EVENTS

1 2 3 4 5 6 7 8


Konkurs fotograficzny

2011-07-26 00:20:14

 

KONKURS FOTO GOCHA "MÓJ TCZEW"

 

Konkurs trwa od 10 lipca 2011 do 21 października 2011 roku. Zgłaszanie prac do 26 sierpnia. Ogłoszony jest konkurs MÓJ TCZEW i pod-konkurs NA OKŁADKĘ.

 

Celem konkursu jest promocja miasta Tczewa.

Temat Konkursu: MÓJ TCZEW.

Nagrody:

Za pierwsze miejsce – lustrzanka cyfrowa Canon 550D z obiektywem 18-55 IS i kartą 4GB

Za drugie miejsce – aparat FUJI S2950

Za trzecie miejsce – aparat KODAK Z915HD

Dziewięć wyróżnień.

Dodatkową nagrodą będzie umieszenie zdjęć z podpisem w kalendarzu Miasta Tczew na rok 2012 rok.

 

Ogłoszony jest również pod-konkurs: na trzy równorzędne wyróżnienia Miasta Tczewa.

Tematem konkursu są zdjęcia poziome Urzędu Miejskiego, Mostu Tczewskiego oraz Fary. Wyboru prac dokonywać będzie Urząd Miasta w Tczewie. Wyróżnione zdjęcia znajdą się na okładce kalendarza Miasta Tczewa na rok 2012. Wyróżnienia funduje Urząd Miasta Tczewa. W czasie trwania konkursu użytkownik może przesłać dowolną liczbę prac.

 

Terminarz:

Ogłoszenie konkursu: 10 lipca 2011

Termin składania prac: do 26 sierpnia 2011 - decyduje data odbioru przez nas a nie data nadania

Głosowanie publiczne: od 01 września do 31 września

Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród do 21 października

Zgłoszenia: 

Do konkursu MÓJ TCZEW, dla każdego zgłoszonego zdjęcia potrzebne są:

- 2 odbitki 18x24, odbitki muszą być opisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem

- CD/DVD lub inny nośnik (nie zwracamy nośników), ze zdjęciem umożliwiającym wydruk 18x24

- kartka ze zgłoszeniem: "Zgłaszam swój udział w konkursie Foto Gocha pt.: MÓJ TCZEW, zapoznałem się i akceptuję regulamin konkursu: Imię, Nazwisko, Adres, Telefon , Mail" dla osób niepełnoletnich zgoda rodziców: "Ja jako opiekun prawny -Imię i nazwisko uczestnika- zgadzam się na udział w konkursie Foto Gocha pt.: MÓJ TCZEW: Imię, Nazwisko, Adres opiekuna" Całość zapakowana w kopertę lub koszulkę foliową i przesłana lub dostarczona do: Foto Gocha, ul. Żwirku 42/6, 83-110 Tczew

Dla każdego zdjęcia zgłaszanego musi być identyczny komplet, wraz z dokumentami. Zgłoszenia niekompletne będą odrzucane bez powiadomienia. 

 

Do konkursu NA OKŁADKĘ, dla każdego zgłoszonego zdjęcia potrzebne są:

- 1 odbitka 18x24, odbitki muszą być opisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem,

- do odbitek musi być CD/DVD lub inny nośnik (nie zwracamy nośników) ze zdjęciem umożliwiającym wydruk 18x24

- kartka ze zgłoszeniem: "Zgłaszam swój udział w konkursie Foto Gocha pt.: NA OKŁADKĘ, zapoznałem się i akceptuję regulamin konkursu: Imię, Nazwisko, Adres, Telefon , Mail" dla osób niepełnoletnich zgoda rodziców: "Ja jako opiekun prawny -Imię i nazwisko uczestnika- zgadzam się na udział w konkursie Foto Gocha pt.: NA OKŁADKĘ: Imię, Nazwisko, Adres opiekuna"

Całość zapakowana w kopertę lub koszulkę foliową i przesłana lub dostarczona do: Foto Gocha, ul. Żwirku 42/6, 83-110 Tczew Dla każdego zdjęcia zgłaszanego musi być identyczny komplet, wraz z dokumentami. Zgłoszenia niekompletne będą odrzucane bez powiadomienia.

 

Kontakt: konkurs@fotogocha.pl

FAQ, regulamin i inne: www.fotogocha.pl/konkurs

Warsztaty fotograficzne w Gliczarowie

2011-07-02 01:31:40

Zapraszamy na warsztaty fotografii krajobrazowej „Krajobraz górski” z Maciejem Duczyńskim. Jest to już kolejna edycja warsztatów krajobrazowych ze znanym i cenionym fotografem i podróżnikiem. Wprowadza on Uczestników warsztatów w świat swojej fotografii w której światło i kompozycja odgrywają najważniejszą rolę. Ta edycja warsztatów będzie skupiała się na umiejętności operowania światłem i właściwym doborze elementów w kompozycji. Ponadto wśród poruszanych w czasie zajęć zagadnień znajdzie się postprodukcja w programach graficznych, technika HDR a także wiele innych istotnych w fotografii pejzażowej zagadnień.

 

http://www.fotowarsztaty.net/warsztaty/26-krajobraz-gorski-

Man in E-motion

2011-07-01 20:51:22

Do tego, że taniec wyraża emocje nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Ale czy fotografia może te emocje utrwalić? Czy obraz na fotogramie może przekazać ruch, wpływ muzyki, złożone emocje, które niesie choreografia? Czy na zatrzymanym obrazie można pokazać coś co z natury się dzieje? Przekonajmy się. Zapraszamy do udziału w konkursie fotograficznym "Man in E-motion", którego celem jest promocja najlepszych fotografii pokazujących taniec współczesny, teatry tańca oraz taniec jako sztukę. Szukamy fotogramów, których tematem lub inspiracją jest taniec, ruch, a przede wszystkim emocje, wyrażane - między innymi - przy pomocy technik tanecznych i teatralnych. Prac, w których zobaczymy trzy elementy: człowieka, ruch, emocje. Wystawa pokonkursowa odbędzie się w BWA Galerii Miejskiej w Tarnowie jako impreza towarzysząca „Międzynarodowemu Festiwalowi Teatrów Tańca SCENA OTWARTA w Tarnowie”, który odbędzie się w październiku 2011 r. Termin składania prac 2 sierpnia 2011 roku Pula nagród to 6000 zł. UWAGA! Za sprawą Funduszu Popierania Twórczości Przy Stowarzyszeniu ZAiKS, pula nagród wzrosła do 11000 zł

http://www.mck.tarnow.pl/programy,4,45,wydarzenia-towarzyszace.html

Zasady zgłaszania wydarzeń fotograficznych do działu Events

2011-06-27 01:21:07

 

 

Patronat Fotoferii mogą otrzymać imprezy o zasięgu regionalnym bądź krajowym i obejmuje:


- informacje na stronie głównej w dziale News


- baner na stronie głównej


- przekazanie wiadomości masowej o imprezie do wszystkich Użytkowników Portalu


- informacje o wydarzeniu  na innych portalach społecznościowych lub stron instytucji współpracujących z

 

Portalem

 

- pełne wsparcie medialne oraz użyczenie szablonu konkursowego wraz z galerią wynikową.


 

 W związku z napływajacymi do nas informacjami o wydarzeniach fotograficznych wychodzimy naprzeciw potrzebom wielu organizacji,

 

instytucji i osób prywatnych tworząc osobną podstronę Portalu - dział EVENTS. Dział  poświęcony jest informacjom o wystawach,

 

konkursach, warsztatach i innych niekomercyjnych wydarzeniach związanych z fotografią, których organizatorzy nie są zainteresowani

 

uzyskaniem patronatu medialnego Fotoferii a jedynie zamieszczeniem na łamach portalu informacji o danym wydarzeniu.

 

 

Zasady dodania informacji do działu EVENTS:


- należy pobrać logo fotoferii i umieścić na stronie wydarzenia z linkiem www.fotoferia.pl

 

- zredagować wiadomość o wydarzeniu podając informacje i banery (maksymalnie 700x100), które mają być

 

zawarte w opisie

 

- wysłać wiadomość do team@fotoferia.pl z tematem "Event i nazwa wydarzenia"

 

- po weryfikacji wiadomości informacja zostanie umieszczona na stronie EVENTS do 7 dni roboczych

 

 

PLIKI DO POBRANIA W ZIP

 

 

 


 

 

 

1 2 3 4 5 6 7 8