dudley - Thunderbird. Polecam  PE. Zdjęcie 176691


Bezprawne wykorzystanie Fotografii jest naruszeniem praw autorskich do niej przysługujących egzekwowanym na drodze sądowej.
dudley - Thunderbird. Polecam  PE. Zdjęcie 176691
Statystyki zdjęcia
Data publikacji:2016-09-08
Odsłon: 5699
Komentarzy: 94
Ocena:
Liczba ferii:45
Analiz: 0
Ulubionych: 1
Kontra: 0
Publikacja w FB: TAK
 
Technika wykonania zdjęcia cyfrowe
Format zdjęcia 35 lub mniejszy
avatar_7189
dudley

Thunderbird


Kategoria zdjęcia: FAB:Inne/Otwarta



Polecam PE


 






















avatar_4868
2016-09-08 18:19:48
indywidualista aff
Zgloś do moderacji
nie wiem co oceniać, bo jeżeli długość obiektywu i matrycę aparatu, to dostajesz złotą gwiazdkę, ale tym samym podkreśliłbym, że fotografujący nie ma znaczenia, a przecież ma kolosalne, bo zdjęcie tworzy autor a nie sprzęt. W obszarze koncepcji to ujęcie, moim zdaniem leży...
avatar_7189
2016-09-09 01:01:42
dudley
Zgloś do moderacji
Bardzo pogmatwany ten kometarz, i o co tu chodz molo rozumie.Ale i za ten bardzo dziekuje

avatar_19344
2016-09-08 18:26:20
wojtek_b
Zgloś do moderacji
Dlatego ja, od zawsze miłośnik lotnictwa (bez kitu), od lat jeżdżę na pokazy bez aparatu. Pomijając rozważania o możliwych czy nie ciekawych ujęciach, ludzie focący samoloty na pokazach, pomyślcie, ile tracicie z widowiska przez zajmowanie się aparatem!
avatar_7189
2016-09-09 01:04:27
dudley
Zgloś do moderacji
Nic nie tracimy, wrecz przeciwnie bardzo skupiamy sie na programie . pozdrawiam

avatar_4868
2016-09-08 19:10:06
indywidualista aff
Zgloś do moderacji
bo to mnie feapuje: też mam w portfolio dziesiątki ostrych, wyraźnych samolotów, głównie myśliwców, lecących samodzielnie i w grupach, niektóre z bardzo bliskiej odległości, na niebie czystym, z obłokami, w kontekście miasta, na tle obiektów, takie, śmakie, owakie, ale w życiu nie wpadłbym na to, żeby takie ujęcia traktować jako zdjęcia w pełnym tego słowa znaczeniu... to jest owszem dokumentacja fotograficzna, ale nawet nie reportaż. Zwyczajnie dziwię się reakcji większości. Zawsze wydawało mi się, że ten portal dedykowany jest fotografii ambitnej. Wychodzi na to, że zasługą autora jest to, że umie obsługiwać aparat fotograficzny :D (z całym szacunkiem dla autora, który może uważać zupełnie inaczej, i może mieć w portfolio dużo lepsze zdjęcia)
avatar_7189
2016-09-09 01:15:25
dudley
Zgloś do moderacji
Naprawde nie wiem jak odpisac, bo to co piszesz jest takie troche delikatnie mowiac smieszne. Moze to nie jest najlepsze ujecie ale jest zgodne z regulaminem.

avatar_150
2016-09-08 19:13:31
fotosc
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
ooo , popieram przedmowcow :) MZ malo ktore zdjecie w tej kategorii zasluguje na uznanie .Nie sztuka jest sfotografowac samolot na tle nieba.
avatar_7189
2016-09-09 01:30:39
dudley
Zgloś do moderacji
Tak , tak znam Twoje zdanie na temat air show ale jak kto co lubi ,ksiac Kryske a organista kluski. prawda jest ze dopiero raczkuje w tym temacie bylem na kilku air show i trafic na ladne niebo i swiatelko to jedno a zrobic fajna fotke to jeszcze zupelnie co innego. Kiedys pod fotka Mundka napisales ze bys sie wybral pofocic samoloty, fajnie by bylo a ja stawiam piwo. pozdro

avatar_4868
2016-09-08 19:29:23
indywidualista aff
Zgloś do moderacji
żeby nie być gołosłownym, tylko kilka z setek takich zdjęć: jeżeli większość przekona mnie, że jednak nie mam racji, może też zacznę je publikować :P http://www.facebook.com/indywidualistacom/photos/a.482455038522120.1073741830.482443325189958/822583784509242/?type=3&theater
avatar_7189
2016-09-09 01:36:14
dudley
Zgloś do moderacji
Ja raczej bede Ciebie przekonywal zebys tego nie robil, to co zobaczylem to jakis koszmar. zdecydowanie nie

avatar_4868
2016-09-09 01:58:31
indywidualista aff
Zgloś do moderacji
Autor, Ty się nie obrażaj, bo ja do Ciebie nic nie mam :) wiem, że ciężko jest zrealizować dobre ujęcie samolotu w locie. Masz pełne prawo publikować zgodnie z własnym poczuciem wrażliwości. Skoro taką odczuwasz potrzebę. Moimi uszczypliwościami się nie przejmuj, się od lat przekonuję, że są zarówno dużo ode mnie mądrzejsi jak i lepsi w te klocki. Twoje zdjęcie jest zgodne nie tylko z regulaminem ale i przymiotami poprawnej fotografii :)) tak więc luz... masz rację również, że moje ujęcia samolotów do wybitnych nie należą, chociaż ten jakiś koszmar, jak to określiłeś, już kilka razy się sprzedał do prasy, przez agencję prasową, więc chyba nie jest z nimi tak najgorzej... W Twoim ujęciu zwyczajnie brakuje czegoś dzięki czemu ujęcie poprawne stałoby się interesujące. Tylko tyle i aż tyle :) spokojnej nocy
avatar_7189
2016-09-09 03:17:37
dudley
Zgloś do moderacji
Ja nigdy sie nie obrazam, wole zyskac kolege bo na tym portalu sa tylko koledzy. Zobacz prosze jedna fotka a tyle kometarzy. pozdrawiam

avatar_150
2016-09-09 02:00:10
fotosc
Zgloś do moderacji
wpierw to bym musial znalesc odpowiednie miejsce na focenie , o ile to jest mozliwe :) , potem bym wzial aparat , inaczej szkoda czasu :) lepiej popatrzec :)

nie pamietam czy mozna linkowac tu inne galerie , ale jak chcesz to napisz do mnie to wysle ci link

ja juz oddalem swoj glos na nie ... , wiec spoko :)
avatar_7189
2016-09-09 03:32:12
dudley
Zgloś do moderacji
To zaden problem popatrz na MILAVIA Air Show Calendar z pewnoscia cos znajdziesz, koniecznie wes aparat ( z czysta matryca ) i jakis obiektyw, reszte Mundi Tobie podpowie co robic. Co do linkowania, to pewnosci nie mam. Glos na nie to tez glos. Bardzo dzieki

avatar_4868
2016-09-09 02:28:07
indywidualista aff
Zgloś do moderacji
ja miejsce odpowiednie na focenie mam właśnie

avatar_150
2016-09-09 02:31:04
fotosc
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
miejsce odpowiednie to napewno nie takie by tlem bylo niebo :) widzialem Twoj link :) beez komentarza :)

avatar_4868
2016-09-09 02:44:05
indywidualista aff
Zgloś do moderacji
w moim miejscu samoloty zwyczajowo latają przed oknem więc nawet z domu nie muszę wychodzić do zdjęć. Mam ogląd na całe miasto, latają blisko mnie, bo ja mieszkam na bardzo wysokiej kondygnacji na zwyczajowej trasie lecących symboli: Polska Suepermocarstwo :))) ostatnio latały w kontekście narodowego i bardzo ciekawie to wyszło
avatar_7189
2016-09-09 03:38:24
dudley
Zgloś do moderacji
Chyba wkradlo sie male nieporozumienie , mowa jest o Air Show a nie foceniu somolotow z okna

avatar_731
2016-09-09 02:53:11
mundi
Zgloś do moderacji
Sylwek nie obraz sie, ale teoretyzowac jest najlatwiej, daj sie namowic raz na air show, narazie bez znalezionego dobrego miejsca, zrob jedno ujecie samolotu z utrzymaniem nalezytej ostrosci i pogadamy o foceniu samolotow, co do oceniania i komentowania jak najbardziej masz pelne prawo.
Co do zdjecia zgadzam sie ze brakuje tutaj zeby zdjecie dobrze sie sprzedalo.
Serdecznie Pozdrawiam
avatar_7189
2016-09-09 03:12:11
dudley
Zgloś do moderacji
Bardzo dzieki za kometarz, masz racje cos tu brakuje, moze jak by pilot pomachal . Pierwszy raz widzialem Thunderbirds i ten pierwszy zachwyt spowodowal ze wystawilem ta fotke. Bardzo mi sie podoba samolot . Air show tez byl swietny, piekna pogoda i super towarzystwo. pozdrawiam

avatar_4868
2016-09-09 03:07:36
indywidualista aff
Zgloś do moderacji
Sylwek , a Ty do kogo właściwie pisałeś?

avatar_4868
2016-09-09 03:08:39
indywidualista aff
Zgloś do moderacji
znaczy Mundi... sorry, qui pro quo

avatar_731
2016-09-09 03:24:37
mundi
Zgloś do moderacji
Wlasnie, gdyby pomachal, byloby juz cos, co do towarzystwa,z wzajemnoscia :-)

avatar_150
2016-09-09 05:21:41
fotosc
Zgloś do moderacji
mundi a czy krytyk filmowi musi rezyserowac lub nagrywac filmy ?

jak nie znalazlbym miejsca tak by spelnialo moich wymogow to bym nie focil , bo i po co ? nawet nie bylbym zadowolony ze swoich zdjec :(

avatar_731
2016-09-09 05:42:15
mundi
Zgloś do moderacji
Sylwek nie musi, to co napisales to stara spiewka , jeszcze cos tam bylo o kucharzu, ale nie o to chodzi, ludzie nie robiacy zdjec tez moga komentowac i stawiac oceny.
Nie wiem jak Ty, dla mnie licza sie wszystkie komentarze jak i oceny, ale jakos troszeczke wieksza wage maja komentarze i oceny od osob bedacych gleboko w tym temacie, a bajki o Jasiu i Malgosi, rezyserze czy kucharzu znam dobrze, przewaznie ludzie nie majacy nic sesownego do powiedzenia w danej tematyce pisza bzdety o rezyserze czy kucharzu.
Bez urazy
Pozdro

avatar_731
2016-09-09 06:08:03
mundi
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Sylwek jak myslisz, dlaczego Ciebie poproszono o napisanie kilku slow na temat tego zdjecia, a nie kogos od portretow czy krajobrazow ?http://fotoferia.pl/photo/176754/s/najnowsze
Czy myslisz ze tak samo poproszono by Ciebie o skomentowanie zdjecia krajobrazu czy portretu, ( mam tutaj na mysli ze bedziesz je robil tak samo dobrze jak ptaszory ), oczywiscie mogl bys napisac cos od siebie na temat wspomnianych tematyk, ale uwierz mi, dopuki nie bedziesz robil takich zdjec, nikt nie poprosi Ciebie o ich skomentowanie.
Przemysl to i przestan juz z tym rezyserem, bo to bzdura.

Osobiscie jestem w stanie powiedziec czy wino mi smakuje mimo tego ze degustatorem nie jestem, ale zaglebic sie w temacie zabardzo bym nie chcial, zeby nie wyjsc na idiote

avatar_150
2016-09-09 13:19:38
fotosc
Zgloś do moderacji
mundi to co zostalo juz wymyslone to sie caly czas sprawdza i chyba juz nic nowego w przyslowiach sie nie wymysli , a co do zdjecia to jest slabe , nie musze tego tematu focic , wystarczy ze porownam z innymi w tej kategorii :)

a tu masz link

http://danielrychcik.com/2012/index.html

inni tez przy okazji beda miec odwzorowanie :)
avatar_7189
2016-09-10 02:34:12
dudley
Zgloś do moderacji
:)

avatar_19344
2016-09-09 14:12:47
wojtek_b
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Zgadzam się z Kolegami antagonistami.

Zdjęcie wykonane poprawnie dobrym aparatem, pokazujące zgrabną sylwetkę F-16 w słynnym malowaniu, niewyróżniające się niczym pośród mnóstwa podobnych kadrów zrobionych na imprezach lotniczych.

Spory o wartość tego zdjęcia można toczyć w nieskończoność, ponieważ trudno mu jakiejkolwiek wartości odmówić, gdyż jakąś ma. Przede wszystkim będzie wartościowe dla miłośników lotnictwa, ale mniej wartościowe dla ludzi wymagających czegoś więcej od fotografii na takim portalu jak FF. Żeby spór miał sens, trzeba więc ustalić kryteria, okoliczności, w jakich patrzymy na to zdjęcie w tej konkretnej galerii.

Wymienię kilka ogólnych kryteriów, jakimi kierujemy się w głosowaniu na portalu, a które są na tyle oczywiste, że nie powinny być zaliczone do herezji przez tych, którzy dobrze rozumieją profil galerii o ambicjach artystycznych.
Szukamy zdjęć, w których widać którąkolwiek z wymienionych rzeczy:
- ciekawe ujęcie czegokolwiek (człowieka, krajobrazu, przestrzeni, przedmiotu, maszyny itd.)
- zaskakująco dobry warsztat fotografa
- dobrze opowiedziana jakaś historia
- zaskakująca sytuacja
- zabawna sytuacja
- urzekająca prostota
- miła dla oka, harmonijna, uspokajająca kompozycja
- ciekawa ekspresja
- dobrze pokazane emocje
- widoczna praca fotografa nad ujęciem

Wymienić mógłbym jeszcze inne proste kryteria. Niezależnie jednak od tego, ile ich do listy dodam, powyższe foto moim zdaniem nie ma żadnej z wymienionych cech.
Jeżeli nie będziemy się kierować takimi zdrowymi kryteriami w kontekście Fotoferii i będziemy promować zdjęcia przeciętne, to pozwolimy na degradację artystycznej jakości portalu. Trudno mi sobie wyobrazić bardziej oczywisty wniosek.

Autorze, foto jak najbardziej dobre do galerii o tematyce lotniczej / spotterskiej.
Jeśli przeczytasz świadomie, co napisałem, to zrozumiesz.
Jeżeli nie weźmiesz pod uwagę argumentów, to pozostaniesz w nurcie jałowej dyskusji.

Podsumowując, zadajmy sobie pytanie, czy chcemy w galerii mieć zdjęcia ciekawe, czy wystarczy nam, że będą tu wszelkiego rodzaju fotki będące tylko zwyczajnymi rejestracjami obrazu?
avatar_7189
2016-09-10 02:40:32
dudley
Zgloś do moderacji
Bardzo dziekuje za kometarz,

avatar_2513
2016-09-09 14:18:30
margherita aff
Zgloś do moderacji
Podpisuję się pod tym co napisał Wojtek...

avatar_731
2016-09-09 14:28:54
mundi
Zgloś do moderacji
Moi drodzy Koledzy, nigdzie nie napisalem ze zdjecie jest dobre, w tym przypadku jeszcze nie glosowalem, po ostatnim wpisie Wojtka rozumiem ze na portal FF mozna przyjsc dopiero kiedy bedzie sie spelnialo kryteria ktore zostaly wyszczegolnione w powyzszych punktach lub bedzie sie robilo zdjecia takie jekie zostaly pokazane w linku przez Sylwka, do momentu kiedy nie bedzie robilo sie takich zdjec, mozna tutaj przychodzic, ale publikowac zdjecia na innych portalach.
FF wedlog powyzszego komentarza jest tylko dla artystow spelniajacych kryteria wyzej wymienione .

No to ja odpuszczam i ide ogladac zdjecia artystow zeby przy nastepnej publikacji nie szczelic jakiejs gafy.
Pozdrawiam

Ps. Zdjecia nie bronilem i nie bronie, rowniez uwazam ze jest tutaj za malo na GN co napisalem juz wczesniej.

avatar_19344
2016-09-09 14:39:20
wojtek_b
Zgloś do moderacji
Mundi, jeśli również uważasz, że jest tu za mało na GN, to o co się spierasz? Masz w galerii dużo pięknych fot ptaków, których zrobienie wymagało zachodu i umiejętności. Masz też kilka fot samolotów, które są ciekawsze od tego słabego zdjęcia. O co Ci więc chodzi? Niech się Autor postara i zrobi coś w tematyce lotniczej, co będzie ciekawe, a na pewno zagłosuję TAK.
Dyskutujesz w stylu zgadzam się, ale jednocześnie się nie zgadzam, bo mam już taka naturę, że jeśli ktoś nawet napisze coś oczywistego, to też muszę się nie zgodzić.

avatar_12015
2016-09-09 14:39:30
kumite
Zgloś do moderacji
FF winna szczycić się GW i tego pilnować jak oczka w głowie. Trudno, użytkownicy się zmieniają. Artyści odchodzą, co zrozumiałe mają inne zajęcia i dość "plebsu" stąd takie głosowania. Wsytarczy 10 "ptaszników", czy 10 "uliczników" i żądzą resztą, portal nie co zgasł emocjonalnie. Pozdro

avatar_19344
2016-09-09 14:47:02
wojtek_b
Zgloś do moderacji
Mundi, poza tym mój wpis nie mówi, co komu wolno publikować, a co nie, bo jest wolność. Przesłanie było takie, żeby ludzie na słabe foty nie głosowali TAK.

avatar_19263
2016-09-09 15:47:50
iso2000
Zgloś do moderacji
OMG lece po popcorn i biore sie za czytanie bo widze ze cos spektakularnego mnie prawie ominelo :D tylko nie piszcie za szybko zebym z czytaniem nadazyla :))))
avatar_7189
2016-09-10 04:43:55
dudley
Zgloś do moderacji
Troche sie tu dzieje, fajnie ze dolaczylas. pozdrawiam

avatar_19263
2016-09-09 16:11:38
iso2000
Zgloś do moderacji
@indywidualista nie dawaj juz linkow do przykladow zdjec( a juz napewno ich tu nie publikuj ;) ), bo na fotografii lotnictwa sie nie znam, ale widze,ze nie jest dobrze ;)

ktory z Was tu jest Sylwek bo 2 rozne osoby urzywaja tego imienia i sie odnalesc w komentach nie moge ;)

Zdjecie wedlog mnie poprawne ale brakuje mu czegos co by zaslugiwalo na GN, na FF jest paru "lotnikow" co swietne foty maja (nie wiem tylko jak sie tu nikuja)

Text Wojtka kazdy FFnin powinien przeczytac i wziasc go sobie do serca.

Pozdrawiam serdecznie :D
avatar_7189
2016-09-10 04:52:50
dudley
Zgloś do moderacji
Bardzo dzieki za kometarz, zdjecie jest w INFERII i to Wasze glosy zadecyduja gdzie trafi. @wojtek_b naprawde ladnie to napisal i szaco mu za to. pozdrawiam

avatar_4868
2016-09-10 03:18:57
indywidualista aff
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
@iso2000, żeś mi teraz weszłaś na ambicje zła kobieto :) zerknij tutaj, może będziesz bardziej łaskawa w osądach :P http://www.facebook.com/indywidualistacom/photos/a.482455038522120.1073741830.482443325189958/843649659069321/?type=3&theater. A nawet jeżeli dobrze nie jest to nawet mnie ucieszy, znaczy, że muszę zajmować się dalej tym co podobnie wychodzi mi nieźle: http://www.facebook.com/indywidualistacom/photos/a.482455038522120.1073741830.482443325189958/859779410789679/?type=3&pnref=story
avatar_7189
2016-09-10 04:42:03
dudley
Zgloś do moderacji
Przypomne tylko o zachowaniu kultury wypowiedz, ktorej bardzo zabraklo . Powinienes ladnie przeprosic @iso2000 . A te linki to chyba jakies zarty.

avatar_150
2016-09-10 03:22:33
fotosc
Zgloś do moderacji
indywidualista a zes mnie rozbawil tym pierwszym linkiem :)))))))))))))))))

avatar_731
2016-09-10 04:47:01
mundi
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
@indywidualista patrzac na podane linki az nie moge uwierzyc ze jestes Autorem pierwszego komentarza, bez urazy oczywiscie, ale nie zniechecaj sie, tym bardziej ze pisales o dobrej miejscowie, ja zeby pofocic musze grzac setki mil, fotografia lotnicza nie jest taka latwa jakby moglo sie niektorym wydawac, czasami z paru tysiecy ujec nie ma co wybrac,
Serdecznie Pozdrawiam

avatar_731
2016-09-10 07:21:59
mundi
Zgloś do moderacji
"mundi a czy krytyk filmowi musi rezyserowac lub nagrywac filmy ? "


Sylwek przyznam ze szukalem po necie i nie znalazlem w/w przyslowia ;-), wiesz moze kto je wymyslil ?

A moze masz kogos konkretnego na mysli jesli chodzi o dobrego krytyka filmowego nie bedacego rezyserem ?

Wojtku chyba dobrze mnie nie zrozumiales, lub niezrozumiale napisalem.

"Dyskutujesz w stylu zgadzam się, ale jednocześnie się nie zgadzam, bo mam już taka naturę, że jeśli ktoś nawet napisze coś oczywistego, to też muszę się nie zgodzić. "

Nie mam takiej natury, ale nie chce zeby dawal mi rady ktos, kto w danej tematyce nie ma zadnej wiedzy.
To tak jakby osoba lubiaca zegarki chciala mnie nauczyc je naprawiac nie majaca o tym zielonego pojecia.

Czy nauczyciel wychowania fizycznego dobrze nauczy mnie fizyki , tak, ale tylko wtedy kiedy bedzie mial do tego przygotowanie, jeden i drugi to nauczyciel.

Widze ze co bym nie pisal, to i tak zostane odebrany na opak.
Pozdrawiam

avatar_19263
2016-09-10 08:06:23
iso2000
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
@ indysidualosta... juz taka ze mnie qr... o sorry zołza jest ;))):DDDD daj se spokuj z samolotami :P pieruny zajeb.... Ci wychodza i az sie dziwie ze obydwie foty Ty zrobiles :DDDDD (taki zarcik ;) ) ale szacun ze cos tam nowego/innego probujesz :)

Autorze nie glosowalam i ciekawa jestem jak sie losy zdjecia potocza :)

Pieknego swiatla i nisko latajacych samolotow z machajacymi pilotami zycze :)))) pozdrawiam serdecznie :D

A tak btw: CO WY SPAC NIE MOZECIE?!?! :O :))
avatar_7189
2016-09-10 12:52:35
dudley
Zgloś do moderacji
Bardzo dzieki, mozemy i spimy tylko 6 godzin pozniej

avatar_12015
2016-09-10 08:08:25
kumite
Zgloś do moderacji
Na NIE , uzasadnienie jak poprzednio. Pozdrawiam
avatar_7189
2016-09-10 12:54:23
dudley
Zgloś do moderacji
Bards dzieki , ale uzasadnienia nie bylo a jestem bardzo ciekawy Twojego zdania

avatar_731
2016-09-10 08:20:14
mundi
Zgloś do moderacji
@kumite poprzednio tzn. gdzie ?, bo to dwoje roznych autorow ;)

avatar_12015
2016-09-10 08:44:22
kumite
Zgloś do moderacji
:) Właśnie samolot lekko w lewo, lekko w prawo, wszystkie lecą z prawa na lewo i się pogubiłem,ale wnioski te same , co pod Hornetem F16 bodajże.

avatar_731
2016-09-10 08:52:54
mundi
Zgloś do moderacji
@kumite Ty nawet modelu nie potrafisz zapamietac, to co mowic o tym co na zdjeciu ;-), pstrykales, pstrykales i doszedles do wniosku ze zadnej trudnosci w foceniu samolotow nie ma, mysle ze w niedlugim czasie zobacze co napstrykales z tej Grojeckiej, mam nadzieje ze to nie bedzie tylko smrod z opon, choc dobrze wykonany moze byc ciekawy.
Bez obrazy, ale autorytetem to Ty narazie nie bedziesz ;)

avatar_4959
2016-09-10 09:21:16
spd
Zgloś do moderacji
oj wesoło tu, wesoło . Na samolotach się nie znam zupełnie tym bardziej na zdjęciach . Ale latac uwielbiam . nie publikuj
avatar_7189
2016-09-10 12:56:22
dudley
Zgloś do moderacji
Dzieki za glos.

avatar_19263
2016-09-10 13:14:33
iso2000
Zgloś do moderacji
Ah ci Amerykanie ;))))
avatar_7189
2016-09-10 13:23:07
dudley
Zgloś do moderacji
Ja jestem 100% polak.

avatar_19263
2016-09-10 13:34:06
iso2000
Zgloś do moderacji
dlatego dodalam " ; )))) " :* :)))

avatar_19344
2016-09-10 13:36:05
wojtek_b
Zgloś do moderacji
Mundi, rzecz w tym, że nie powinieneś zakładać o braku czyjejś wiedzy w jakimś temacie na podstawie tego, czego nie widać. Lotnictwo, to jedna z moich namiętności i dużo fotografowałem w tym temacie jeszcze w czasach kliszy. Wiele pokazów i wizyt dla dziennikarzy na poligonach i w bazach lotniczych, w tym z moim kumplem Mariuszem, który teraz w Ameryce.
http://www.air2air.net/
Zapytaj go, czy nie mam pojęcia o tych sprawach. Nie lubię wyciągać takich argumentów, ale skoro lubisz się przekomarzać, to proszę.

avatar_731
2016-09-10 18:20:16
mundi
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Wojtku a juz myslalem ze w zalaczonym linku poogladam Twoje zdjecia, ja tez uwielbiam zdjecia krajobrazu, portretu i streetu ;-), akcji z udzialem Strazy Pozarnych tez, ale raczej o mozliwosciach wykonania takiego zdjecia bym mocno nie polemizowal. Co nie znaczy ze tym sposobem chce komus odebrac mozliwosc wypowiadania sie pod fotkami.
Komentarze wlasnie osob nie zwiazanych zabardzo z tematyka prezentowana nie sa dla mnie az tak bardzo znaczace co np. Marisza ktorego zdjecia zaprezentowales w linku, ( nawiasem mowiac super foty no i mozliwosci ich wykonania )

@kumite pojechal na Grojecka i stwierdzil ze fotografia samolotowa nie jest trudna, ktos inny bedzie bardzo interesowal sie ta tematyka ogladajac filmy na youtube i tez napisze ze to nic trudnego.
Co do przekamarzania, masz racje, lubie :-)
Serdeczne Pozdrowy :-)
avatar_7189
2016-09-11 01:23:27
dudley
Zgloś do moderacji
Co do przekomarzania:) robisz to doskonale , tak trzymaj przynajmniej jest co pocztyac ciekawego. pozdro

avatar_4943
2016-09-12 19:24:56
robin74r
Zgloś do moderacji
ZAAAAAAAA
avatar_7189
2016-09-12 19:49:43
dudley
Zgloś do moderacji
Dzieeekkkkkiiiiiiiii

avatar_10746
2016-09-12 20:45:12
jerzyk
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_515
2016-09-12 21:05:23
keni
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_4959
2016-09-12 21:13:51
spd
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1233
2016-09-12 21:37:40
mariusz
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_150
2016-09-12 22:34:21
fotosc
Zgloś do moderacji
oceniam
avatar_7189
2016-09-13 03:30:03
dudley
Zgloś do moderacji
Byles na nie, dzieki za braz

avatar_3374
2016-09-13 06:46:30
marian aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_4943
2016-09-13 07:56:58
robin74r
Zgloś do moderacji
oceniam
Czasami dobrze podyskutowac ale czasami czytac sie tego nie chce a tym bardziej jak argumenty bardzo slabe i nie poparte np pracami /zdjeciami poniewaz wiedza/teoria czasami to jednak za malo :DDD ; -)))



Pozdrawiam wszystkich :PPP

avatar_2513
2016-09-13 08:25:15
margherita aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_5377
2016-09-13 09:21:26
hubik
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_6141
2016-09-13 10:05:08
rainer
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_19344
2016-09-13 10:10:39
wojtek_b
Zgloś do moderacji
Robin74r,

Moja krytyka tego (poprawnego skądinąd) zdjęcia miała czemuś służyć, a przede wszystkim dobru Autora, żeby ten nie był krzywdzony przez pochwały w postaci gwiazdek. Autor pokazał, że jest bardzo na poziomie, dlatego mam skrupuły i nie dam czarnej.

Bezkrytyczne głosowanie na FF jest podwójnie złym zjawiskiem, bo portal robi się przez to nijaki i robi się krzywdę autorom utwierdzając ich w przekonaniu, że to jest to, że dalej artystycznie szukać nie trzeba.
Żeby ocenić powyższe zdjęcie nie trzeba zajmować się tą kategorią fotografii, a wystarczy mieć jakiekolwiek przyzwoite pojęcie o obrazie, nie bądźmy dziećmi. Ale ja dodatkowo wcześniej napisałem, że robiłem takie zdjęcia. Mam mnóstwo negatywów z takimi, lepszymi i gorszymi fotkami samolotów zrobionymi na lotniczych imprezach ogniskową 300 i dłuższą. Skoro tak napisałem, to tak jest, bo nigdy nie piszę tu fantazji; nie mam ośmiu lat. Przyszedłem na FF nie po to, żeby pisać bzdury z palca wyssane. Wśród ludzi na poziomie, szczególnie w miejscu, które ma wysokie ambicje, powinien być zwyczaj, że jeśli ktoś o czymś opowiada, to innym powinno to wystarczyć. Tak mnie wychowano.

I jeszcze jedno. Jesteś pierwszą tu osobą, która nie odpisała mi na prywatną wiadomość. To niby drobiazg, ale niezbyt ładny.

avatar_12015
2016-09-13 10:22:55
kumite
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Autorytetem nie jestem , nie byłem i nie mam zamiaru, nie interesują mnie nazwy,a czytać umiem, pisać, patrzeć także i logicznie wnioski wyciągać także. Takie pisanie jak @mundi godności osobie nie przysparza . Można kliknąć w internet i pooglądać, poczytać i takie , czy inne fotki w tym temacie pooglądać. Pozdrawiam z szacunkiem dla wszystkich. Takowoż z szacunkiem do autora nie oceniam. Piotr

avatar_10059
2016-09-13 11:24:42
sebastianplonka
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_19263
2016-09-13 11:48:07
iso2000
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
O !!! przeszlo ;) Gratki :)

A chlopaki dalej sie zdaniami wymieniaja ;))))

Sorry Autor nie ocenie bo wiem ze lepiej potrafisz :D ( tylko jeszcze poczekam zeby zobaczyc czyje to foto :)))) :D )
avatar_7189
2016-09-14 00:25:09
dudley
Zgloś do moderacji
Dzieki,

avatar_11197
2016-09-13 18:51:17
js5542
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_4943
2016-09-13 22:15:20
robin74r
Zgloś do moderacji
wojtek_b Odpisalem na priv ;-)))

pozdrawiam pokojowo wszystkich :-)))

avatar_731
2016-09-14 00:04:06
mundi
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
@kumite, gdybys poczytal dokladnie co napisalem, nie pisal bys o godnosci.
Dlaczego osoby ktore z nie popartym doswiadczeniem maja miec wiecej racji niz osoba z praktyka ???

Napisalem ze zdjecie nie jest nadzwyczajne, ale dawanie rad typu znajdz sobie miejscowke, czy bylem na Grojeckiej i wnioskuje po tym ze fotografia o tematyce na ktorej temat mowa nie nalezy do trudnych, to juz lekka przesada, mam poprzec taka osobe kiedy wiem ze to bzdura, manatki trzeba w rekach nosic, nawet plecaka na sprzet nie da sie tutaj wniesc, a co dopiero wychylic sie poza szereg, wychyl sie i tyle cie widzieli na air show, nikt nawet nie chce ryzykowac zeby biegac za jakimis dzikimi miejscowkami bo moze skonczyc w areszcie.

Zajmuje sie tym tematem od ladnych paru lat, przywoze z jednego wypadu po 10 tys. ujec z czego wybieram czasami piec, a czasami nic, bo niebo nieciekawe, bo wilgoc w powietrzu, i powietrze przez to malo przejzyste, mase czynnikow wplywa na to ze po takim wypadzie nie ma czym sie pochwalic ;(.

Nie mam zamiaru nikogo glaskac, bo naprzyklad tak jak w tym przypadku Autor jest moim Kolega i bylismy ramie w ramie na tym air show, ale w odroznieniu od paru osob wiem o czym pisze i nikt mi glodnych kawalkow wciskal nie bedzie.

Ciekawi mnie czy kolega Wojtka ktory wyjechal do stanow dalej pyka samoloty z powietrza, dla mnie to jestawykonalne na ta chwile i nie wiem czy kiedykolwiek bede mial mozliwosc doswiadczyc tej przyjemnosci.

Tak wiec @kumite powstrzymaj emocje i nie pisz o mojej godnosci, bo moze mam jej wiecej niz jestes w stanie sobie wyobrazic, pochwal sie fotkami z Grojeckiej i wtedy pogadamy, a puste slowa nic dla mnie nie znacza.

Pozdrawiam jak Robin bardxzo pokojowo.

avatar_4868
2016-09-14 00:42:49
indywidualista aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10911
2016-09-14 20:57:21
janish
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_4341
2016-09-18 08:14:09
andrzej08 aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10042
2016-09-18 20:32:51
kikul1974
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_7400
2016-09-25 22:41:24
mariok
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1445
2016-12-06 17:37:45
jacekz40 aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_342
2018-11-12 09:48:15
michal_w aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_20457
2019-01-30 21:22:48
vonbitto aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_965
2019-09-21 07:37:55
adampa
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_56127
2020-04-05 08:29:50
krzych1002
Zgloś do moderacji
oceniam


This page was created in 0.31389498710632 seconds