puszek - . . Zdjęcie 214070


Bezprawne wykorzystanie Fotografii jest naruszeniem praw autorskich do niej przysługujących egzekwowanym na drodze sądowej.
puszek - . . Zdjęcie 214070
Statystyki zdjęcia
Data publikacji:2018-02-17
Odsłon: 1210
Komentarzy: 43
Ocena:
Liczba ferii:37
Analiz: 0
Ulubionych: 0
Kontra: 0
Publikacja w FB: TAK
 
Technika wykonania zdjęcia cyfrowe
Format zdjęcia 35 lub mniejszy
avatar_11130
puszek


Kategoria zdjęcia: FAB:Krajobraz






 








avatar_10884
2018-02-18 09:07:53
akrims
Zgloś do moderacji
publikuj

avatar_10978
2018-02-18 13:16:22
jaskjan
Zgloś do moderacji
Publikuj

avatar_19344
2018-02-18 18:52:19
wojtek_b
Zgloś do moderacji
Słaba kompozycja (szczególnie dół), niezdecydowana perspektywa, po prostu nie udało się wykorzystać dobrego potencjału.
Co to foto robi w GN???
avatar_11130
2018-02-18 21:43:58
puszek
Zgloś do moderacji
jestem swiadomy braku kompozycji, i nie ma tłumaczenia że masz kilka minut na focenie bo zaraz słońce będzie paliło matrycę i latasz z jęzorem na brodzie :) i 80-200 w ręku też nie tłumaczy że cięzko wykadrować bo krzali po drodze... ale... wstawiłem ze wględu na klimat :) były tylko 3 głosy na nie... więc się obroniło klimatem ;)

avatar_20238
2018-02-18 19:16:43
fotorom aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10911
2018-02-18 19:55:47
janish
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_6154
2018-02-18 20:00:16
krristoff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_20457
2018-02-18 20:54:01
vonbitto aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10936
2018-02-18 21:07:30
illuusio
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_6282
2018-02-18 21:57:57
brownsville
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_11520
2018-02-18 21:59:15
jagger
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10884
2018-02-18 22:01:34
akrims
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_19344
2018-02-18 23:21:06
wojtek_b
Zgloś do moderacji
Wiem z własnego doświadczenia, jak trudno jest zrobić dobry krajobraz.
Dobrze to ująłeś. Portal niedomaga między innymi w tym, że ludzie często tu głosują nie kierując się kryteriami fotograficznymi, ale lecą na to, co jest w samym temacie (ładna mgiełka, ładne cycuszki gołej dziewczyny), a sam sposób ujęcia tematu zdaje się nie mieć znaczenia.
Dla mnie piękno źle sfotografowane nie ma prawa się obronić, jeśli poruszamy się w środowisku fotografii artystycznej.

avatar_6282
2018-02-19 00:06:09
brownsville
Zgloś do moderacji
W Inferii pozostawilem ta prace bez glosu - uwazalem ja za zbyt slaba na GN, ale czekalem na wynik glosowania uzytkownikow bardziej doswiadczonych w ocenie krajobrazu. Mialem podobne przemyslenia do @wojtka_b.
Prace w GN ocenilem na braz (wedlug kryteriow FF) ale jestem lekko zaskoczony reakcja Autora na jeden z komentarzy - "wstawiłem ze wględu na klimat :) były tylko 3 głosy na nie... więc się obroniło klimatem ;) ". Uwazam ze to nie zdjecie sie obronilo klimatem tylko statystyka dala o sobie znac (chyba krajobraz na FF jest procentowo dosc mocny ). Prosze mnie zle nie zrozumiec, oceniam zdjecie na mocny braz, ale dorabianie do niego magicznego klimatu jest przesadzone.
avatar_11130
2018-02-19 00:32:16
puszek
Zgloś do moderacji
ja nie bronię tej pracy bo jest moja, nawet nie użyłem słowa magiczny... statystyka jakosci głosowania sprawia ze z góry zakładamy jak zagłosują ludki i sami wciskamy to co inni tylko żeby nam nie zleciały %... :) ja głosuję tak jak mi się dany fot się podoba i dlatego mam 75%.

avatar_6282
2018-02-19 00:44:18
brownsville
Zgloś do moderacji
Ja przy glosowaniu nie zakladam jak glosuja inni i jak mam watpliwosci to po prostu nie glosuje. I nawet jesli mi spadaja (lub rosna) % to co to niby zmienia?
Ale nie ma co brnac w takie rozwazania...
Udanych kadrow :) Pozdrawiam
avatar_11130
2018-02-19 08:16:13
puszek
Zgloś do moderacji
nie piszę że akurat Ty robisz sonbie %, nie chodzi o Ciebie, statystyki jakosci głosowania pewnie mają jakiś wpływ na cały obraz fotografa, ale właśnie co to zmmienia ? :) pozdro ;)

avatar_1071
2018-02-19 06:56:26
marhaba aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10085
2018-02-19 07:15:41
meczata
Zgloś do moderacji
Nie wiedziałam ,że ktoś głosuje żeby się wpasować w statystykę głosowania, to chyba jakieś chore- jak ta cała statystyka:)
Co do zdjęcia to byłam z tych trzech złych na nie, z powodów które opisał Wojtek. Mimo,że kocham takie klimaty.
Wiem jak na takim terenie ciężko się robi fotografię krajobrazową. Zazdroszczę tym z gór i tym co podróżują. Mają takie widoki,że wystarczą warunki i można wyciąć świetny kadr. My biedaki z terenów płaskich musimy się nieźle napocić. Dlatego czarnej Ci nie dam, wiem że się starałeś:)
avatar_11130
2018-02-19 08:21:37
puszek
Zgloś do moderacji
jak najmniej statystyk :) popieram! :)

no w górach to w zasadzie jak zaświeci słoneczko to foty same wychodzą ;)

wiem że nic na siłę, zawsze to powtarzam początkującym po zakupie lustra :) ale czasami sam pomimo świadomości błędu lubię kontrowersję :)

avatar_10884
2018-02-19 07:48:52
akrims
Zgloś do moderacji
Zdjęcia odbieram sercem, tu klimat, kolor, naturalność rekompensuje niedostatki kadrowe - i dla mnie na GN wystarczy. Patrząc na to zdjęcie mi w duszy gra.
avatar_11130
2018-02-19 08:24:22
puszek
Zgloś do moderacji
dziękuję :)

avatar_10085
2018-02-19 08:05:14
meczata
Zgloś do moderacji
Akrims - ja też odbieram sercem. Tu mnie serce boli,że autor nie wykorzystał lepiej warunków jakie były:)
Myślę, że czasami trzeba po prostu odpuścić.Takie warunki nie należą do rzadkości, co nie znaczy że za każdym razem da się zrobić dobre zdjęcie. Trzeba mieć jeszcze pomysł na kadr i trochę szczęścia.

avatar_10075
2018-02-19 08:23:12
toksuh
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10085
2018-02-19 08:33:23
meczata
Zgloś do moderacji
Cieszę się autorze, że ze spokojem przyjąłeś moje marudzenie. Wiem, że zrobisz lepsze i na nie czekam ze złotkiem:)
Pozdrawiam ciepło:)
avatar_11130
2018-02-19 10:47:20
puszek
Zgloś do moderacji
Nikt nie jest doskonały a konstruktywna opinia czy nawet krytyka zawsze jest lepsza niż napisanie zajebista fota lub gniot :) pozdrawiam ;)

avatar_19344
2018-02-19 09:31:46
wojtek_b
Zgloś do moderacji
Ja najmocniej odbieram sercem kompozycję, równowagę, harmonię obrazu itp. To są kategorie estetyczne, ściśle powiązane ze sprawami serca i ducha.
avatar_11130
2018-02-19 10:57:31
puszek
Zgloś do moderacji
trzymając się zasad nie odkryjemy nic nowego i wejdziemy w powtarzalnosc...
ja niestety lubię czasami odejść od reguł... i doskonale zdaję sobie sprawe że to jest blad ale robię to świadomie, taki wariat jestem :D pozdrawiam :)

avatar_10884
2018-02-19 09:57:29
akrims
Zgloś do moderacji
Wojtek, tak masz rację. Już dawno do tego doszłam, ze kompozycja jest podstawą ale... no właśnie czasem można się ugiąć o czym pisałam wcześniej. Na co dzień w pracy jestem dokładna, czysto matematyczna (dosłownie), liczę , sprawdzam, analizuję, kontroluję, robie wykresy a tu nie musze tu mogę odpuścić .. może mnie zrozumiesz? pozdrawiam i Wszystkim miłego dnia życzę :)

avatar_19344
2018-02-19 11:35:23
wojtek_b
Zgloś do moderacji
Tu nie chodzi o jakieś wielkie "zasady". To foto jest po prostu byle jak skadrowane, jakby migawka wypaliła przypadkowo. A przekłada się to na taki efekt, że obraz źle leży w oku, co męczy.
Ja trochę muzykuję, bo natura obdarzyła mnie słuchem, więc słyszę fałsze. Na rozstrojonym instrumencie nie zagram bez bólu zębów.
To taka najprostsza analogia.
Źle skomponowany obraz jest jak rozstrojony fortepian.
Ktoś zaraz powie, że rozstrojony instrument to taka sztuka, uwolnienie się od reguł i temu podobne bajki. Oczywiście, dorabiać teorie i naciągać można w każdej dziedzinie, tylko czemu ma to służyć. Lepiej poświęcić ten czas na ćwiczenie oka, ucha itd.
avatar_11130
2018-02-19 13:10:09
puszek
Zgloś do moderacji
Poniekąd masz rację:)

Pamietam jako maly chlopiec pana pod wplywem alkoholu ktury malował ikony w cerkwi... Nowosielski pisał ikony bez twarzy, jakby niedokończone, ikonostas w Górowie Iławeckim chciano po skończeniu malować od nowa... nawet Proboszcz miał negatywne odczucia co do efektu końcowego, wiekszosc parafian do dzisiaj nie akceptuje tych prac...
Dzisiaj prace Nowosielskiego są już w zasadzie bezcenne.

Proszę nie powiazywac tego tekstu absolutnie z moim m zdjęciem bo zdjęcie jest złe i nie ma nic wspólnego ze sztuką.


avatar_19141
2018-02-19 13:10:18
konczako
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_19344
2018-02-19 13:12:57
wojtek_b
Zgloś do moderacji
Dobrze, że napisałeś to ostatnie zdanie;-)

Ikony Nowosiela są piękne. W Cisnej jest pracownia ikon, w której można zamówić kopię. Malują różnie, w zależności od nastroju i presji czasu; raz im wyjdzie znakomicie, raz poprawnie. Kiedyś zamówiłem tam nie Nowosiela, ale kopię pięknej greckiej Matki Boskiej, bo zachwycił mnie egzemplarz wiszący w sklepowej galerii. Po dwóch miesiącach przysłali ikonę, ale nie była już tak ładna jak tamta z wystawki - brakowało jej końcowego sznytu. Malarka tłumaczyła się pośpiechem.

avatar_4943
2018-02-19 14:47:51
robin74r
Zgloś do moderacji
wojtek_b napisal wszystko w komentarzu w ktorym porownal muzyke i obraz... BRAWO !!!

Od siebie dodam ,ze kadr/kompozycja kompletnie jest nieprzemyslana a i oceny chyba rowniez :-))) bez zlosliwosci autorze ale czarna ( wirtualana ) mogles chociaz plotek przeskoczyc i w prawo sie przesunac ....swiatlo jak i kolor jednak to nie wszystko ;-)))))))

pozdrawiam

avatar_10042
2018-02-20 08:24:03
kikul1974
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_9402
2018-02-20 19:03:12
pellegrino
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_4341
2018-03-01 14:17:35
andrzej08 aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10424
2018-03-01 19:25:54
piotrekcoleman
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_342
2018-03-04 06:53:43
michal_w aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_7400
2019-01-16 22:54:30
mariok
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_55616
2019-09-02 21:20:15
nowikowa
Zgloś do moderacji
oceniam


This page was created in 0.4253568649292 seconds