo i po co. Wg mnie zdjęcie przeciętne i tyle. Może ktoś zaraz napisze ci super komentarz i będziesz bardziej zadowolony. Przykro mi jeśli jakoś cię uraziłem, napisałem jedynie swoją opinię. Pozdrawiam.
avatar_4367
2012-02-29 23:17:24
buber
Zgloś do moderacji
- Komentarz usunięty przez moderatora dnia: 2012-03-01 11:02:17 -

avatar_2768
2012-02-29 23:14:31
tratatata
Zgloś do moderacji
portret mistrza i jego spojrzenie to bylaby fota. tego tez nie kupuje moze nastepne beda lepsze.
avatar_4367
2012-02-29 23:19:42
buber
Zgloś do moderacji
przecież Fritz jest Mistrzem Mistrza ! przecież to nie jest portret Klitschki - nie wierzę w to co czytam.

avatar_2723
2012-02-29 23:22:58
bystrzak
Komentarz edytowany przez moderatora 2012-03-01 11:02:49
Zgloś do moderacji
- Komentarz usunięty przez moderatora dnia: 2012-03-01 11:02:49 -
avatar_4367
2012-02-29 23:28:32
buber
Zgloś do moderacji
- Komentarz usunięty przez moderatora dnia: 2012-03-01 11:02:57 -

avatar_2768
2012-02-29 23:29:07
tratatata
Komentarz edytowany przez moderatora 2012-03-01 11:03:58
Zgloś do moderacji
autorze miałeś okazje podglądać ciekawe wydarzenie miałeś aparat zrobiłeś pewnie mnóstwo zdjęć z tego treningu w serii tu nawet udało się fajnie af trafić przy malej głębi ale nie czyni to dobrej foty nic ciekawego tu nie ma Fritz ze skupiona twarzą? dla mnie to mało.
avatar_4367
2012-02-29 23:36:14
buber
Zgloś do moderacji
- Komentarz usunięty przez moderatora dnia: 2012-03-01 11:04:07 -

avatar_2768
2012-02-29 23:38:52
tratatata
Komentarz edytowany przez moderatora 2012-03-01 11:04:34
Zgloś do moderacji
to w takim razie czekam na zdjęcia
avatar_4367
2012-02-29 23:44:25
buber
Zgloś do moderacji
- Komentarz usunięty przez moderatora dnia: 2012-03-01 11:05:26 -

avatar_379
2012-02-29 23:51:37
s4int
Komentarz edytowany przez moderatora 2012-03-01 11:05:47
Zgloś do moderacji
- Komentarz usunięty przez moderatora dnia: 2012-03-01 11:05:47 -
avatar_4367
2012-02-29 23:55:27
buber
Zgloś do moderacji
- Komentarz usunięty przez moderatora dnia: 2012-03-01 11:05:55 -

avatar_2768
2012-02-29 23:57:07
tratatata
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
nawet nie chcialo Ci sie glebiej u mnie pogrzebac nie tylko ptaszki pare sportowych mam ale po co mam je publikowac skoro sam wiem ze slabe sa.nie ma co sie unosic dzisiaj ogladalem nasz piekny narodowy na tvphd a ci goscie co tam biegali wcale a wcale mi w tym nie przeszkadzali, fotka zwiazana z Twoim zawodem ze tak powiem pewnie dla tego ja tak mocno bronisz i mocno emocjonalnie ja odbierasz.
avatar_4367
2012-03-01 00:07:17
buber
Zgloś do moderacji
masz dwie strony zdjęć i jest tam kila ludzkich - przejrzałem. za długo jestem w internetowych galeriach, żeby przy ocenie zdjęć emocjami się kierować. ja zwyczajnie widzę w tych oczach to co on czuje: obserwuje, analizuje, koryguję, a cały czas ma w głowie sposób walki rywala, ustawia kolejną akcję i od początku...ps trenerka to nie jest mój zawód.

avatar_379
2012-03-01 00:11:17
s4int
Komentarz edytowany przez moderatora 2012-03-01 11:06:47
Zgloś do moderacji
- Komentarz usunięty przez moderatora dnia: 2012-03-01 11:06:47 -
avatar_4367
2012-03-01 01:11:45
buber
Zgloś do moderacji
- Komentarz usunięty przez moderatora dnia: 2012-03-01 11:07:02 -

avatar_576
2012-03-01 00:25:26
skogurmadur
Zgloś do moderacji
Ja mam slabosc do boksu,uwielbiam a Fritz Sdunek to min ten trener ktory zauwazyl wielki talent u Dariusza Michalczewskiego.To ze jest jednym z najwybitniejszych trenerow w historii boksu swiadczy ilosc mistrzow swiata ktorzy zdobywali tytuly w Jego narozniku.Publikuj.

avatar_379
2012-03-01 01:14:53
s4int
Komentarz edytowany przez moderatora 2012-03-01 11:07:30
Zgloś do moderacji
- Komentarz usunięty przez moderatora dnia: 2012-03-01 11:07:30 -
avatar_4367
2012-03-01 01:27:00
buber
Zgloś do moderacji
- Komentarz usunięty przez moderatora dnia: 2012-03-01 11:07:57 -

avatar_4367
2012-03-01 01:18:58
buber
Zgloś do moderacji
A tak w ogóle, żeby była jasność, na otwartym treningu fotografujacy maja dwie rundy = 6min ii większość fotografujacych skupia sie na głównej postaci... Dodam tylko, ze lubię to zdjęcie, a na "odbitce" mam autograf Fritza

avatar_770
2012-03-01 09:31:00
pwodnicki
Zgloś do moderacji
Zaczne od tego że fotka mi się podoba i kliknąłem publikuj. Natomiast co co dzieje się poniżej zdjęcia to już klasyka polskich portali fotograficznych. Przychodząc tutaj liczyłem że będzie inaczej. Niestety to typowy polski portal - pseudoerystyczne wywody, wycieczki osobiste itp. To mnie coraz bardziej zniechęca do pokazywania czegokolwiek na polskich portalach. To jakas nasza narodowa cecha - a nawet sport narodowy: dowlaic komus, zjechac i w druga strone - nie przyjac jakiejkolwiek krytyki. Zauwazylem ze jesli wrzuce cos na miedzynarodowy portal i pojawi sie jakis zlosliwy komentarz (zlosliwy - nie krytyczny) to z reguly... od Polaka ;-)

avatar_2810
2012-03-01 10:46:48
mubus
Zgloś do moderacji
mnie sie widzi ,jestem na tak

avatar_157
2012-03-01 11:14:30
moderator
Zgloś do moderacji
Fotoferia to wbrew temu, co napisał @pwodnicki nie jest miejsce gdzie można do woli uprawiać wojenki portalowe.

Autora ostrzegamy, że jeśli nie skoncentruje się na rzeczowych komentarzach i miast tego będzie się wdawał w prywatne "wymiany ciosów" to zgodnie z regulaminem portalu zostanie ukarany, z banem włącznie.

Zachęcamy do dalszej dyskusji - na temat.

avatar_2295
2012-03-01 11:29:07
pouln
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Nie znam Pana,... i nie musze.
Oceniam foto, o ile kadr jest dobry to nie widze tu żadnych emocji, absolutnie żadnych, trener ma kamienną twarz niczym marmurowy posąg.
Nie jest to reportaż, nie jest też sport lecz kategoria "Człowiek" więc dialog z widzem jest wskazany, niestety tu go brakuje.
Foto dla wtajemniczonych ma zapewne wartość dokumentacyjną i być może nie tylko ale dla postronnego oglądającego jest pasywne.
avatar_4367
2012-03-01 11:48:56
buber
Zgloś do moderacji
zarówno kategoria jak i tytuł to czynniki sugerujące i wspomagające ( choćby wyszukaniu rodzaju fotografii spośród setek innych ) - uważam, że zdjęcie bez nich jest się w stanie samo obronić. Oczywiście, że nie musisz znać Pana, tyle tylko, że nieznajomość dyscypliny / charakteru pracy nie pozwala na wydawanie o nim opinii.
ps. moja 5 letnia córka mówi "tatusiu nie lubie" pytam " a skąd wiesz skoro nie próbowałaś ?"

avatar_2295
2012-03-01 11:59:13
pouln
Zgloś do moderacji
Tak jak pisałem nie oceniam osób lecz zdjęcie, a do tego nie musze wiedzieć kto na nim widnieje.

avatar_423
2012-03-01 12:11:20
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
Pouln - to nie do końca jest tak jak piszesz. Wiele prac bez tytułu i podpisu byłoby niezrozumiałych. To najzupełniej prawidłowy sposób w fotografii. Choćby tu:

http://www.worldpressphoto.org/photo/2012tomaszlazarpn-2?gallery=2634&category=55

http://www.worldpressphoto.org/photo/world-press-photo-year-2011-0

Można się zastanawiać czy kategoria jest właściwa ale to akurat jest mniej ważne. Ja nie znam z wyglądu trenerów boksu i ta informacja dopełnia obraz przedstawiony przez Autora. Tak samo jak fotografie, które wygrały World Press Photo byłby znacznie okrojone, wręcz niezrozumiałe bez opisu.
avatar_4367
2012-03-02 07:31:52
buber
Zgloś do moderacji
masz raję, pisałem niezbyt ładną polszczyzną, - Przepraszam. Słowo wyjaśnienia: ciężko przychodzi mi przyjmowanie komentarzy / argumentów typu "gdyby to był portret mistrza" no przecież gdyby to był portret Mistrza to nie było by na nim Fritza, a to właśnie Sdunek jest bohaterem tego zdjęcia itd...albo atak bo "napisałem, źle o kimś", kto notabene nie zasłużył, żeby mówić o nim dobrze - prawdopodobnie sami się przekonacie... ale wracając do zdjęcia, ładnie przyciąłeś.

avatar_743
2012-03-01 18:25:40
akci aff
Zgloś do moderacji
Polecam analizę Dzikiego,
publikuj... :)

avatar_4848
2012-03-01 18:27:07
greles
Zgloś do moderacji
który to Klitschko?

pytam, bo słyszałem, ze boksera każdy może obrazić, ale nie każdy zdąży przeprosić...

:-)
avatar_4367
2012-03-02 07:32:57
buber
Zgloś do moderacji
starszy Vitek - trening przed pobiciem Tomka Adamka

avatar_2295
2012-03-01 20:59:16
pouln
Zgloś do moderacji
@dzikie_wino - nie pisałem że opis jest zbędny i nic nie wnosi, tylko że zdjęcie dla postonnego oglądającego jest pasywne i nie ukazuje emocji tak widocznych na zalinkowanych przez Ciebie fotografiach, które to są wręcz przeciwieństwem tego powyżej.

avatar_2768
2012-03-01 21:00:15
tratatata
Zgloś do moderacji
dam na kontre bo dyskusja ciekawa


pwodnicki sam uprawiasz te polski "jad"a ktore to zagraniczne portale polecasz facebook:))

avatar_2295
2012-03-01 21:05:42
pouln
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
A i własnie to będzie dobre miejsce dla tej fotografii! też kliknąłem.

avatar_423
2012-03-01 21:07:47
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
KONTRA! Lewy Prosty

avatar_513
2012-03-02 20:38:45
arturs
Zgloś do moderacji
wow ... świetne bokserskie zdjęcie ... ależ klimat, ależ moc ... jest tu wszystko w tym ujęciu ...na marginesie, nieistotne dla mnie czy tutaj akurat jest Kliczko, czy po prostu stary trener i zawodnik dla którego boks to życie ... A więc fajnie, że KONTRA bo to mocna kontra jest :)

avatar_945
2012-03-03 15:53:53
pablo77
Zgloś do moderacji
Oczywiście jestem za analizą dzikie wino.

Sdunek jeden z najlepszych trenerów,ale Kliczko nie jest już tak dobry chociaż jest na szczycie najbardziej prestiżowej federacji od dłuższego czasu.

To waga ciężka przechodzi kryzys w postaci braku bardzo dobrych bokserów pokroju Lewisa czy Tyson'a.
Dereck Chiosora nie odebrał"mistrzowi" pasa,ale odebrał mu coś więcej.Zabrał mu pewność siebie,to było widać bardzo dobrze.
Obstawiam,że Kliczko jeszcze dwóch rund nie wytrzymałby kondycyjnie.Chisora narzucił takie tempo,które on z ledwością wytrzymał.Dodatkowo Del Boy pokazał że " mistrza dystansu" jednak można pokonać :)
Żle że nie będzie rewanżu bo co niektórych jego wynik mógłby zaskoczyć.

avatar_18
2012-03-04 22:50:34
acrux aff
Zgloś do moderacji
Bo to jest walka z wiatrakami. Jak pokazuje doświadczenie, bany dają taki rezultat, że piszą gdzie indziej i ostatecznie tam wszystko zostaje choć tu nie ma syfu. A ludzie zawsze szukają publicznych rewelacji bo przecież fotografia stoi na ostatnim miejscu w tym całym szołbiznesie.


This page was created in 0.061981916427612 seconds