przyb - Starcie tytanów. . Zdjęcie 190663


Bezprawne wykorzystanie Fotografii jest naruszeniem praw autorskich do niej przysługujących egzekwowanym na drodze sądowej.
przyb - Starcie tytanów. . Zdjęcie 190663
Statystyki zdjęcia
Data publikacji:2017-03-10
Odsłon: 6487
Komentarzy: 42
Ocena:
Liczba ferii:38
Analiz: 2
Ulubionych: 0
Kontra: 0
Publikacja w FB: TAK
 
Technika wykonania zdjęcia cyfrowe
Format zdjęcia 35 lub mniejszy
avatar_1412
przyb

Starcie tytanów


Kategoria zdjęcia: FAB:Przyroda






 
avatar_18
2017-03-10 18:26:42
acrux aff
oceniam

9 poleceń
13 nie polecam

Zdjęcie niestety nie zasługuje na GN. Szybko przeszło do tej galerii więc nie miałem szansy zareagować.

Scenka jest super, ale:
- widziałem tutaj ostatnio wiele podobnych
- brakuje ciekawego światła
- brakuje ciekawej edycji lekko "rasującej" zdjęcie
- nie ma ciekawego koloru

19 osób było na TAK. Jeżeli się mylę klikajcie "nie polecam". Jeżeli jednak mam rację klikajcie odwrotnie:)

Los tego zdjęcia zależy od was. Pozdrawiam.

avatar_1412
2017-03-19 22:59:13
przyb

6 poleceń
3 nie polecam

Zastanawialem sie czy warto ale czemu nie sprubuje przeanalizować analize.
"Widziałem tutaj wiele podobnych" - ciężko się odnieść do takiego zastrzeżenia bo w każdej kategorii jest wiele podobnych scenek i są one tu pokazywane. Nie jest to ani wada ani zaleta może co najwyżej nudzić. Nie ma nic wspólnego z jakoscia zdjecia.
"Brakuje ciekawego światła " - jak w kazdym zdjęciu przyrodniczym światło jest zastane i jedyne co może autor to je opanować tzn nie dopuścić do przepalen lub niedoswietlen. W tym przypadku chyba swiatlo jest opanowane tak mi się wydaje. Swoją drogą osoby które pod zdjeciami jako negat piszą złe światło mogłyby się pokusić o rzeczową informacje co należy zrobić żeby to światło było lepsze. W zdjeciach przrodniczych autor ma niewieli (w sumie żaden) wpływ na porę dnia w ktorej się główni aktorzy pojawią.
"Brakuje ciekawej edycji lekko rasujacej zdjecie" - zdjecia przyrodnicze moim zdaniem najlepsze są naturalne a nie pofrasowane. Ale rozumiem i zgadzam sie ze zdjecie mozna bylo troche podciagnac w PS i wyloby wrazistrze i ładniejsze
"Nie ma ciekawego koloru" - przepraszam ale jaki ma byc myszolow fioletowy? Kolorystyka tego zdjecia oddaje kolorystyke konca zimy gdzie nie ma jeszcze trawy taka jest natura.
Reasumujac duzo ostatnio mówi sie jak porawic ta galerie. Moze jedna z dróg byloby pisanie rzetelnych opinii a szczególnie analiz które tlumaczylyby jak uniknąć zrobinych błędów bo analizy nierzeczowe nic nie wnosza a powinny uczyc.
Serdecznie pozdrawiam.













avatar_10917
2017-03-10 16:21:04
rybo_lub
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_15272
2017-03-10 18:35:37
slaw300
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_150
2017-03-10 19:04:32
fotosc
Zgloś do moderacji
oceniam
zgodze sie z analiza i dodam jeszcze od siebie ze ostrosc bardziej by mogla byc widoczniejsza na glowach
zle obrobka , zbyt mocno ze tak powiem ruszana np tu i tu

kolejna rzecz do ktorej mam zastrzezenia to jest rozklad GO , czy tak rozklada sie GO ?
avatar_1412
2017-03-11 00:19:25
przyb
Zgloś do moderacji
Przywykłem już do tego że ciągle ci coś nie odpowiada a to korzeń za duży (nie wiem masz jakiś kompleks zwiazany z wielością korzeni) a to powstawiane z kapelusza "tagi" kiedyś mnie to wkurzalo teraz tylko śmieszy. Pozdrawiam i dobrych fotek wszystkim życzę

avatar_20238
2017-03-10 19:08:46
fotorom aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10042
2017-03-10 19:28:54
kikul1974
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1241
2017-03-10 19:31:30
leszeksa
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_11197
2017-03-10 21:41:01
js5542
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_150
2017-03-11 02:04:05
fotosc
Zgloś do moderacji
no coz ... ja juz nic nie poradze na to ze autorzy niedbale obrabiaja zdjecia :)

pozdr.

ps jeszcze dopatrzylem sie

powieksz i sprawdz jak to obrobiles :)

avatar_1071
2017-03-11 08:33:29
marhaba aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_18
2017-03-11 10:04:38
acrux aff
Zgloś do moderacji
Jeśli chodzi o podobne zdjęcia to porównuje je do tych

http://www.fotoferia.pl/portfolio/anathema/images/?status=gw

To ani na krok nie zbliżyło się do powyższych jeśli chodzi o jakość i światło.
avatar_1412
2017-03-11 15:34:42
przyb
Zgloś do moderacji
Cześć z tych zdjęć z pod linka o ile nie większość sa z GW a wiec o stopień wyżej czyli mocno przesadziles z pirownaniem. Jakie zdjecia są na GN wystarczy obejrzeć kilka stron i ma sie pirownanie. Wyciaganie zdjec z GW i na sile pirownywanie ze zdjeciem w GN jest delikatnie mowiac bardzo nie namiejscu. Wiec zadam pytanie wprost o co tak naprawde ci chodzi że odstawiasz taka szopke z tym linkiem?

avatar_21644
2017-03-11 12:46:45
panewa78
Zgloś do moderacji
oceniam
Faktycznie foty z pod linka niesamowite . . . jeżeli postawić je jako pułap GN to daję czarną
avatar_1412
2017-03-11 15:36:13
przyb
Zgloś do moderacji
Spojrzyj z jakiego polapu sa te zdjecia i czy rzeczywiście jest to GN

avatar_18
2017-03-11 16:24:25
acrux aff
Zgloś do moderacji
Czytałeś ode mnie wiadomość "eksperyment"?
avatar_1412
2017-03-11 17:09:38
przyb
Zgloś do moderacji
Czytałem i co w zwiazku z tym pomijajac fakt ze to zdjecie chyba wystawione bylo wczesniej to wprowadzanie w blad innych pokazujac zdjecia z GW i sugerujac że jest to minimalny poziom. GN jest porostu swinstwem. A w zwiazku z twoja wiadomoscia to sam sobie ja przeczytaj to moze zauważysz że piszesz o zdjeciach z poziomu inferii. Ponawiam wiec pytanie o co ci chodzi i czemu wprowadzasz w błąd innych

avatar_21644
2017-03-11 16:28:27
panewa78
Zgloś do moderacji
no fakt większość wysoka hmmm ....
avatar_1412
2017-03-11 17:23:16
przyb
Zgloś do moderacji
I co po obejrzeniu fot z prawdziwej GN dalej dalbys czarną? Żeby nie bylo nie zywie urazy kazdy ma prawo do wlasnej oceny i ja to szanuje ale skoro porownuje sie GW do GN to po co jest GN trzeba ja zlikwidować

avatar_18
2017-03-11 17:42:02
acrux aff
Zgloś do moderacji
Co z tego czy GN czy GW. W GN też ma lepsze od Ciebie.

W tym tygodniu zawyżam poziom zgodnie z tym co napisałem i tego zdjęcia na tę chwilę tutaj nie widzę. Do tego, które to już podobne? Kilkanaście już masz w swoim portfolio w tym samym stylu, w tej samej tonacji, bez ciekawego koloru. Ile razy można to oglądać?

Używasz mocnych słów, a prosiłem, żeby nie robić afer.
avatar_1412
2017-03-11 20:40:46
przyb
Zgloś do moderacji
Proponuje tez zebys zawyzył sobie poziom kultury wypowiedzi do innych osób bo by ci sie przydało. Twoja wiadomość zostala wyslana po wystawieniu zdjecia (prawo nie dziala wstecz) ciezko jest nie wystawic wystawionego zdjecia. Dodatkowo twoja wiadomość powtarzam dotyczy zdjec z inferii a nie zGN wiec brak tu jakiejkolwiek konsekwencji. Co do zdjęć wybranego przez ciebie autora sa świetne ale jak chcesz mieć tylko takie to ruch na galerii bedzie znikomy albo prawie zaden. Domyslam sie ze czesc z tych zdjec jest z profesjonalnych czatowni a nie kazdy z takowych z roznych względów może skorzystać.

avatar_10085
2017-03-11 17:42:06
meczata
Zgloś do moderacji
oceniam
Osobiście przejadły mi się czatowniane scenki. Nie zmienia to jednak faktu, że mz zdjęcie zasługuje na GN. Mi brakuje tutaj ładnego światła, może też ciekawszego tła. Sama scenka ładnie uchwycona. Co do niedoróbek w postprodukcji wypowiadać się nie będę, żeby nie było że komentuję komentarze:)
Jeżeli w GN mamy mieć poziom z GW to zostawmy tylko GW i ciemnię. Będzie poziom jak na 1x :)

avatar_18
2017-03-11 17:48:04
acrux aff
Zgloś do moderacji
Na 1x o losie zdjęcia może decydować jedna osoba i jeśli zobaczy kolejne "podobne" to zostanie ono odrzucone. TO zupełnie inny system i my mamy teraz podobnie, o czym pisałem wcześniej i to tylko przez ten tydzień.

Nie trzeba się zgadzać z tym co piszę, to tylko moje subiektywne odczucie.

Kolega wstawi 100 podobnych do GN z tej samej sesji? Bez przesady.

avatar_10085
2017-03-11 17:53:17
meczata
Zgloś do moderacji
Mam nadzieję,że nie trzeba się zgadzać bo to byłaby już tragedia:)

Powtarzalność zdjęć z tych samych sesji u wielu autorów bywa męcząca. Już kiedyś coś było na ten temat. A mianowicie,że autor ma prawo wystawiać co chce najwyżej widownia tego nie zniesie:)
Jeżeli mam do wyboru myszaka co siedzi i patrzy ( są takie w GN) to już wolę te z akcją. To oczywiście moje skromne zdanie:)
avatar_1412
2017-03-11 20:48:18
przyb
Zgloś do moderacji
Różnej jakosci zdjecia są w GN i to dobrze bo różnorodność daje możliwość wyboru. Co do ptakow siedzacych sa rownie ladne co w ruchu latwiej tylko je fotografować. Co do swiatla przyroda to nie studio jest taka jaka jest i dla tego jest piekna. Nie ma ciagle slonecznych dni zreszta gdyby byly zatesknilibysmy za pochmunymi. Dzieki za głos pozdrawiam

avatar_18
2017-03-11 20:53:56
acrux aff
Zgloś do moderacji
Mój poziom wypowiedzi jest odpowiedni, a teraz mam wrażenie, że to ja mam Ciebie przepraszać za to, że wstawiasz złe zdjęcie na portal:)

Wyraziłem swoje zdanie tak jak umiem najlepiej i po polsku. To, że mam kiepską opinie o tym zdjęciu nie świadczy, że moja wypowiedź jest niekulturalna.
avatar_1412
2017-03-11 21:04:34
przyb
Zgloś do moderacji
Nikt nie mówi o przepraszaniu tylko braku jakichkolwiek zasad z twojej strony. Ustalasz zasady zeby po chwili je łamać. Zachowujesz sie jak rozkapryszony bachor w puaskownicy. Nie podoba ci sie twoje prawo tak jak i kazdego innego czlowieka. Chcesz pokazac jaki jestes wazny to usun je z GN podpompuj swoje ego i zamknijmy temat.

avatar_18
2017-03-11 21:13:43
acrux aff
Zgloś do moderacji
"Każda osoba ma prawo do innego odbioru zdjęcia i do wyrażenia swojej opinii (oczywiście nie obraźliwej i dobrze byłoby żeby była ona nie złośliwa i wynikająca z czystej zawiści) dlatego często nie rozumiem zachowań niektórych tu wystawiających zdjęcia osób. "

Brawo:)
avatar_1412
2017-03-11 21:54:05
przyb
Zgloś do moderacji
Jak cytujesz to rób to do konca bo tego wymaga zetelnosć i prawdziwość przekazania treści a nie manipulowanie i kolejny raz przeklamywanie informacji w dalszej czesci jest mowa o tym ze czy zdjęcie dostanie sie do GN decyduje matematyka (suma głosów) a matematyka jest bezstronna i ty wlasnie to negujesz uwazajac jedynie swoj glos za sluszny.
Brawo:)

avatar_7400
2017-03-12 15:39:54
mariok
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_15617
2017-03-13 14:58:12
hubros
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_15903
2017-03-14 09:23:16
kuroineko
Zgloś do moderacji
Jest akcja i to się głównie liczy, nie wszystko musi być na złoto, po to jest skala ocen, jak by nie mialo wskazanych brakow by było lepiej ocenione. To nie jest modelka w studio czy slimak wypolerowany i posadzony w nienaturalnym środowisku czy też krajobraz który zawsze można powtórzyć w innych warunkach.
avatar_1412
2017-03-17 10:21:40
przyb
Zgloś do moderacji
dzięki za wypowiedź

avatar_15903
2017-03-14 09:23:16
kuroineko
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
dubel

avatar_15903
2017-03-14 09:24:25
kuroineko
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_20457
2017-03-14 20:14:04
vonbitto aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_19304
2017-03-15 22:26:18
wildwhisper
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_150
2017-03-22 01:43:02
fotosc
Zgloś do moderacji
swiatlo zapewne chodzi o wschod lub zachod slonca , wiadomo ze w naturze lampy sa nie potrzebne

Napisalem to w razie jakby ktos nie wiedzial o co chodzi w slowie swiatlo :)
avatar_1412
2017-03-22 10:20:44
przyb
Zgloś do moderacji
myślę że wszyscy wiedzieli o co chodziło tylko zdradź mi proszę jak namówić ptaki żeby przylatywały i biły się o wschodzie lub zachodzie słońca :) To nie jest zdjęcie krajobrazu że możesz poczekać i dziwi mnie to że to ty piszesz bo przecież doskonale to wiesz

avatar_18
2017-03-22 08:31:36
acrux aff
Zgloś do moderacji
Przede wszystkim masz problem z przyjęciem krytyki. Nie mam zamiaru Cię uczyć co to jest "kolor" i co to jest "światło", sam wiesz lepiej.

W takim tonie nie mam ochoty na dalsze dyskusje, dlatego już się tu nie odzywam.

Zapewniam CIę jednak, że pod każdym kolejnym "podobnym" zdjęciem będę głosować na "nie" i będę namawiać wszystkich dookoła, szczególnie Administrację tego portalu, żeby takich "podobnych" zdjęć do GN nie przyjmować.
avatar_1412
2017-03-23 10:28:48
przyb
Zgloś do moderacji
Potrafię przyjąć konstruktywną krytykę ale nie znoszę braku konsekwencji i nierównego traktowania i nie chodzi mi o siebie tylko ogólnie. Co do przyjmowania krytyki u ciebie też nie jest najlepiej. Zwróciłem ci tylko uwagę na brak konsekwencji w twoich poczynaniach. Co do twoich zapewnień to nie będę zapewniał ale postaram się wytknąć ci (o ile będzie mi się chciało bo zaczynam nie widzieć w tym sensu) braki konsekwencji w twoich poczynaniach (chodzi mi np. o powtórzone, złą jakość itd kadry u jednych krytykujesz u innych srebrna gwiazdka). Ale nie o to chodzi i masz rację dalsze spieranie się i wytykanie błędów i udowadnianie kto ma racje nie ma żadnego sensu i nie prowadzi do niczego więc zakończmy tą jałową dyskusję.
Wracając do mojej pseudo analizy trochę opacznie ją zrozumiałeś. Ostatnio dużo mówiłeś o próbie poprawienia jakości galerii i zatrzymaniu nowych osób. Chodzi mi mianowicie o to że może dobrym pomysłem byłoby rzeczowe pisanie analiz z wyjaśnieniem jak zaradzić w przypadku popełnionego błędu np. samo napisanie światło nie mówi nic ale już napisanie zbyt ostre nieopanowane światło mogłeś np. korygować ekspozycją czy też inne rady byłyby moim zdaniem bardzo pomocne dla tych z mniejszym doświadczeniem i może zachęciły by do wystawiania następnych prac. Osobiście z wielką chęcią przyjąłbym kilka konstruktywnych porad od autora zdjęć z pod twojego linku bo mógłbym się z nich czegoś nauczyć.
pozdrawiam i życzę samych udanych zdjęć i rozwiązań systemowych co do galeri

avatar_342
2018-11-12 09:13:39
michal_w aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_55616
2019-09-05 23:15:24
nowikowa
Zgloś do moderacji
oceniam


This page was created in 0.060233116149902 seconds