brownsville - . . Zdjęcie 202410


Bezprawne wykorzystanie Fotografii jest naruszeniem praw autorskich do niej przysługujących egzekwowanym na drodze sądowej.
brownsville - . . Zdjęcie 202410
Statystyki zdjęcia
Data publikacji:2017-11-07
Odsłon: 3139
Komentarzy: 42
Ocena:
Liczba ferii:74
Analiz: 0
Ulubionych: 0
Kontra: 1
Publikacja w FB: TAK
 
Technika wykonania zdjęcia cyfrowe
Format zdjęcia 35 lub mniejszy
avatar_6282
brownsville


Kategoria zdjęcia: FAB:Street






 



avatar_494
2017-11-07 13:15:29
evene aff
Zgloś do moderacji
Potencjał i możliwości wykorzystania plakatu ogromne.
Szkoda, że górą krzywo, a model w nieciekawej pozie.

Niedosyt mam, stąd te zażalenia ;)

avatar_916
2017-11-07 19:57:47
wibednar
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Nie rozumiem uwag Evene. Ten pistolet strzela i to odrzut przekrzywił kadr. ;) Model w pozie właściwej, nie wie, że za chwilę będzie "trafiony".
Rozumiem młoda dziewczyna, nigdy nie strzelała z pistoletu, nie wie jak pistolet "kopie"
ZA!
Kontruje już na wszelki wypadek!

avatar_17873
2017-11-07 20:09:58
lipella
Zgloś do moderacji
Publikuj, dobrze wypatrzone.

avatar_14693
2017-11-07 20:57:09
anamika
Zgloś do moderacji
wzór na ścianie nie wskazuje na to, żeby reszta wymagała prostowania na siłę...

avatar_17873
2017-11-07 21:00:32
lipella
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Moim zdaniem nie o staranność w fotografii ulicznej chodzi.

Inna sprawa, że ja tutaj nie widzę żadnej niestaranności. Nie wszystko na ulicy jest od linijki.
Mężczyzna stoi prosto, więc gdyby próbować równać do plakatu, czy tablicy na której plakat wisi - to wtedy dopiero byłoby niestarannie i nienaturalnie.
Dążenie do perfekcji czasami jest zgubne, a w przypadku streetu akurat może się skończyć efektem sztuczności.

Ja w tej fotografii widzę naprawdę mocny przekaz.

avatar_14693
2017-11-07 21:08:36
anamika
Zgloś do moderacji
ściana stoi prawidłowo, więc wszystko gra ;)

avatar_6282
2017-11-07 21:42:09
brownsville
Zgloś do moderacji
Dziekuje za komentarze i uwagi. Mialem pewne obawy przed publikacja, bo jakis niedosyt mam jesli chodzi o to zdjecie...Ale jak mozna sie domyslic "strzal" byl szybki wiec na starannosc nie bylo czasu. Zaryzykowalem, zeby uslyszec zdanie bardziej doswiadczonych :)
Pozdrawiam

avatar_494
2017-11-08 11:07:15
evene aff
Zgloś do moderacji
@lipella "Moim zdaniem nie o staranność w fotografii ulicznej chodzi." - W przyzwoitej fotografii ulicznej istotny element musi być starannym strzałem w dziesiątkę. Inaczej nie ma fotografii, a jedynie pstryk.
Tu widać, ze Autor miał pomysł, ale zrealizował go "na szybko".

Ludzi przewijających się i stających w tym miejscu każdego dnia, nie brakuje, a plakat i ściana cierpliwie czekają.
avatar_6282
2017-11-08 11:43:13
brownsville
Zgloś do moderacji
Starannosc powinna byc we wszystkim co sie robi ;)
Oczywiscie zgadzam sie, ze mozna bylo poczekac, lepiej sie ustawic i starranie to zaplanowac (czesto tak wlasnie robie). Ale osobiscie uwazam, ze "szybkie" strzaly, moze mniej technicznie dopracowane tez moga byc dobre i przyciagac uwage. Publikujac zdjecie zdawalem sobie sprawe, ze moze trafic do ciemnicy szybko, ale liczylem na uwagi i oceny...i udalo sie :)

Pozdrawiam

avatar_494
2017-11-08 11:35:04
evene aff
Zgloś do moderacji
@wibednar - "Nie rozumiem uwag Evene. Ten pistolet strzela i to odrzut przekrzywił kadr. ;) Model w pozie właściwej, nie wie, że za chwilę będzie "trafiony".
Rozumiem młoda dziewczyna, nigdy nie strzelała z pistoletu, nie wie jak pistolet "kopie"" - hahahahahaha

@Azet - celnie całość ujął. :)

Dodam jeszcze, ze, dla mnie, krzywość jako taka, nie jest, zła, pod warunkiem, ze ja, jako widz, odbieram ja, jako element kompozycji, a nie niedopatrzenie.

avatar_494
2017-11-08 12:01:07
evene aff
Zgloś do moderacji
Autor- "Ale osobiscie uwazam, ze "szybkie" strzaly, moze mniej technicznie dopracowane tez moga byc dobre i przyciagac uwage. " - No pewnie, ze tak! Tylko trzeba mieć naprawdę mocny atut w kadrze. :)

W każdym razie dobrze, ze wystawiłeś. :) Jak masz możliwość, to warto wrócić w to miejsce i spróbować jeszcze raz. :)

avatar_19304
2017-11-08 12:35:34
wildwhisper
Zgloś do moderacji
kadr jest kopnięty, ale trzeba by teraz kombinować z korekcją perspektywy...
Nie ma sensu w tym temacie.

Ja jestem za

Pif Paf :))))

avatar_17873
2017-11-08 13:51:24
lipella
Zgloś do moderacji
@evene - to w takim razie inaczej rozumiemy starannosc.
To co Ty okreslasz starannoscia "W przyzwoitej fotografii ulicznej istotny element musi być starannym strzałem w dziesiątkę. Inaczej nie ma fotografii, a jedynie pstryk.
Tu widać, ze Autor miał pomysł, ale zrealizował go "na szybko". " to jest dla mnie nie kwestia starannosci, ale wyczekania kluczowego momentu (kiedy przyjdzie wlasciwa osoba, odpowiednio ubrana, zrobi cos ciekawego itd.) . - i to akurat uwazam za kluczowe w fotografii ulicznej.

Ja sie odnioslam do starannosci postrzeganej jako idealne ulozenie w kadrze , wszystko wyprostowane, ulizane itd. Cos co jest kluczowe np. w forografii krajobrazu i kiedy masz czas na te starannosc. Twoj pierwszy komentarz rowniez to sugerowal.
Komentarz @Azeta, ze zdjecie jest niestaranne mowi niewiele w tym przypadku, bo jak widzimy starannosc mozna interpretowac na rozne sposoby.


W przypadku tej konkretnej fotografii - dla mnie jako odbiorcy, ktory nie wie czy autor stal tam 2h czy 5 min istotne jest czy foto do mnie mowi. A to konkretne mowi. To, ze facet jest odpowiedniego wzrostu, zeby "kulka" przechodzila mu dokladnie na wysokosci skroni, to , ze stoi na ciemnym tle - gdzie mamy prawie idealne "figure to the ground", a on idealnie sie odcina, to, ze ma wystawiony lokiec, zamiast rak wzdluz ciala - to wszystko sprawia, ze wg mnie jest to mocna fotka. Moze nie na zloto ale na pewno na srebro +.
A to, ze gora nie ma idealnie rowno nie ma dla mnie w przypadku tej pracy zadnego znaczenia.

avatar_494
2017-11-08 15:04:52
evene aff
Zgloś do moderacji
@lipella :)
Zgadzam się z Tobą.
Wyczekanie kluczowego momentu - to dla mnie staranność. To jest trud dodany od Autora. I to oceniamy.

Mnie tam interesuje, ile czasu Autor spędził na wyczekaniu momentu.
Najczęściej nie pytam, ale próbuję oszacować. :)
Czas faktyczny nie ma jednak wpływu na moja ocenę. Oceniam efekt końcowy.

Sytuacja kiedy ktos stanie tak jak model, nie jest dla mnie specjalnie wyjątkowa, bo może ich być tysiące dziennie, stad moje gderanie, ze niestarannie.

Jeśli widzę, ze coś jest krzywo, to ma być krzywo zamierzenie.
Musze widzieć, ze Autor tak chciał. Wtedy jest starannie w moim odczuciu. :)
W przypadku tej konkretnej pracy, krzywiznę odbieram jako niedopatrzenie/niestaranność.
No nic nie poradzę, tak mam.
avatar_6282
2017-11-08 15:13:12
brownsville
Zgloś do moderacji
To zdjecie nie wymagalo az tak szybkiego pstrykniecia, mozna bylo sie troszke ustawic i poczekac na interesujacy strzal - tutaj zgodze sie, ze starranosc mogla byc wieksza.
Ale staram sie nie popadac w skrajnosc ze starannym przygotowaniem do "strzalu" bo to zabija radosc z szukania tych ciekawych momentow w fotografi ulicznej.
Dodatkowo sa systuacje gdzie krzywizny i geometria miejsc (sciany, plakaty, krawedzie) nie jest az tak oczywista i tracenie czasu na szukanie katow prostych mija sie z celem :)
Pozdrawiam

avatar_12084
2017-11-08 19:47:50
chaber
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_916
2017-11-08 19:49:08
wibednar
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_20238
2017-11-08 19:57:12
fotorom aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_17873
2017-11-08 20:24:12
lipella
Zgloś do moderacji
oceniam
Cieszę się, że foto wybroniło się z ciemni :)
Szkoda by było, bo strzał :D ciekawy :)

Tak jak pisałam w którymś z komentarzy wyżej - dla mnie fota na srebro z plusikiem.
avatar_6282
2017-11-08 20:31:50
brownsville
Zgloś do moderacji
Ciesze sie rowniez :)
Dziekuje, ze komentarze i uwagi...cenne wnioski wyciagniete :)
Pozdrawiam

avatar_2023
2017-11-08 20:28:38
mum
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_24527
2017-11-08 20:39:43
ewa462
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_26918
2017-11-08 21:31:13
mwillman
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_27686
2017-11-08 21:37:49
light35
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1703
2017-11-09 00:03:24
mikeszt28
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_3374
2017-11-09 06:32:21
marian aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_2513
2017-11-09 11:09:32
margherita aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_9855
2017-11-09 12:40:37
pstryk
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_342
2017-11-09 16:19:13
michal_w aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_4341
2017-11-09 16:24:36
andrzej08 aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_25120
2017-11-09 17:09:53
zbychu
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_14693
2017-11-09 17:48:12
anamika
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_21536
2017-11-09 19:23:20
skalar
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_266
2017-11-09 20:22:34
padre77
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_2509
2017-11-09 22:58:00
lolka
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_7500
2017-11-10 00:37:18
elwisek88
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1355
2017-11-10 07:12:04
iceflower
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_7616
2017-11-10 08:38:19
bakulok
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1071
2017-11-11 13:07:23
marhaba aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10042
2017-11-11 19:01:22
kikul1974
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10746
2017-11-15 21:01:10
jerzyk
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_3410
2019-02-02 12:29:42
canonfan
Zgloś do moderacji
oceniam


This page was created in 0.084299087524414 seconds