W ucieczce od klapsa.. . Zdjęcie 11558


Bezprawne wykorzystanie Fotografii jest naruszeniem praw autorskich do niej przysługujących egzekwowanym na drodze sądowej.
W ucieczce od klapsa.. . Zdjęcie 11558
Statystyki zdjęcia
Data publikacji:2010-12-14
Odsłon: 2874
Komentarzy: 14
Ocena: -
Liczba ferii:0
Analiz: 4
Ulubionych: 0
Kontra: 0
Publikacja w FB: NIE
 
Technika wykonania zdjęcia -
Format zdjęcia -
W ucieczce od klapsa.


Kategoria zdjęcia: DOC:Człowiek






 
avatar_773
2010-12-14 20:28:54
inferno

1 poleceń

Gdyby dziecko było w prawej a nie w lewej części kadru byłoby dużo lepiej - tak jak jest teraz prawa nic nie wnosi a samo dziecko "ucieka" z kadru. We wszelakich zdjęciach z ruchem odbiór jest lepszy jak coś przemieszcza się "do kadru" a nie "z kadru" - to taka uwaga ogólna. Pozdrawiam


2010-12-14 21:10:54
Autor

0 poleceń

Powiem tak, Irytuje mnie Pan, Panie inferno, zbieraniem ilości wpisanych analiz, kolejna sprawa nie zgadzam się z analizą kolejną Pana - w ten czas podeszło by to foto pod fotomontaż.
Gdzie jest napisane że prawa to "wejście" a lewa to "wyjście".
Kolejna sprawa wpisałeś Pan analizę która uniemożliwia wykasowanie zdjęcia z portalu z ciemni, której fotografia nawet nie wnosi nic do nauki, nie przemyślany wpis do analizy, przez co fotografia pozostanie tu już na dobre nie wnosząc nic z opisanej analizy, dla początkujących fotografików.
Pozdrawiam.

avatar_630
2010-12-14 23:20:12
olgac

0 poleceń

Zgadzam się z inferno, generalnie fotografie powinny miec więcej powietrza po stronie w którą patrzy nasz model/modelka (choć na pewno jakieś wybitne wyjątki też da się odnaleźć), tu mamy zaburzony odbiór pracy poprzez pozostawienie przestrzeni która niewiele wnosi do zdjęcia i jest zbędna. Fajnie złapany ruch, choć gdyby nie tytuł zdjęcia, to historia by się nie obroniła, gdyż nie do końca po samym obrazie da się wywnioskować sytuację.
Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że moja analiza będzie na przyszłość użyteczna

avatar_320
2010-12-15 00:01:59
rex1313

3 poleceń

Dla mnie sam kadr jest ok. Jest to kadr eskapiczny, czyli taki, w którym np model ucieka z kadru (Jest to tak samo regularny kadr jak i taki, w którym przestrzeń jest przed modelem). Nie urażając absolutnie nikogo uważam, że zastosowanie takiego kadru biorąc pod uwagę to, że chciałeś pokazać tytułową ucieczkę było jak najbardziej trafne i uzasadnione.
(Niestety, aby to wiedzieć trzeba zgłębić jakąś książke o fotografii, gdzie są rozważania o kadrowaniu, bo na necie ze świeczką o tym szukać, a potem właśnie zdarzają się komentarze typu: Model MUSI mieć przestrzeń przed sobą ..)

Niestety nie podoba mi się sam moment, mimika i obróbka - ucieczka od klapsa wydaje się być historyjką stworzoną do zdjęcia, jednak mało przekonującą. U góry pozostawiłeś zbędny pasek, który burzy nieco kompozycje zdjęcia, ponadto sama obróbka nie podoba mi się, wygląda jak użycie zwykłej desaturacji. Uważam że zdjęcie mogło by zyskać na pozytywnym odbiorze jeśli konwersja do BW była by ciekawsza.

avatar_587
2010-12-14 19:09:39
maka133
Zgloś do moderacji
Ja na nie .. za całokształt

avatar_755
2010-12-14 19:17:37
borregaard
Zgloś do moderacji
Szkoda mi bobo..,ale zdjęcia nie.


2010-12-14 19:40:26
Autor
Zgloś do moderacji
Myślałem że w ruchu się spodoba.

avatar_522
2010-12-14 20:45:26
vodek
Zgloś do moderacji
mi sie podoba, ale ja dziwny jestem:)


2010-12-14 21:10:15
Autor
Zgloś do moderacji
Powiem tak, Irytuje mnie Pan, Panie inferno, zbieraniem ilości wpisanych analiz, kolejna sprawa nie zgadzam się z analizą kolejną Pana - w ten czas podeszło by to foto pod fotomontaż.
Gdzie jest napisane że prawa to "wejście" a lewa to "wyjście".
Kolejna sprawa wpisałeś Pan analizę która uniemożliwia wykasowanie zdjęcia z portalu z ciemni, której fotografia nawet nie wnosi nic do nauki, nie przemyślany wpis do analizy, przez co fotografia pozostanie tu już na dobre nie wnosząc nic z opisanej analizy, dla początkujących fotografików.
Pozdrawiam.

avatar_773
2010-12-14 21:13:12
inferno
Zgloś do moderacji
Proponowałbym zacząć od czytania ze zrozumieniem.
Inna sprawa, że niektórym nie warto poświęcać nawet odrobiny czasu.


2010-12-14 21:15:18
Autor
Zgloś do moderacji
Bym był wdzięczny nie odwiedzania przez Pana moich fotografii.
A swoją drogą nadal nic Pan nie ma w swoim portfolio, boi się Pan o analizy ?
Pozdrawiam.

avatar_773
2010-12-14 21:17:38
inferno
Zgloś do moderacji
Zdjęcia są anonimowe. Skoro coś nie pasuje to wstawiane zdjęć do inferii nie jest obowiązkowe.


2010-12-14 21:19:11
Autor
Zgloś do moderacji
Miło mi że choć Wam monique, vodek się podoba , a fotka i tak już zostanie, nawet nie będę jej mógł poprawić, bo nie ma sensu mi wgrywać kolejnej.
Pozdrawiam.


2010-12-14 21:21:03
Autor
Zgloś do moderacji
Panie inferno, przeczytaj Pan Regulamin Fotoferii ze zrozumieniem dla siebie i również dla innych.
To Pan i mnie i innych zrozumie.


2010-12-15 00:07:41
Autor
Zgloś do moderacji
Dzięki rex1313 za prawdziwie konkretną Analizę.
Z którą się zgadzam, i przyjmę to w pamięć w kolejnych wykonaniach i poprawkach.
Pozdrawiam.

avatar_844
2010-12-15 10:53:33
agzetti
Zgloś do moderacji
Nie chcę wchodzić w spór między osobami biorącymi udział w dyskusji. Interesują mnie te książki, w których można poczytać o "eskapicznych kadrach". Gdyby Rex był łaskaw podać jakiś tytuł, byłbym wdzięczny.

avatar_18
2010-12-15 20:32:42
acrux aff
Zgloś do moderacji
Chociaż z ostrością trafiłeś to jednak z pralką i szafkami nie idzie w parze ta opowieść


2010-12-15 22:20:58
Autor
Zgloś do moderacji
A... dla czego... przecież żyjemy w cywilizowanym kraju, a nie w lesie ;-)


This page was created in 0.32284212112427 seconds